Loading...
nl

Wie heeft zin om een kaartje te leggen?

L'arbre de vie
L'arbre de vie sep 9 '13
Hoi allemaal,

Tis weer een tijdje geleden dat ik hier was. Nogal druk met werk geweest.

Wie heeft zin om een kaartje te leggen voor mij (ik beinvloed namelijk mijn eigen kaarten hihi). Ook degenen die willen oefenen of nog nooit een kaartlegging hebben gedaan, nodig ik uit om te oefenen:D

Mijn hoofdvraag is het onderwerp: gezondheid.

Lieve groet,

L' arbre de vie
Delen:
Tien
Tien sep 14 '13
Hoi L’arbre de vie,

Fijn dat je er weer bent!

Ik werd gegrepen door je verzoek/ uitnodiging (misschien toch dat lijntje wink) en aangezien nog niet iemand heeft gereageerd wil ik een poging wagen. Zoals je misschien begrijpt uit bovenstaande woorden heb ik nog nooit een kaartje gelegd voor een ander, maar beschik over voldoende Orakel kaarten. Ik wil het dan ook wel proberen en hoop dat je er wat aan hebt.

Zoals altijd ben ik gewoon op mijn gevoel afgegaan en heb ik om hulp gevraagd. Het volgende kwam daar uit.

De keuze viel op het Godinnen Orakel van Amy Sophia Marashinsky en ik heb voor jouw het Yoni-patroon gelegd. Het Yoni-patroon helpt je je vrouwelijke zelf te genezen.
Ik heb de drie kaarten getrokken met de intentie voor een goede gezondheid.

1.Godin veranderende vrouw, Cycli
De eerste kaart staat voor het voeden van de wijze vrouw door Godin Veranderende vrouw. Zij verteld je dat je de cycli van de vrouw mag vereren, te vieren, trots mag zijn op je vrouw zijn. Zet jezelf niet vast, maar ga mee met de cyclussen die er zijn in jouw en ook buiten jouw, de seizoenen. Benut ze door in de herfst overtollige zaken los te laten net als de blaadjes aan de boom. Trek je terug in je kern, benut de winter om te overdenken wat belangrijk is voor jouw, waaraan je je aandacht wilt schenken. In het voorjaar plant je je zaadjes, nieuwe ideeën en laat ze tot bloei komen in de zomer door liefdevolle aandacht en zorg. Zo is het ook met de cycli van de vrouw waarin je dit kan doen. Wees trots op jezelf, op je prachtige, vrouwelijke, scheppende kracht.

2. Godin Isis, koesteren
De tweede kaart staat voor het voeden van het emotionele lichaam door Godin Isis. Zij verteld je de veelheid aan gevoelens van jezelf die je ervaart te koesteren. Stop ze niet weg! Ze weet dat het soms veel is, door te koesteren kan het weg, mag het zijn, krijgt het de ruimte, begrip en respect die het verdient. Dan heeft ze het over jouw gevoelens, niet die van anderen. Het is tijd dat jij bemoederd wordt, door jezelf of anderen, dat je de oude wond uit het verleden door moederlijke zorg heelt. Waar in je leven kwam je moederliefde tekort, had je het nodig. Uit al deze gevoelden die je daarover nog bij je hebt. Wees op dit moment de moeder voor dat deel in jouw die het zo hard nodig heeft. Luister naar haar, koester haar, heb begrip en respect voor al haar gevoelens.

Ik zie een klein meisje (+/- 8 jaar) verschijnen… zoekende, niet wetende wat te doen. In verdriet en angst die het zo graag voor iedereen goed wil doen. Die denkt wat moet ik doen , waar moet ik naar toe. Alsof ze op een mega kruising staat en niet weet welke weg te gaan. Vergeet ze daardoor misschien zichzelf….., Of ziet ze daardoor niet meer haar eigen weg...?

3 Godin Aphrodite, liefde
De derde kaart staat voor het voeden van je seksualiteit, je bron van energie, kracht en creativiteit.
Het is tijd om jezelf onder te dompelen en je te drenken in de liefde voor jezelf. Geef jezelf de ruimte, oneindig veel ruimte en geduld. Neem het jezelf niet kwalijk als je boos bent, of baalt of druk bent. Geef jezelf de ruimte om stoom af te blazen en wees ook dan juist lief voor jezelf.

Als dat meisje gezien, gehoord, begrepen en met liefde overgoten wordt door jouw, dan zal dat ten goede komen voor je gezondheid, meer kracht, rust, focus en creativiteit.

Nou L’arbre de vie ik hoop dat je hier iets aan hebt. Ik heb het geheel laten stromen en ben verrast door wat er uitkomt en vraag me af of het wel een samenhangend geheel is.

Weet dat ik dit alles met de intentie van liefde en respect op papier zet. Ik voel me er nog wat ongemakkelijk onder en toch ook voelt het goed. blush

Lieve groet,
Tien
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 3 '13
Hoi Tien,

Dankjewel voor je legging. Wat super goed gedaan! Je zit goed met je uitleg, heel accuraat:D

1.Godin veranderende vrouw, Cycli:
Klopt inderdaad met mijn proces. Ik ben veel bewuster met de cycli dan vroeger, alleen handel ik er nog niet altijd naar. Een mooie uitnodiging voor mij om daar bewuster mee om te gaan. Dank.

2. Godin Isis, koesteren
Het raakt me erg wat je zegt over 'moederliefde', 'koesteren', 'helen'. Klopt precies. Ik wordt geconfronteerd met mijn kindsdelen en kindsemoties en het gemis van oprechte onvoorwaardelijke moederliefde. Besef me dat het oude pijn is die er nu uit komt. Heb nog niet helemaal het gevoel dat ik de handvatten heb gevonden om daar mee om te gaan, maar denk dat de eerste stap inderdaad is zoals je zo mooi zegt 'Luister naar haar, koester haar, heb begrip en respect voor al haar gevoelens.' dankjewel voor je inzicht:D

3 Godin Aphrodite, liefde
Wat betreft het ruimte geven aan mezelf en lief voor mezelf zijn, ook in tijden van veel emotie, boosheid etc, klopt ook. Ben wat rustiger aan gaan doen en vraag wat minder van mezelf.

Dank Tien voor jouw mooie legging, geeft me weer even overzicht.

Lieve groet,
L'arbre de vie
Tien
Tien okt 15 '13
Hoi L'arbre de vie,

Bedankt voor je reactie en wat fijn dat het je overzicht geeft.

Ook fijn voor mij om te horen dat ik het goed heb gedaan. ;-)

Misschien dat ik me er nog eens aan waag om kaartje te leggen maar voorlopig houd ik het nog veilig bij het tekenen geloof ik. Voor nu vind ik dat elke keer nog spannend genoeg;-)

Lieve groet,
Tineke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki