Loading...
nl

foto lezen, wie wilt! :)

Tatora
Tatora sep 8 '13
ik zou graag dat iemand mijn foto wilt lezen, ik hoop dat het gelukt is met plaatsen ... alvast veel dank en liefs xxx
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie sep 9 '13
Hoi Tatora,

Ik moet erg lachten om de energie van je foto. Ik begrijp eigenlijk niet waarom je foto laat lezen, want volgens mij weet (ik bedoel dan het 'hogere weten') jij toch alles al :-P?

Volgens mij ben jij prima in staat om vanuit humor de juiste boodschappen door te geven aan de mensen die dat nodig hebben. Sta jij wel eens op beurzen om een reading te doen, of door middel van tekeningen een boodschap over te brengen? ik vind dat wel iets voor jou! Volgens mij houd je je nu nog wat klein daarin. Laat dat kind in jou maar spelen hoor!

Lieve groet,
L'arbre de vie
Marjanne
Marjanne sep 11 '13
Hoi Tatora,

Meteen toen ik jouw foto zag kwam het beeld in me op van een vogeltje die al best kan vliegen maar nog angstvallig op de rand van zijn nest blijft staan smile
Wat houdt jou tegen om te 'vliegen' .. m.a.w. om jouw gaven in te gaan zetten?
Waarom zo onzeker? Dat jij klein werd gemaakt/gehouden door mensen en jij dat toeliet door geen andere keuze te hebben ligt achter je...Je straalt van binnenuit, mens wat een mooi lichtbaken ben jij voor de wereld! Je bent Nodig, echt waar!
Erken de energetische reus die jij bent, je energieveld wil nog veel meer uitbreiden, hou dat niet tegen.
Ik heb de indruk dat je de neiging hebt om verklaringen te vinden, om jouw gaven in hokjes te stoppen... Terwijl jouw ziel zo vrijheidslievend is! Pak jouw eigenzinnigheid bij de kladden en ga ervoor smileSla alle 'ja maars' neer alsof het lastige muggen zijn wink
Ik hoor nog een boodschap voor jou: je kinderen maken het goed, maak je niet bezorgd. Jij zult wel weten of/wat je met deze boodschap kunt.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki