Loading...
nl

Reiki

rosalba
rosalba aug 7 '13
Ik heb gisteren reiki laten doen en ben er zo blij om dat ik het gedaan heb. Mijn grootste oorzaak van blokkering is dus mijn wens om zwanger te geraken. Er is me gezegd dat het voor mij een obsessie geworden is en dat mijn aura dus ook niet in haar energie meer stond. Ik heb altijd maar genomen en nooit gegeven waardoor ik negativiteit aantrek. Ik ben benieuwd naar de volgende sessie want moet nog eens gaan, zit echt te diep mijn opgekropte emoties.
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 8 '13
Waarschijnlijk ben je er zoveel mee bezig, (om zwanger te raken)
dat jou lichaam blokkeert...
Pas als je welgemeend accepteert dat de schepper misschien andere plannen heeft met jou...
en durft de mooie droom los te laten...
Dan maak je een hele goede kans!

Je zal leren dat de schepper (God) alles zo goed heeft uitgekiend
Alles gebeurd om een reden en het komt precies op tijd!
precies wanneer jij er klaar voor bent wink

groetjes
rosalba
rosalba aug 19 '13
Ja, inderdaad wat ik zelf al doorhad is mij ook nog eens bevestigd door reiki te doen. ze wist onmiddellijk dat ik niet zwanger geraak en dat het een obsessie is geworden shocked
Nu met mijn tweede reiki sessie ben ik al helemaal veranderd, ik jaag me minder op, ik bekijk situaties op een positievere manier, trek me minder aan van valse mensen of mensen die me stress veroorzaken smilekijkt dat er een hoop negativiteit uit mijn lichaam gezogen is grin
En inderdaad als het positieve terug in mij is en ga open staan dan kan het spirituele contact met mij leggen wink
Dus al die fotolezingen klopten wel degelijk mensen grin
Nu nog een derde keer reiki doen en dan ben ik zogezegd terug in mijn energie.
Ik voel me echt herboren!!!!!!
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 19 '13
ik vind dat fijn om te lezen!

het doet me goed! smile

groetjes wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki