Loading...
nl

Zwarte stipjes Zwarte vlek

Dolff
Dolff nov 9 '13
Beste allemaal,

Ik zit met het volgende. Inmiddels weet ik voel en krijg ik orbs/lichtwezentjes op foto en film. Vorig weekend heb ik weer een mooi filmpje gemaakt, en vloog heel duidelijk een orb/lichtwezen door het beeld.

Nu zie ik zo nu en dan in mijn ooghoeken wat verschieten, soms zijn het witte stipjes, soms zijn het zwarte.
Vanavond heb ik een paar keer een zwart stipje zien verschieten, ook zag ik een zwart vlekje, deze was ook zo weer weg (als je er naar kijkt en denkt huh..)
Nu heb ik gelezen op diverse website's dan zwarte stipjes negative energieën zijn.
De ham vraag, hoe kom ik hier van af en hoe vermijd ik deze?
Wat kan deze mij of mijn gezin aandoen.?

Graag hoor ik van jullie, Arjan
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 10 '13
Hey, Arjan smile

Zoals ik al een keertje tegen je gezegd hebt, ben je aan het groeien...
Je beseft dat je dingen "ziet"
dit komt altijd stukje bij beetje, en gaat best traag...
Als je eenmaal "weet" dat je "ziet", kun je je ogen er niet meer voor sluiten, helaas!
Gister had ik hier een meisje op bezoek, die een zwarte vlek bij zich had, omringt door een dunne donker rode rand...
Wat ik daarbij voelde, pffff
Ik stond te trillen op mijn benen smirk

Ze is de vriendin van een vriend van mijn vriend, (volg je het nog?)
Ze is psychisch helemaal niet in orde, praat in zichzelf of tegen een onzichtbaar iemand, best raar...
een soort van paranoia gedrag, wat totaal irreëel is!
dit weet ik, ook omdat ze tegen haar vriend zei dat hij sjanst met de vrouw op televisie, hij moest de tv uitdoen, een hele scene (om niets)

vanmorgen heb ik salie gebrand, door het hele huis heen, om de negatieve lading (energie) uit mijn huis te krijgen...
Ik was klaar, en ging de ramen en deuren dicht doen... en de zon begon te schijnen... letterlijk

wat er kan gebeuren is dat jullie allemaal een bepaalde spanning voelen, (sfeer is gespannen) als de sfeer gespannen is, kan het maar zo zo zijn dat je ruzie krijgt (om niets)
Omdat ik in je verhaal lees, dat het echt om energie gaat... en niet om een kwade entiteit kun je dit best zelf doen!

Toch moet je wel weten dat die energie niet zomaar in je huis komt...
het kan met de visite mee komen, maar ook door een onuitgesproken kwaadheid, van jou of iemand in je gezin...
Spreek dingen uit, of probeer uit te vogelen waar het vandaan komt... dan doe je het goed...
het probleem bij de bron aanpakken, scheelt een hoop Salie en stank wink

succes ermee!
groetjes Moonflowertje smile
Sarah_
Sarah_ nov 10 '13
Hoi Arjan,

Ja jongen, je begint meer te zien shockedjoepie wink
Nee serieus, best leuk natuurlijk maar regelmatig lees ik toch wel dat er behoorlijk wat angst bij jou bijzit dat "ze" jouw gezin lastig kunnen vallen. Besef alsjeblieft dat "ze" er toch wel zijn maar dat jij nu gewoon meer ziet. Je roept niets op ofzo!

Misschien heb je hier ook iets aan http://orbwhisperers.hyves.nl/forum/5574730/o5Q4/Wie_weet_de_betekenis_van_de_kleuren_van_de_ORBS/#

Zwart staat er niet bij maar MoonFlowertje heeft dit al uitgelegd.
Mijn advies: gewoon (serieus, gewoon, zo zie ik het echt!) gewoon zeggen en denken dat je dit niet wilt en vragen of ze weg willen gaan. Onthoud ook dat er veel lichtbolletjes bij jou thuis zijn en weet dat 1 lichtvonkje het donker kan weg krijgen (als je een donkere kamer in gedachte neemt dan kan je je dat misschien voorstellen)

De bovenstaande link kwam ik op omdat ik een paar weken geleden steeds een rode orb op mijn slaapkamer zag, ik vond dat niet leuk en dacht "er is vast iemand heel boos op me" vooral toen het in omvang toenam. Op die site zag ik dat dit niet zo hoefde te zijn (het was niet donkerrood) maar ik bleef het niet leuk vinden. Toen ik "het rode gevaar", want zo ervaarde ik het, weer zag heb ik hulp gevraagd aan mijn gidsen (het Licht) en gezegd dat ik vast niet bang hoef te zijn maar of ze "het" alsjeblieft weg willen halen en een seconde erna aan "het" gevraagd of het alsjeblieft weg wilde gaan. En dat er vast wel Engeltjes ook op mijn kamer zijn en of hij met ze mee wil gaan naar het Licht. Nooit meer gezien!!!

Vragen! Aan de bolletjes en aan dat zwarte ding en aan je gidsen smile

Lieve groet, Sarah
Dolff
Dolff nov 10 '13
Moonflowertje en Sarah,

Bedankt voor jullie reacties.
Ik vind de bolletjes inmiddels niet eng of erg meer, ze zijn er nou eenmaal. De ene keer zijn ze meer aanwezig dan de andere keer. Als ik zin hem om ze te zien dan zet ik ze op film.

Nu ik die zwarte stipjes en vlek zag, betrok mij na het lezen op wat site's toch een bezorgd gevoel.
Ik denk duidelijk in mijn hoofd: ga weg negative energie, laat mij/ons met rust, er is alleen ruimte voor positieve energieën.

Moonflowertje, wellicht is het in huis gekomen, door onderling gehakketak over aller daagse dingen. kinderen, wassen, huishouden, boodschappen, naar school brengen en halen, negativiteit in de economie, op de zaak gaat het ook niet florissant.
Laat ik het zo zeggen het afgelopen jaar is er toch wat spanning en stres in de sfeer gekomen.

Nee ik heb niet het gevoel dat er duistere dingen zijn hier. Het contact wat er gelegd word doe ik af met te denken dat ik er geen zin in heb. Je voelt het dan weg vloeien door je lijfvan boven naar beneden bij je tenen eruit, daarna krijg je een gevoel van rust, stilte.
Bekend bij jullie???

maar zwart/wit gezegd:
Wit is positief en prima
Zwart is negatief en moet je vermijden

Sarah, ik heb een paar keer een mooie groene bol op de foto gehad (bij mijn ouders thuis, boven mijn dochter). Verder alleen witte bolletjes die rond zweven.


Hier mijn laatste filmpje: http://youtu.be/VNnfSWqVNss

Arjan
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 11 '13
Wat ik erbij heb is het minder zwart wit te willen zien en te gaan indelen in "goed" en "slecht". Soms helpt het om je af te stemmen op de intenties van de bolletjes, en te vragen, in jezelf, waarom ze zich aan jou laten zien en of ze misschien een boodschap voor je hebben.

Grote kans, dat je, als je je er open voor stelt, ook antwoord krijgt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 11 '13
Overigens als ik op je laatste filmpje kijk, dan lijkt het een weerkaatsing van dat blauwe lampje(?) op de box. Wat is dat precies?
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 11 '13
Voor de orbs op foto's heb ik verschillende scenario's waarvan ik de meest logische (in mijn ogen)zal vertellen:
- het zijn vochtdeeltjes en stof die het flits-licht terug kaatsen (ook in kleuren van de regenboog)
- zonder de flits is het niet mogelijk om orbs op de foto te krijgen...
-Ook kun je de statische elektriciteit in de lucht vastleggen...
Op de video ook! ik denk dat dat op jou filmpje te zien is...
Waarschijnlijk komt er door de ballon waarmee het meisje door de kamer rent, een statische lading vrij...
Houd de ballon maar bij je gezicht, je voelt een soort magnetisme... je haartjes gaan rechtop staan!
Een ander voorbeeld is, als je je trui uit trekt in het donker (s'winters)
Je hoort geknetter, en ziet de vonken er af komen...
Volgens mij is dat de logische verklaring voor zulke filmpjes smile
(ik probeer altijd een logische verklaring te vinden voor wat ik waarneem)

Als ik een aura of een orb zie, dat krijg ik ook meteen informatie door...
Mijn gids gebruikt mijn gedachte-kanaal om het me te laten weten... (informatie die ik niet zelf had kunnen bedenken)
Maar ook via mijn gevoel (het klopt niet, waarschuwing, angst, tegenzin of juist een goed gevoel zoals ontroering,
saamhorigheid of het gevoel dat het wel klopt (bevestiging)
Bij het gevoel krijg je meestal ook informatie/ uitleg door
Met een foto merk je het pas later dat er een orb op staat, of je moet het bewust opzoeken natuurlijk
(vochtige, stoffige ruimte, met flits) die foto's kun je vaak herkennen doordat er niets interessants te zien is
op de foto verder)

Zwarte orbjes of schaduwen zie je volgens mij alleen met het blote oog?
Ik heb er nog nooit 1 op een foto gezien, of gefilmd...
Maar misschien springt iets wat donker is niet zo snel in het oog op de foto, omdat er meer schaduwen op staan...
Iets wat licht terug kaatst, zie je meteen (vooral met een donkere achtergrond)

Maar goed, dit is bekeken uit mijn visie...
Wie weet komt er iemand ooit met een sterk argument, die mij kan overtuigen van hoe het "echt" zit... tongue

groetjes smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 11 '13
http://www.youtube.com/watch?v=usmzeJKM5vU

betreffende dit filmpje zou je een evp kunnen hebben...
Alleen ik weet niet wat of wie er in jou omgeving is
Dat kun jij het best bepalen wink

Je vraagt: zal ik hem helpen? zal ik hem pesten? lijkt het erop(voor mij dan) alsof je antwoord krijgt...

Het antwoord kan "Niets" zijn
waardoor ik ook de vraag ervoor door krijg tongue
Wat zal ik doen? (...)
helpen?
pesten?

- ...niets

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki