Ik droom de laatste maanden heel veel en sedert de laatste maand droom ik zulke interessante dromen dat ik ze wil blijven doordromen.
Lukt me ook wel, want ik sta ermee op en de volgende avond ga ik er weer mee naar bed. Er komt alleen nooit een einde aan. Ik droom een verhaal, waar steeds oude dingen weer terugkomen als iets anders opgelost is.
Zo heb ik 3 maanden geleden in een droom een huis gekocht waar ik echt heel blij mee was. Er zat alleen een enge kamer in dat huis, leken wel geesten te zitten. Ik wilde dat onderzoeken, hoe eng het ook was. Alleen toen ben ik zoveel andere dingen gaan dromen, dat ik dat huis een beetje vergeten was. Maar die dromen lijden altijd naar dat huis toe. Dat ik er ben vergeten te wonen, dat ik er in de buurt woon en verkocht heb en nu op een flatje zit en neerkijk op de voormalige tuin van mij.
En dat huis veranderd ook elke keer, ondanks dat ik weet dat het mijn huis is.
Kortom, ik betrek mijn woning steeds niet maar vind er wel mijn thuishaven.
Zo droomde ik vannacht dat ik met een clubje drugdealers zat met cokedealing en zij mij betrokken bij hun plan en ook een taak kreeg. Nou dat werkte allemaal, spul was gescoord en tot mijn verbazing ook flink genuttigd onder het mom van voorproeven. Leek allemaal gelukt.
Maar we kwamen op een straat, gewoon een autoweg en daar liepen mensen die ons tegen wilde houden. Voor die mensen waar ik mee omging concurrenten ed. Dus afslaan.
Maar dat hadden we beter niet kunnen doen. We kwamen in een vuurlinie terecht van mensen die het gehad hadden met coke dealers. Nou vond het helemaal niet leuk om als schietschijf gebruikt te worden en ben dus van de wagen gesprongen voordat ze gingen schieten. Maarja dan krijg je dus een mensen menigte op je dak die je niet moeten.
Ik had het geluk dat die mensen allemaal niet durfde te doden, want anders was mijn droom af.
Ik werd wel door een man met vleesmes achterna gezeten, waarmee ik probeerde te praten en die mij liet gaan.
Toen stond ik bij mijn huis. En verbaasde me over het feit hoe makkelijk je meegesleept wordt in andermans rotzooi.
Ging er binnen om mijn veilig te zoeken en toen werd ik wakker.
Ben wel nieuwsgierig wat jullie hiervan kunnen maken?