Loading...
nl

Dit ben ik

MichielvT
MichielvT aug 14 '13
Hoi allemaal!

Ik ben Michiel, 23 jaar.
Al mijn hele leven was ik wel in meer of mindere mate spiritueel actief. Ik ben nu echter op een punt aangekomen dat ik meer mensen wil leren kennen en meer actief bezig wil zijn met het versterken van de spirituele gemeenschap(pen). Er zijn veel gevarieerde mensen die bezig zijn met spiritualiteit. Ik hoop wel een beetje dat het sektarische hier buiten blijft want daar ben ik toch altijd wel een beetje huiverig voor.
Eerder heb ik al het spirituelejongeren forum gevonden en ik heb gehoord dat hier ook een boel interessante mensen te vinden zijn.

Zelf heb ik beperkte ervaring met spiritualiteit en weinig kennis, maar er zijn genoeg dingen gebeurd in mijn leven en heb genoeg gezien om te weten dat ik me er aan toe wil leggen. Het liefst draag ik bij aan het meer integreren van spiritualiteit, positiviteit en muziek wat helpt te ontwikkelen in de gevestigde orde.
Ik ben benieuwd wat we allemaal voor elkaar kunnen betekenen!
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 15 '13
Welkom op Merudi, Michiel smile

ik denk dat we het daar allemaal wel mee eens zijn, wat sektarisch betreft (ik moest ff opzoeken wat het betekende laugh
Het komt wel eens te sprake, natuurlijk...
maar vaak in een negatief voorbeeld van hoe het niet moet...

Persoonlijk heb ik ondervonden dat het helemaal niet uitmaakt wat je gelooft om spiritueel of paranormaal te zijn... iedereen doet het uiteindelijk toch op zijn eigen manier, naar de dingen die hij/ zij zelf hebben meegemaakt!

Het is zelfs zo, dat ik persoonlijk denk dat de bijbel, of naar de kerk gaan... in de sekte sfeer ligt! (allemaal regeltjes)
en de schepper heeft ons nou eenmaal de vrije keus gegeven
Daarmee kun je doen en laten, wat je wil
Maar je moet wel de consequenties aanvaarden wink
(Schade en schande maakt ons wijs)

overal staat het geschreven, maar niemand kan het weten tongue
dit is iets voor na het leven...

groetjes Moonflowertje smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki