Loading...
nl

Droom Santa Montana 51 ?

MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 8 '13


ik was in een huis waar een man en een vrouw wonen
Het was alsof ik toe keek, ik speelde geen rol zegmaar
Er waren kinderen aanwezig
Die kinderen werden daar gevangen gehouden, en misbruikt
Ik moest iets doen!
op de een of andere manier kan ik daar gewoon weg...
Misschien ben ik met mijn geest daar!
het kan echt niet wat daar gebeurd!
ik ga weg om hulp te halen...
Ik kijk om naar de deur om het nummer te kunnen zien
nummer 51
ik pak een grote steen, die ik door het raam wil gooien
zodat ik het later weer zou herkennen
(ik kan niet naar binnen kijken want er hangt iets voor)
ik mis het raam, de steen komt tussen het kozijn en de muur in te zitten
en ik bedenk me: zo is het beter eigenlijk!
ik zoek naar een straatnaam...
op een huis hangt een straatnaam-bordje

Santa
Montana

er zit een boodschap in alleen ik snap hem nog niet...
vaag maar duidelijke droomsymbolen!

Groetjes
Delen:
tinkernel
tinkernel nov 12 '13
Dag MoonFlowertje,

Ik zal eerst met de naam van de straat 'Santa Montana' beginnen.

Santa is heilig en Montana betekent 'de bergen'. Oorspronkelijk woonden in Montana (Staat in Verenigde Staten) Indianen.

Het getal 51 verwijst naar JE-Zelf. Ik splits expres 'jezelf' omdat het getal vijf naar het Zelf verwijst en één naar het IK (jij)
Het totaal van 51, het getal zes is Universeel (Werelds)

Door deze analyse te gebruiken kan ik stellen dat je een 'terug-blik' in een 'ander/vorig' leven had tijdens het dromen.
Niet vergeten MoonFlowertje dat een mens van deze 'tijd' droomsymbolen gebruikt die met de huidige leef-tijd overeenkomen. Je hoeft niet perse van een tipi te dromen wanneer het droomthema Indianen is. Je plaatst dan als het ware een gebeurtenis vanuit het verleden in een tegenwoordige 'setting'. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

Laat ik eerst maar eens vragen of je zelf ooit het gevoel hebt gehad dat je als Indiaan geleefd hebt?

smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 12 '13
uch... nee tongue

waarschijnlijk gewoon niet bij stil gestaan...
als ik kijk naar hoe ik ben, dan kan het best wel...

met hoe ik ben bedoel ik; ik ben creatief en vindingrijk
voel met sterk verbonden met de dieren, en ben het liefst in de natuur (de aarde is prachtig)
In mij zit een bepaalde woede (oer-gevoel)
(ik kan zo kwaad worden als ik zie dat "de mens", kilometers regenwoud omkappen en de dieren respectloos aan hun lot over laten) Dit is eigenlijk wel terug te koppelen aan "die tijd", denk ik...
Ik kan ook ontzettend goed voor me zelf zorgen, er zijn weinig dingen waar ik voor terug deins of roep: dat kan ik niet!
Ik ga het gewoon doen, en zie wel waar het schip strand...
ik heb wel eens een programma gezien over hoe de Indianen leefden
vroeger, en kreeg (nu weer) een gevoel van heimwee...
Je wil dan naar huis, maar je bent al thuis?

Een Indiaan is niet afhankelijk van de rest van de mensen op aarde (dat was zo)
op televisie zie je nu dat de Indianen massaal uit het Amazone komen om zelfgemaakte truien,tassen enzo, te ruilen tegen "luxe dingen" met het volk uit Colombia zoals blikjes en flesjes cola, en Chocoladerepen
Ik kan me daar wel in vinden hoor wink
Er zijn nu eenmaal dingen die je als indiaan niet kunt maken...
zoals medicijnen
het kan wel, maar een indiaan van tegenwoordig is wel zo slim dat ze weten dat de buitenwereld over meer kennis en luxe beschikt...
Dus komen ze ruilen laugh

wat ik zelf had bedacht bij deze droom is iets heel anders:
een vriend van me, heeft een vriendin die psychotisch is
santa staat voor heilig -> dat wist ik al...
montana linkte ik aan de personage in film scare-face Tony Montana,

die vriend is een Tony Montana persoon
zijn vriendin voelt zich (door de psychose) heilig
ze heeft een hoop dingen in de hemel zoals een leger en ferarri's
zo praat ze, zegmaar!
doordat ik in de droom een steen door de ruit wilde gooien, wat een herkenning moest worden, zodat ik wist welk huis het was ...
Maar ik zou Cindy niet zijn als ik raak gooide tongue
maar dat was wel de bedoeling voor de herkenning

vorig jaar heeft zijn dochter een steen door de ruit gegooit...
ik ontdekte dat toen ik de planten water ging geven, (ze waren op vakantie)
zodoende denk ik dat die steen door de ruit daarop wijst!

die vriend is ten einde raad, en komt zeker 3 x in de week hier slapen omdat het niet uit te houden is thuis!
ik wil zo graag helpen, maar het is niet te doen...
ze verblijft eigenlijk illegaal in Nederland, heeft connecties met de dokter/psychiater in Duitsland, waar ze woonde, maar heeft een Turks paspoort < dit laatste vormt het probleem waardoor ze geen hulp krijgt (medicatie of opname op een paaz-afdeling)
Die vriend heeft gewoon van die zenuwen trekjes gekregen door deze situatie... ik vind het allemaal verschrikkelijk om het zo te moeten zien! dus wil helpen!

^^ het zou kunnen toch?

alleen het raam missen en nummer 51 begrijp ik dan niet...

door jou uitleg denk ik nu dat ik ze het zelf moet laten uitzoeken, dit is niet aan mij
"Ze" zijn er mee bezig (vanuit de hogere hand, collectieve bewustzijn)
haal ik uit jou uitleg 5+1=6 De wereld

smilewouw... we komen er wel!
ik loop al een paar dagen te piekeren wat 51 betekent
area 51 shocked
Postbus 51
smirk

haha, het zou kunnen toch?

Bedankt voor je aanwijzingen, Tinkernel!
Sarah_
Sarah_ nov 12 '13
smileDoor jouw optelling ging ik ook googlen op 6 en kwam hierop http://www.tarotkaartenleggen.com/6.html

Lijkt op wat je hierboven beschrijft!


Als je geconfronteerd wordt met dit cijfer dan laat dit zien da je iemand bent die betrokken is bij anderen en dat je in de positie bent om het vertrouwen en de liefde van hen in ontvangst te nemen. Je behoort tot de gevende en warme soort die zich graag verbindt met de ander.

Om dit te kunnen moet je zelf verbinding hebben met je hart en eigenlijk laat de symboliek van de 6 dat wel zien met zijn naar binnen draaiende beweging. Het maakt een evenwichtig persoon van je waardoor je vredestichtend te werk kan gaan.

Onder invloed van de zes begin je te zien dat perfectie echt bestaat. Je bent in staat om er van te genieten en je gebruikt het om je beste manifestaties neer te zetten. Hierdoor ben je in staat om te ervaren dat je pas echt kan genieten als je in harmonie bent met jezelf en je omgeving. Je komt hier na de drie op een nieuw plateau (de volgende is bij negen) waar je een fase voltooit. Zes ligt in het middelpunt tussen deze twee punten waar beide energieën samenkomen.

Dat is ook waarom verbinden en samenvoegen kenmerken zijn die sterk bij de zes horen. Hier komt het fysieke en geestelijk evenwicht samen in een krachtige combinatie die je een meester over je eigen lot maakt. Dit maakt het een verantwoordelijke fase waar je nu mee bezig bent. Niet alleen omdat je voor jezelf verantwoordelijk bent maar ook omdat je tegelijk een belangrijke zorg uitoefent voor anderen. Daarom hoort verzoening en heling ook bij de zes. Je invloed kan helende genoemd worden.

Je positieve levenshouding levert reacties op van de mensen om je heen. Je optimisme is belangrijk voor hen. Soms kunnen zij de roep in hun eigen hart nog niet horen, maar ben jij hun voorbeeld. Blijf daarom doorlopen met die glimlach of die grijns op je gezicht. Het zorgt ervoor dat het leven van anderen verlicht wordt zodat ook zij schoonheid kunnen ervaren.

Al dit moois wil niet zeggen dat jij je ogen sluit voor alle nare dingen die er ook in de wereld bestaan. Je laat het echter niet zodanig van invloed zijn op je geest dat je er onder lijdt, iets dat veel anderen nog moeten leren. Zessen brengen het beste in ons naar boven.

Na alle problemen en veranderingen van de vijf komt deze zes als geroepen. Eindelijk stabiliteit en perfectie. Tel daarom je zegeningen en lik je wonden. Hier kun je hernieuwde energie opdoen. Rust uit zodat je klaar bent voor de volgende fase in je leven.

MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 13 '13
Heel herkenbaar, Sarah...
ik wil helpen! heb een hulpverlener-syndroom ofzoiets

volgens mij verteld deze droom mij dat ik me er niet in moet mengen!
Omdat alles misschien al is uitgedokterd, vanuit gene zijde!
(dit zal een belangrijke levensles zijn voor beide, als ik er tussen spring, dan missen ze het inzicht waarschijnlijk)
misschien dat ik daarom mis gooide (de steen)
dit is ook een belangrijke les voor mij...
Als ik me erin ga mengen, kan het dus zijn dat ik voor de voeten loop bij, (ja bij wie eigenlijk, haha)
(ik voel me net een hyperactieve pitbull, die in zijn mand moet blijven zitten)

in the end, everything will be okè wink
when is not okè... smirk
...its not the end laugh

het enige wat ik kan doen, is hopen op een goede afloop wink

Morgen mag ze in Duitsland eindelijk naar de Psychiater (die was op vakantie, maar is terug)
Omdat het te laat is (ze zit al in een psychose) hopen we dat ze een weekje opgenomen kan worden...
tot haar medicijnen weer goed werken!

ik heb tegen de vriend gezegd: ga met haar mee naar binnen, en vertel hem de ernst van de zaak!

dit zou hij doen!
maar ik bemoei me er niet meer mee...
ik mag me zorgen maken, maar niet mengen
ik snap de boodschap wink
tinkernel
tinkernel nov 13 '13
Tegen iedere dromer die om uitleg vraagt zeg ik altijd:
' Vergeet niet, het is jouw droom dus alleen jij kan in principe weten wat je droom betekent, alleen een dromuitlegger/analist heeft het talent om je op het goede spoor zetten'!

Dus MoonFlowertje, ik ben blij dat jij zelf je droom begrijpt en dat ik een klein zetje in de goede richting heb mogen geven!

Het raam missen duidt op het feit dat je je 'doel' (raam/helpen) niet altijd bereiken (missen in je droom) kan/mag. Soms moet je gewoon de mens in zijn proces, hoe triest het soms is om waar te nemen, laten beleven. Iedere crisis die een mens in zijn leven mag meemaken geeft verandering/verrijking.

Graag gedaan en bedankt voor de lieve woorden in mijn profiel!

smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 13 '13
wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki