Loi dankjewel!
Ik weet niet of dat ook van invloedt is bij foto lezen, maar doorgaans laat Mick zich niet aan andere mensen zien. Hij is zeg maar mijn onzichtbare kat. Kan dat misschien de rede zijn dat je geen woorden doorkrijgt maar lichamelijke ongemakken?
Hij heeft dus fip, maar gelukkig nog de droge vorm. Astma en bij een foto maken 2 maanden terug bleek dat er weer behoorlijk wat longblaasjes stuk zijn. Ik heb Mick gekregen als wild kitten om tam te maken en vanaf het moment dat ik hem ken, kampt hij met een slechte stoelgang, dus daar zouden die maagklachten van kunnen zijn. (had dat zelf niet zo in de gaten dat hij daar veel last van ondervond) Verders, gedraagd hij zich altijd super relaxed, ik zie hem nooit rennen ofzo. (behalve als er visite komt of wanneer hij weer mee moet naar de dierenarts)
Ik heb dat altijd gezien als zijnde dat hij zwaar relaxed was, maar als ik jou lezing zo lees met al die ongemakken die hij heeft kan ik me wel voorstellen dat hij zo rustig aan doet.
Hij slikt inderdaad regelmatig heel moeilijk, ik heb dat door de dierenarts na laten kijken maar die vinden niks in zijn keel. Meestal gaat dat moeilijk slikken vooraf aan een astma aanval. En moet hij van te voren kokhalzen en komt er een klein beetje slijm uit.
Nou, het allerbelangrijkste wat ik wilde weten, heb je gezegd, hij wil nog wel blijven. Het is dus mijn gevecht niet alleen, nog steeds ons gevecht. En dat vond ik heel belangrijk om te weten.
Verders ga ik met al de punten die je benoemd hebt en de andere tips omtrent longproblemen toch eens naar de dierenarts. Fip en astma kun je niet genezen maar wellicht kunnen we hem wel van een aantal narigheden ontlasten.
Mijn dank is dus weer zeer groot! Dankjewel!