Loading...
nl

Wil mijn ex terug

nathy19
nathy19 aug 10 '13
Ik wil graag mijn ex terug. Wie wil een kaartlegging doen voor me om te kijken of het gaat lukken of dat ik verder moet met mijn leven.

Dankjewel
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 10 '13
mag ik het proberen zonder kaarten, Nathy?

... Wat ik doorkrijg is: je zou de energie die je bezit op jou toekomst moeten richten...
En niet te veel achterom kijken...
Hoe kan je ooit gelukkig worden, als je kijkt naar het verleden
(Je was gelukkig, en met haar)

Sowieso moet je verder met je leven!
als het daadwerkelijk de bedoeling is dat jullie weer bij elkaar komen, dan gebeurt dat vanzelf, als je er klaar voor bent!
en dat kan alleen als je overgeeft aan het leven...
leef je leven... accepteer wat op je pad komt!

groetjes Moonflowertje wink
nathy19
nathy19 aug 11 '13
Ik moet verder met mijn leven maar helaas is dat niet zo eenvoudig. Heb veel vragen die nog openstaan en hoopte misschien via een kaartenlegging wat meer duidelijkheid te krijgen.

Zou je misschien alsnog een kaartenlegging willen doen, of iemand anders?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 12 '13
Van wie hoop je de antwoorden te krijgen? En welke vragen moeten beantwoord worden voordat je verder kunt?
nathy19
nathy19 aug 25 '13
Ik hoop dat er iets uitkomt bij kaartenlegging waar ik iets aan heb. ik zit echt in een put momenteel.
Wie wil aub kijken voor me?
Islandlady
Islandlady aug 25 '13
Ik zou willen dat ik een kaart voor je kon leggen maar gaat even helemaal niet. Sorry
Loi
Loi aug 25 '13
Hé nathy19,

Een volledige legging lukt mij nu ook even niet. Maar toen ik net voor jou een kaart wilde leggen trok ik de kaart "tekens".

Dus probeer te letten op de tekens die je krijgt, je wordt al geholpen. Jouw vraag om hulp & richting is wel gehoord en je krijgt tekens van boven die je zachtjes op de richting wijzen.

Denk bijvoorbeeld aan een boek dat steeds wordt besproken, of een liedje dat je iedere keer hoort als je de radio aanzet, vlinders die langs komen vliegen, ideeën die zomaar in je opkomen, mensen die je tegenkomt etc.

Probeer op dit soort dingen te letten en vertrouw op je gevoel, dan weet je vanzelf wat je nu het beste kan doen.

Je moet sowieso verder met je leven, of dat nu met of zonder je ex is.

Het belangrijkste is dat je met jezelf in harmonie kunt leven, dan is er daarna ook weer ruimte voor een leuke, lieve partner. En of dat dan je ex is of iemand anders is op dit moment niet zo belangrijk.

Ik hoop dat je snel je innerlijke rust weer kunt vinden.

Liefs, Loi
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 26 '13
Nathy tarot-legging 25-08-2013

De vraag is: Krijgt Nathy zijn/haar ex terug?

ik heb de betekenis ervan op: http://www.orakels.org/ gehaald...
Dit omdat het voor mij bijna onmogelijk is om me in jou energie te kunnen verplaatsen...
Als ik dit probeer dan krijg ik iets heel on-acceptabels over me heen...
kun je dat plaatsen? klopt het dat je geen nee accepteerd? en op dit gebied zelfs een
beetje de realiteit uit het oog verliest?
Wat ik erbij wil vermelden is: de kaarten zijn slechts richtlijnen en bepalen niet
hoe jou toekomst eruit ziet...
Jou lot bepaal je grotendeels zelf...


persoonskaart: De Toren

Zoals de donder in de verte wordt ook uw behoefte aan verandering steeds duidelijker.
U hebt misschien apocalyptische dromen, of u droomt van ongetemde dieren,
rebellen en verkrachters. Diep van binnen weet u dat het tijd is voor een omwenteling.
Maar verandering is bedreigend, omdat zij onveiligheid en onzekerheid met zich mee
brengt. Door u bewust te worden van de noodzaak tot verandering, kunt u destructieve
gebeurtenissen misschien voor zijn. Er zou volkomen onverwacht een woede uitbarsting
kunnen komen. Doe iets met uw diepgevoelde behoefte om de lucht te klaren. Assertiviteit
is wenselijk omdat deze leidt tot constructieve actie en veranderingen; als u er niets
mee doet, kan assertiviteit omslaan in agressie en denkt u niet helder meer. Zoals de
Duivel wordt de Toren geassocieerd met macht en primitieve energie. U kunt nu veel
bereiken als u uw eigen kracht accepteert en er een goede uitlaatklep voor vindt.



Verleden: Kracht
Kracht is misschien wel de meest directe kaart van de Grote Arcana en
symboliseert letterlijk kracht. Deze kan zich op vele niveaus manifesteren, het
duidelijkst in een sterke fysieke gezondheid. De aanwezigheid van de leeuw wijst op
dierlijke kracht en gratie. Er is sprake van een intens plezier in het leven, genieten
van het lichaam en zorg voor de gezondheid, kracht en unieke schoonheid. Uw kracht kan
ook van binnen uit komen. Dit is in wezen de kaart van het onbevreesde hart, vrij van
twijfel en vol van liefde. U staat vrijgevig en positief tegenover de mensen die u ontmoet.
Uw moed is een stralende, levende kracht in u die tot daden aanzet. Uw idealen, morele
overtuiging en het feit dat u weet wat u wilt zijn nu onwankelbaar, want uw kracht komt
direct voort uit uw onverzadigbare geest. Soms verschijnt deze kaart als uw leven overloopt
van moeilijkheden, als u herstellende bent van een ziekte of emotioneel leed. Het is een
boodschap van hoop, van het spreekwoordelijke licht aan het einde van de tunnel. U ziet
de toekomst misschien met angst en beven tegemoet, maar uw wilskracht en vertrouwen
houden stand.

Heden: rad van fortuin
Het Rad van Fortuin heeft iets van de kermis; er zijn prijzen te winnen en er liggen
leuke verrassingen om elke hoek. U verlangt naar avontuur en vangt een glimp op van een
onverwachte toekomst of u verandert impulsief uw plannen. U hebt een vrolijk humeur.
Het is een goede tijd om plannen te maken, te dromen en een paar risico's te nemen.
Het geluk is nu aan uw kant, dus maak er gebruik van en laat de sleur los. Al lacht het
geluk u momenteel toe, u moet zelf positieve stappen zetten om wat er wordt belooft ook
werkelijkheid te laten worden. Verrassingen en toevalligheden waar u geen controle over
hebt, kunnen ook een rol spelen. Uw vermogen om op toevallige wijze bijzondere
ontdekkingen te doen is van groot belang. De betekenis van de gebeurtenissen begrijpt u
waarschijnlijk pas achteraf. Het Rad luidt echter altijd een nieuwe fase in.
Verbintenissen die u nu aangaat zullen in de toekomst waarschijnlijk belangrijk zijn op
zowel professioneel als persoonlijk gebied. Probeer niet te veel controle te hebben
over de gebeurtenissen. Probeer gewoon te genieten.

toekomst: De Zegewagen
U bevindt zich in een productieve levensfase. De combinatie van uw energie en uw sterke
richtingsgevoel wijst op succes. De Zegewagen verschijnt vaak als u het einde van een
symbolische weg nadert. U hebt zich enorm ingespannen en hard gewerkt; dit kan
betrekking hebben op uw werk, uw relaties of beide. Uw vasthoudendheid en doelgerichtheid
hebben u op de been gehouden. Innerlijke stemmen vertellen u dat, wanneer de tijd rijp is,
uw droom in vervulling zal gaan. 'Alles heeft zijn uur en ieder ding onder de hemel zijn
tijd' is de boodschap van de Zegewagen. U bent nu in staat verder te gaan, uw talenten te
ontwikkelen en uw relatie te verdiepen. Nu de overwinning bijna voor de deur staat, moet
u de voorbijgaande aard van het succes onder ogen zien. Als u denkt dat het de enige weg
naar geluk is, zult u later ernstig teleurgesteld worden. De Zegewagen waarschuwt voor
arrogantie en trots, zowel in de normale als omgekeerde betekenis.
Deel uw geluk en uw prestaties en u zult nog grotere dingen bereiken.

ik hoop dat je er iets mee kunt?

Bron van de uitleg: http://www.orakels.org

groetjes Moonflowertje smile
nathy19
nathy19 aug 28 '13
Bedankt iedereen voor jullie reacties.
Ik vind het jammer dat jullie niet in mijn energie kunnen plaatsen. Ik hoop dat het iemand misschien toch nog lukt

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki