Loading...
nl

Heeft de wetenschap Adam en Eva al ontdekt?

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 25 '07
Duidelijk debiorah, en lijkt mij ook een hele goede manier om er zo mee om te gaan. Ik wilde alleen je er even over laten nadenken ;).
sefewet
sefewet jul 26 '07
ik heb een klein vraagje,
ik ga vaak op mijn gevoel af, maar ik weet ook erbij dat het bijv goed komt met dingen. is dat goed, of kan je daar misschien door misleid worden ofzo?
Sheva
Sheva jul 27 '07
Ik handel ook veel naar mijn gevoel,maar dat heb ik wel moeten leren...
Vroeger zei mijn gevoel vaak dat iets niet goed was en dan luisterde ik niet...maar later zat het dan toch niet goed.
Nu luister ik wel naar mijn gevoel en ik handel er ook naar maar soms moet je dingen met je verstand doen b.v op je werk anders kan je veel problemen krijgen....

Je moet dan bepaalde dingen anders aan pakken omdat ze het anders niet begrijpen,of er niet voor openstaan..
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 27 '07
Je gevoel kan zeker misleidend zijn. Denk na of dingen die je voor je gevoel zou moeten doen echt niet schadelijk voor je zijn. Je kan ook die dingen die je gevoel je zegt, uitproberen op kleine schaal, en als het bevalt op grote schaal doorvoeren. Als voorbeeld: Zegt je gevoel dat je moet gaan roken, begin dan met 1 sigaret ipv meteen een heel pakje op te roken, terwijl je nog nooit gerookt hebt.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420