Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen?

Cynthia
Cynthia sep 12 '13
Goedemiddag!

Heeft iemand tijd en zin om mijn foto te lezen? Ik ben reuze benieuwd wat jullie uit mijn foto kunnen halen!

Delen:
Sarah_
Sarah_ sep 12 '13
Hoi Cynthia,

Tijdelijk kan ik geen foto's lezen omdat het lijntje even dicht zit. Toch wil ik iets zeggen over jouw foto, over de dingen die ik voel als ik jouw foto zie.

Als ik je foto zie krijg ik braakneigingen. Niet omdat je zo afstotend bent, want dat ben je beslist niet! Misschien heb jij iets met braken of met braken gehad?
Bovendien gaat mijn keel, voorin strottenhoofd, echt helemaal dicht zitten. Is er iets wat je dwars zit en wat je niet kan zeggen? Probeer te voelen waar je zoveel stress van krijgt en probeer er anders mee om te gaan. Ik krijg het ook benauwd, een soort hyperventilatie. Mijn oprechte excuses als ik mijn gevoel verkeerd interpreteer. Hopelijk gaat het heel goed met je!

Voorts zie ik dat je er erg afwachtend uit ziet. Voor wat betreft de mannen/kinderen/het gezin dat ze hebben: leuk voor je zus, je vriendinnen en de rest van de wereld. Jouw partner komt echt wel maar ga niet voor de eerste de beste! Je bent meer waard!

Lieve groet, Sarah
Cynthia
Cynthia sep 13 '13
Oohw jeej! Ik schrok echt even toen ik je berichtje las.

Nee, ik heb helemaal niks met braken. De laatste keer dat ik heb overgegeven is jaren geleden en toen was ik heel erg ziek. Dus dit herken ik niet zo goed.

Ik heb de laatste tijd wel wat stress ervaren. Op het werk, maar ook omdat ik een collega erg leuk vind. Daar word ik soms zenuwachtig en gestresst van. Waar dat precies door komt weet ik zelf ook niet zo goed. Benauwd en hyperventilatie herken ik ook wel, dat komt ook door die collega en omdat ik soms niet zo goed weet hoe ik me moet gedragen als ik bij hem de kamer in liep.

Gelukkig ben ik inmiddels wat meer bij mezelf gekomen. Ik besefte dat deze collega niet achter mij aanzit, maar ik achter hem. Bovendien kostte het me erg veel energie en dat zou toch niet zo moeten zijn. Dus ik ben bezig met dat hoofdstuk af te sluiten.

Klopt, ik ben ook afwachtend. Ik ben ook niet echt een party animal en het is niet zo dat ik zo ontzettend vaak een leuke man tegenkom. Ik moet inderdaad niet settelen voor minder! Of die partner komt.. Dat hoop ik echt, maar ik moet er niet teveel mee bezig zijn denk ik.

Bedankt voor je feedback!
Cynthia
Cynthia sep 15 '13
Niemand die mijn foto wil lezen?
Maryssa
Maryssa sep 15 '13
Hallo Cynthia,
Ben al een tijd niet geweest hier op Merudi maar zo nu en dan kijk ik eens rond hier. Ik zag jouw foto en wil je wel lezen:
-Ik krijg een gevoel dat je niet alles zegt wat je denkt of wat je dwars zit. Het lijkt wel alsof je er bijna in zou kunnen stikken/misselijk van wordt. Ik heb net gelezen wat een andere forummer oppikt bij jouw keel/strottehoofd en dat pik ik ook bij je op.
-Verder heb je volgens mij wat last van druk achter je ogen en hoofdpijn.
-Heb jij de laatste tijd last van je kaak/tanden?
-Het lijkt erop alsof je bezig bent te ontdekken wie je bent en waar je voor staat. Ik krijg er het gevoel bij dat je in een relatie maar ook vroeger thuis niet helemaal jezelf hebt mogen zijn.
-Je hebt een bescheiden karakter maar er zit meer in jezelf dan je denkt. Uitgaan en dansen zijn dingen waar je van geniet maar soms zit je daarbij jezelf in de weg om echt helemaal los te kunnen gaan.

Ik krijg er helaas niet meer uit dan wat ik hierboven heb getypt. Hopelijk kun je er wat mee. Als laatste wil ik je adviseren om je wat meer uit te spreken, dat zou je zo opluchten. Probeer het met kleine dingen en ervaar wat het doet.

Liefs Maryssa
Cynthia
Cynthia sep 16 '13
Hoi Maryssa,

Wat lief dat je mijn foto wilde lezen, bij deze mijn feedback! En heel erg bedankt!


Ben al een tijd niet geweest hier op Merudi maar zo nu en dan kijk ik eens rond hier. Ik zag jouw foto en wil je wel lezen:
-Ik krijg een gevoel dat je niet alles zegt wat je denkt of wat je dwars zit. Het lijkt wel alsof je er bijna in zou kunnen stikken/misselijk van wordt. Ik heb net gelezen wat een andere forummer oppikt bij jouw keel/strottehoofd en dat pik ik ook bij je op.
Grappig dat jullie dat allebei oppikken. Ik ben namelijk wel ontzettend recht voor zijn raap. Vooral op het werk en dat wordt ook heel erg gewaardeerd door mijn collega's. Het woord 'flapuit' hoor ik ook vaak. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik soms weleens denk dat ik op mijn woorden moet letten. Niet altijd het achterste van mijn tong moet laten zien. Want af en toe voel ik mij wel een boeman, die altijd het slechte nieuws komt brengen.

-Verder heb je volgens mij wat last van druk achter je ogen en hoofdpijn.
Ik heb sinds de winter een bril, omdat ik elke dag hoofdpijn had inderdaad en last van mijn ogen. Dit kwam volgens de dokter door de sneeuw, want momenteel heb ik er veel minder last van. Goed gezien by the way!

-Heb jij de laatste tijd last van je kaak/tanden?
Ja! Ik heb opeens heel erg last van gevoelige tanden en ik heb het gevoel dat er één kies is, die niet goed gevult is.

-Het lijkt erop alsof je bezig bent te ontdekken wie je bent en waar je voor staat. Ik krijg er het gevoel bij dat je in een relatie maar ook vroeger thuis niet helemaal jezelf hebt mogen zijn.
Ja, dat klopt ook wel. Alhoewel, inmiddels weet ik heel goed wie ik ben en waar ik voor sta. Thuis kon ik niet mezelf zijn omdat mijn vader heel streng was. Een relatie heb ik al heeeeeeeeeeel lang niet meer gehad ;-)

-Je hebt een bescheiden karakter maar er zit meer in jezelf dan je denkt. Uitgaan en dansen zijn dingen waar je van geniet maar soms zit je daarbij jezelf in de weg om echt helemaal los te kunnen gaan.
Jazeker, heel bescheiden inderdaad. Dat er meer in mezelf zit dan ik denk kan komen door mijn onzekerheid. Soms denk ik dat ik iets niet kan, of dat het niet gaat lukken en vervolgens begin ik eraan en heb ik iets moois opgeleverd. Het is af en toe wel vervelend dat ik elke keer als een berg tegen projecten opzie, maar als ik eenmaal begonnen ben gaat het prima! Uitgaan doe ik wel, maar dan is het meer uit eten en naar de film. Of op vakantie gaan. Dansen of naar een discotheek ga ik echt bijna nooit. Ik kan namelijk niet dansen en heb verder geen vriendinnen die nog uitgaan. De meeste zijn getrouwd en hebben kinderen en weinig behoefte om naar een discotheek te gaan.

Ik krijg er helaas niet meer uit dan wat ik hierboven heb getypt. Hopelijk kun je er wat mee. Als laatste wil ik je adviseren om je wat meer uit te spreken, dat zou je zo opluchten. Probeer het met kleine dingen en ervaar wat het doet.
Haha, ik dacht dat ik dat al deed!
Maryssa
Maryssa sep 17 '13
Dank je wel voor je reactie!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki