Loading...
nl

Niet durven om spiritueel te ontwaken...

Ilona83
Ilona83 sep 13 '13
Hoi Allemaal.

Gelukkig word ik steeds meer mezelf en heb er nu eindelijk de ruimte voor.
Maar toch blijf ik tegen een zeer groot probleem aanlopen.

Ik durf spiritueel niet te ontwaken.
Dit hangt (voor mijn gevoel) sterk samen met niet in het leven durven te staan.
Ik duw alle normale dagelijkse gevoelens weg dmv diverse verslavingen.
Voor mijn verslavingen heb ik de reguliere weg al geprobeerd, maar die werken niet voor mij.

Ik ben gevoelig voor hoogfrequente geluiden, sterke magnetische straling (zoals wifi en umts-masten maar ook dect-telefoons)
Die hooggevoeligheid is een stukje erfelijk want mijn moeder heeft het ook.
Maar zij heeft het niet zo sterk als ik.
Nu weet ik ook zeker dat het zijn mooie kant heeft, maar nu heeft het nog zijn slechte kanten.

Goed..om even terug op de situatie te komen.
Ik verdoof mezelf bewust door mijn eigen verslaving om maar niks te voelen.

Ik ben niet klaar met mijn verslavind, maar wil wel weer dingen gaan voelen zoals het hoort.

Maar dan kom ik gelijk een dubbele handicap tegen.
Ik ben zowel hooggevoelig en ook nog licht autistisch (asperger).
Mijn interne filters zijn niet zo sterk als niet-autistische mensen.

Nu weet ik ook dat ik in de toekomst juist andere mensen hiermee ook kan helpen..want voor sommige dingen zijn echt praktische oplossingen op de markt.
En hoeven echt niet duur te zijn.

Maar nu wil ik mijn probleem oplossen.

Na een paar testen op internet omdat ik al een vermoede had. kom ik er achter dat ik ook nog een Lichtwerker ben.
Eentje die nog uit de door de modder aan het kruipen is en hard werk aan het verrichten is.

Al met al...een leuke ''pretpaket crazy''

Kan iemand me mischien advies geven om mijn verslavingen
(alcohol en overmatig eten)
achter me te laten.
Maar belangrijker!!!! Hoe zijn de andere lichtwerkers op deze site omgegaan met het spiritueel ontwakenen?
Hoe hebben jullie deze tijd het beste doorstaan??
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 14 '13
Als tip kan ik je geven om je te verdiepen in de Zeta energie. Die hebben veel last van verslavingen en door met deze energie te gaan werken kun je je verslavingen wat meer "de baas".

Zie hier wat meer uitleg:
http://merudi.nl/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/cosmicrays/08_zetas/zeta_kaart_uitleg.htm
Maryssa
Maryssa sep 15 '13
Hallo Ilona83,

Spiritualiteit ontwikkelen en verslavingen gaan mijns inziens niet goed samen. Verslavingen kunnen je waarneming beïnvloeden en het kan er voor zorgen dat je jezelf via jouw aura niet goed kunt afsluiten voor energieën. Mijn advies aan jou zou zijn ga eerst aan de slag met jouw verslavingen met een goede therapeut en als je dat onder controle hebt kun je verder met het spirituele.
Sarah_
Sarah_ sep 15 '13
Je hebt een tijdje geleden je foto hier neergezet. Ik ben zo vrij geweest deze te lezen. Sluit mooi hierop aan denk ik. Hopelijk heb je er iets aan.

Lieve groet, Sarah
Sarah_
Sarah_ sep 19 '13
blush*schaam* ik heb de foto van inge1983 gelezen *schaam* blush
Leuk voor haar maar niet de bedoeling! Sorry! Als je wilt dat ik je foto lees hoor ik dat wel van je!
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 19 '13
Ilona...
Maak je zelf niet zo druk!
Je bent wie je bent...
Of je nu aan drank of iets anders verslaaft bent, het gaat erom dat
jezelf niet verliest...
Het feit dat je "weet" wie je bent, en wat jou taak is hier op de aarde, zegt mij: het komt wel goed!
Kijk... door schade en schande wordt men wijs...
Want als je jezelf als een verslaafde ziet, en probeert er mee te stoppen, Dan wordt het pas een probleem...
...als je faalt...
dan ga je een hekel krijgen aan jezelf ! en dat is niet de bedoeling! (...)

groetjes smile
Ilona83
Ilona83 sep 22 '13
Ik heb pas geleden een leuke aflevering van South Park gezien
Het ging ook over alcoholisme.
Waar het op neerkwam is dit...

Waarom iets ontzeggen voor de rest van je leven als je het lekker vind?
Je toont pas echt karakter als je het weet te doseren.
In plaats van dat je de rest van je leven er tegen loopt te vechten.
2 biertjes kan geen kwaad op een hele avond.
3 op zich ook niet als je het verspreid over de avond.
Maar meer??? Dan ga je te ver.

Ik vind het wijze raad.
Maryssa
Maryssa sep 24 '13
Wat ik weet vanuit mijn werk is dat het niet alleen maar om de hoeveelheid gaat maar vooral om de zucht. Stel je drinkt 2 biertjes op een avond en je doet het een avond niet. Hoe voel je je dan? Ervaar je dat jouw denken draait om toch die 2 biertjes te kunnen nemen?

Het omgaan met je verslaving betekent inderdaad gecontroleerd leren drinken (als je je voorneemt er bijvoorbeeld 1 te drinken jezelf daar ook aan houden) of als dat niet haalbaar is compleet stoppen. Als jij het kunt doseren en de hoeveelheid per dag tast jouw gezondheid niet aan en je geniet er van dan is het prima.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki