Loading...
nl

Gerichte vraag voor foto

MichielvT
MichielvT aug 14 '13
Hoi allemaal! Ik heb via een ander forum meegekregen van iemand dat er bij mij op deze foto wellicht twee entiteiten op te merken zijn. Misschien 1 entiteit en 1 engel of gids. Zelf heb ik dit niet waargenomen, maar wel heb ik het gevoel dat dit het één en ander over me zou kunnen vertellen.
Ik had vernomen dat o.a. Moonflowertje en l arbre la vie zouden kunnen helpen.
Ik zou heel erg dankbaar zijn als ik hier hulp bij zou kunnen krijgen!
Mocht er nog wat anders naar voren komen wat interessant is, dan hoor ik het ook graag.
Dank jullie wel smile
Delen:
Twinkeltje
Twinkeltje aug 16 '13
He daar...ik zie een man naast je...qua onderkant gezichtsbouw lijkt hij op je qua bovenkant is zijn hoofd breder en hij is kaal of kalend.Het is een vriendelijk gezicht met een lach.Groetjes
MichielvT
MichielvT aug 17 '13
Dank je wel Twinkeltje! Dan heb ik een sterker vermoeden om wie het gaat. Waarschijnlijk is het mijn stiefvader die in dit huis is overleden. Hij is een inspiratiebron geweest voor alle mensen die hem kenden. Ik denk dat hij zeer op mij gesteld is op mij en mijn ontwikkeling.
L'arbre de vie
L'arbre de vie aug 18 '13
Hoi Michiel,

Ik zie meerdere personen. Ik zie een man bij jou, een bekende van jou uit het huidige leven(dat weet je ook al). Ook zie ik een vrouw met heel lang blond haar en zij geeft heel veel licht. ze vertelt mij verder niets helaas. Daarnaast zie ik twee jonge jongens, voelt alsof zij zijn aangehaakt op jouw aura in vergelijking met de andere twee personen. Ik zie ze vooral achter jou dat roept bij mij de vraag op, Hoe goed jouw achterkant van je aura beschermd is. Heb t gevoel dat je onbewust via de 'achterkant' te veel binnenlaat..

Ben jij een schrijver of schrijf jij muziek? Ik zie steeds het beeld dat jij in staat bent informatie te channelen die jou wordt doorgegeven, kan in woorden zijn, maar ook via muziek. Herken je daar iets van? Ik krijg daarbij het gevoel dat je dat al meerdere levens doet, en dat je genoeg geoefend hebt om t wat groter aan te pakken, groter publiek te bereiken:D

Verder valt me op dat je wat meer vanuit je hart mag handelen dan je hoofd.

Dit komt zo in me op.

Grtjs
pleiaden
pleiaden aug 28 '13
Hoi Michiel.

Zelf ben beginnend maar ik ga een poging wagen.
Zelf kan ik geen entiteiten naast jou zien
Het eerste wat in mijn opkomt is dat je een sterke band hebt met jou huisdier ..een poes?
Het lijkt alsof jullie soms in elkaar zijn verweven
Klinkt raar maar zie dit zo
Ook merk ik dat je vanalles tegelijk wil zoals l'arbe al zo mooi omschreef volg je hart
Ja muziek zie ik ook in jou maar dan op gitaar dan in combinatie met zang

Grtjs
MichielvT
MichielvT sep 4 '13
Wouw, allereerst bedankt voor jullie reacties!

L'arbre de vie: Ik kan me goed vinden in wat je zei over mijn open "achterkant". Ik ervaar ook veel rugpijn, nekpijn en opbouw van stress op die plaatsen.

Ik ben benieuwd naar die vrouw.
Laatst heb ik kunnen achterhalen dat ik een gids heb naar wie ik het lastig vind om te luisteren. De gids noemt zichzelf Barasienkag. Uitgesproken als Ba - Ra - Sie - Jen - Kagh
Communicatie met gidsen vind ik sowieso erg lastig nog.
Er zijn momenten dat ik mij spiritueel te veel open waarbij ik mezelf verlies en andere momenten zit ik weer potdicht.

Inderdaad, wanneer ik muziek maak, schrijf, zing, dans, dan komt het direct vanuit mijn gevoel. Het is vaak erg vluchtig en gericht op het moment. Ik spreek ook vaak in tongen, automatisch. Ook ben ik er laatst achter gekomen dat ik sterrenkind afkomstig ben van de Pleiaden. Hier kan misschien een verband liggen?

Je bent niet de eerste die noemt dat ik meer vanuit mijn hart mag handelen. Er zijn bepaalde blokkades en angsten die mij nog steeds weerhouden om mijn hart in elk facet te openen. Wel begin ik hier meer grip op te krijgen (al kost het veel moeite en risico's)

Pleiaden: Klopt inderdaad. Ik heb een band met mijn Huispoes die extreem sterk is. Ze vertrouwt me volledig. Er was ooit een moment dat ik met mijn hoofd op haar buik ging liggen, ik kwam in een meditatieve staat en voelde mijn ziel inderdaad verweven met het hare, tot op het punt dat ik moeilijk nog uit elkaar kon houden wie nou wie was.
Inderdaad ik wil veel tegelijk. Ik ben de laatste tijd teveel doorgeschoten in spiritualiteit en ben in te hoge frequenties en dimensies gekomen terwijl ik dat nog maar moeilijk aan kon. Ik moest zelf zien te aarden, want er was niemand die mij daar op dat moment mee kon helpen. Voor mijn gevoel had ik bijna het loodje gelegd want mijn geest was al in een stroom meegevoerd die ik moeilijk kan beschrijven.

Ik speel inderdaad gitaar en zing ook graag. Daarnaast hou ik van heel veel instrumenten! laugh

Groetjes en bedankt allen! Mochten jullie hier nog wat op toe te voegen hebben, hoor ik het graag!

- Michiel

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki