Loading...
nl

Wie zou mijn foto willen lezen..??

mala2012
mala2012 okt 9 '13
Hoop dat de foto duidelijk is,

Liefs mala..

Delen:
abcde
abcde okt 10 '13
Wat ik zie is veel pijn verdriet schuldgevoel machteloosheid omtrent ziekte, je kan zoveel gelukkiger zijn natuurlijk wanneer gezondheid in je familie goed is.
Waarom ik die schuldgevoel zie kan alleen maar betekenen dat er iets met je kindje is kwa gezondheid waardoor jij niets aan kan doen,(Het kan ook iemand anders zijn in je nabijheid, maar het gevoel wat ik voel kan niet anders dan dat het om een kind gaat) maar omdat jij je kindje op aarde hebt gezet voel jij je verantwoordlijk en daarom ook een stukje schuldgevoel en verdriet. Verdriet waarom het niet gaat zoals het hoort te gaan, verdrietig door machteloosheid en verdrietig omdat jij je kind op aarde hebt gezet.
Heel veel zorgen heb je en daardoor heb jezelf veel stress en gaat dit tenkoste van je eigen gezondheid. De volwassenen om je heen (je man, ouders etc) zijn goede steun voor jou en voor elkaar.
Een energie, een engel sta je bij om je door deze zware tijden te helpen, je voelt de aanwezigheid hiervan en dit is een goede houvast voor je. Daar waar je naar uitkijkt door hoop rond aanstaande december dat het dan helemaal goed moet gaan komen voel ik dat daar toch het diepste punt is en vanaf januari gaat het heel langzaam goed komen en na 2 a 3 jaar gaat het in grote stappen vooruit. Na drie jaar zullen al je zorgen weg zijn en gaat het helemaal goed komen met de gezondheid van het kind en jou. Je zal dan alleen met de angst dat er weer iets kan gebeuren moeten leven en een goed plekje moeten geven. Uieindelijk is je hoop niet een valse gedachte maar is je hoop en de hulp die je daarin krijgt van levensbelang, het enige wat anders is dat het niet op korte termijn is maar op wat langere termijn. Sterkte!
mala2012
mala2012 okt 15 '13
Over me kinderen maak ik me geen zorgen qua gezondheid. De oudste is volgens artsen te licht in gewicht, maar het is een gezonde actieve dreumes van ander half jaar. Eet, drinkt en ontwikkeld zich goed.
De jongste is net 4 weken, en doet het ook super. Slaap al lekker door en is goed aan gekomen in de afgelopen 4 weken.
Ik denk het verdriet machteloosheid wat je ziet meer zit in mijn relatie met me partner.
Verder heb ik niet echt steun van mijn partner of mijn familie.

Ik voel me zeker verantwoordelijk voor mijn kinderen, en de wereld / omgeving waar in ze opgroeien.
mala2012
mala2012 okt 15 '13
Foto verwijderd.
mala2012
mala2012 jan 9 '14
Mijn kinderen zijn idd ziek geweest in dec, beiden zijn opgenomen in het ziekenhuis. De een onbekende reden de ander met het RS virus.
Gelukkig nu alle 2 weer helemaal beter. smile

Ik hoop dat het vanaf nu (januari) beter gaat, dec is echt een verschrikkelijke maand geweest, ik kijk normaal echt uit na de feestdagen, gezellig knus warmte, maar ik ben nog nooit zo blij geweest dat we het achter de rug hadden.

Kunt u misschien zeggen in welk opzicht u vanaf januari goed gaat komen?
mala2012
mala2012 jan 9 '14
Even een recente foto plaatsen.


[IMG]http://i41.tinypic.com/sxj86t.jpg[/IMG]

[IMG]http://i41.tinypic.com/11uztro.jpg[/IMG]

[IMG]http://i42.tinypic.com/wjvyuo.jpg[/IMG]
Beschermengel
Beschermengel jan 9 '14

Beste Mala, je kunt de foto's het beste bij Fotolezen plaatsen ...dus een nieuw onderwerp.
mala2012
mala2012 jan 9 '14
Origineel bericht van: Beschermengel

Beste Mala, je kunt de foto's het beste bij Fotolezen plaatsen ...dus een nieuw onderwerp.


Hoezo als ik mag vragen.. blush
En bedoel je dan hier of in een ander onderdeel van het forum??

Dacht doe het hier bij deze foto, om juist niet weer een nieuw onderwerp te open.. Hihi.

Groetjes mala.. smile
Beschermengel
Beschermengel jan 10 '14


Hoi mala, je hebt al een nieuw onderwerp geplaatst ...nou is prima toch? zo kun je de foto's ook zien en het zijn resentere foto's (ik kan ze hier niet zien)

Hartstikke goed zou ik zeggen smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki