Loading...
nl

datum dood

angela1987
angela1987 okt 21 '13
Hallo. Ik hoop dat jullie me droom kunnen verklaren. Ik had een paar nachten geleden een hele nare droom over dat ik met iemand aan het praten was die ik niet kon, toen vroeg ik ineens hoelang heb ik nog te leven? Een jaar? Toen zei ze nee 23 of 24 okt ga je dood. Nou denk ik de hele tijd dat ik op die datum ook ga
Delen:
tinkernel
tinkernel okt 21 '13
Dag Angela,

Ik kan je met zekerheid vertellen dat je écht niet op die bewuste data dood gaat. Ja je gaat natuurlijk wel een keertje 'hemelen' maar voorlopig zeker niet.

Als je droomt over de dood, dan wordt daar bijna nooit je feitelijke lichamelijke dood mee bedoeld. Het wijst in de meeste gevallen op de noodzaak dat je je leven verandert en oude levensinstellingen laat 'sterven'. De dood betekent meestal dat er een radicale ommekeer nodig is.

Als 1987 je geboortejaar is dan is het frappant dat je tijdens je droom informatie vroeg over het thema 'doodgaan'. Jij wordt/bent nu 26 jaar en astrologisch gezien is volgend jaar een 'transformatie-jaar'. Je hebt dan een eerste cyclus van 'fysieke-volwassenheid' afgemaakt en begint daarna aan je tweede cyclus van 'geestelijke-volwassenheid'. Je gaat dus symbolisch gezien 'dood' (transformatie).
Dus nogmaals maak je aub niet druk, maar geniet van de komende tijd, wees bewust!

Dank je wel voor het delen.
Kan je hier wat mee?
smile
angela1987
angela1987 okt 21 '13
Ja hartelijk dank.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki