Loading...
nl

Maryssa stelt zich na afwezigheid opnieuw voor

Maryssa
Maryssa sep 15 '13
Hallo allemaal,

Sommigen van jullie kennen me nog van paar jaar terug. Ik ben een tijdje afwezig geweest hier omdat ik me destijds minder thuis voelde op het forum.

Nu we een paar jaar verder zijn lijkt het me leuk om weer mee te schrijven. Ik hou me bezig met fotolezingen, reiki, lenormandkaarten en lees graag over het spirituele, psychologie en filosofie.Ook heb ik mij aangesloten bij een spirituele vereniging en hoop ik me verder als medium te ontwikkelen.

De laatste periode ben ik me ook meer bezig aan het houden met geloof en ik haal er datgene uit waar ik wat mee kan. Zo is Maria ineens erg aanwezig en heb ik na een bezoek aan Kevelaer het idee opgevat om ook eens naar Lourdes te gaan. Het voelt goed en het geloof kan wat mij betreft prima naast het paranormale bestaan in mijn leven. Ik ervaar dat het mij kracht geeft en me sterker maakt als ik in aanraking kom met negativiteit.

Ik vind het fijn hier weer te zijn en hoop op een mooie uitwisseling hier.

Liefs Maryssa
Delen:
Cynthia
Cynthia sep 16 '13
Welkom terug!
Loi
Loi sep 16 '13
Ik ben zelf nog behoorlijk nieuw hier, dus ik ken je niet, maar ik wil je wel van harte welkom heten.
Maryssa
Maryssa sep 17 '13
Bedankt voor het welkom Cynthia en Loi! smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 18 '13
Hey Maryssa smile

welkom terug op Merudi...

groetjes Moonflowertje
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 18 '13
Ha Maryssa! Welkom terug smile. Zoals je ziet zijn er nog steeds een boel "oude garde" hier smile.

Ik weet niet of je mijn nieuwe naam herkent, maar vroeger was ik bekend als "nims".
Maryssa
Maryssa sep 24 '13
Hey Julien en Moonflowertje,

Dank jullie wel! Leuk om hier weer te zijn. En Julien ik ken jou nog bij naam hoor! wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki