Voor de orbs op foto's heb ik verschillende scenario's waarvan ik de meest logische (in mijn ogen)zal vertellen:
- het zijn vochtdeeltjes en stof die het flits-licht terug kaatsen (ook in kleuren van de regenboog)
- zonder de flits is het niet mogelijk om orbs op de foto te krijgen...
-Ook kun je de statische elektriciteit in de lucht vastleggen...
Op de video ook! ik denk dat dat op jou filmpje te zien is...
Waarschijnlijk komt er door de ballon waarmee het meisje door de kamer rent, een statische lading vrij...
Houd de ballon maar bij je gezicht, je voelt een soort magnetisme... je haartjes gaan rechtop staan!
Een ander voorbeeld is, als je je trui uit trekt in het donker (s'winters)
Je hoort geknetter, en ziet de vonken er af komen...
Volgens mij is dat de logische verklaring voor zulke filmpjes
(ik probeer altijd een logische verklaring te vinden voor wat ik waarneem)
Als ik een aura of een orb zie, dat krijg ik ook meteen informatie door...
Mijn gids gebruikt mijn gedachte-kanaal om het me te laten weten... (informatie die ik niet zelf had kunnen bedenken)
Maar ook via mijn gevoel (het klopt niet, waarschuwing, angst, tegenzin of juist een goed gevoel zoals ontroering,
saamhorigheid of het gevoel dat het wel klopt (bevestiging)
Bij het gevoel krijg je meestal ook informatie/ uitleg door
Met een foto merk je het pas later dat er een orb op staat, of je moet het bewust opzoeken natuurlijk
(vochtige, stoffige ruimte, met flits) die foto's kun je vaak herkennen doordat er niets interessants te zien is
op de foto verder)
Zwarte orbjes of schaduwen zie je volgens mij alleen met het blote oog?
Ik heb er nog nooit 1 op een foto gezien, of gefilmd...
Maar misschien springt iets wat donker is niet zo snel in het oog op de foto, omdat er meer schaduwen op staan...
Iets wat licht terug kaatst, zie je meteen (vooral met een donkere achtergrond)
Maar goed, dit is bekeken uit mijn visie...
Wie weet komt er iemand ooit met een sterk argument, die mij kan overtuigen van hoe het "echt" zit...
groetjes