Loading...
nl

Wie wil mijn knuffelkont Sasja lezen?

Ilona83
Ilona83 jul 31 '13
Ik ben wel benieuwd wat jullie van deze foto's kunnen lezen.
Iedereen mag meedoen.



Delen:
Spud
Spud jul 31 '13
Jou hond zegt tegen mij: " Lul niet! Zeg gewoon zoals het is!"

Volgens mij heb jij een hond, die behoorlijk to the point is.
Mensen die niet weten wie ze zijn of wat ze willen, daagt ze uit.
Ze komt over als een zij terwijl ze ook goed een hij kan zijn voor mij.
Vooral dat je niet moet zeiken maar moet doen komt met jou hond bij mij naarboven.
Heb jij soms moeite met haar te corrigeren? Zeker als je zelf een mindere dag hebt? Dat het dan lijkt alsof ze je uitdaagd?

Dat komt bij mij naar boven als ik de foto lees. En....
Had jij voor deze hond een zwarte hond? Want ik zie steeds een zwarte hond boven haar hangen, alsof het haar aura is maar dan toch weer anders. Pointer ras looklike, maar dan zwart en kortharig.
Jou maatje leeft nog hè? Tenminste zo voelt dit. Maar ik vraag dit, omdat ik eerder zoiets zag maar dan bij een overleden hond, en toen zag ik de overleden hond voor deze hond ook. Maar momenteel twijfel ik aan alles wat ik denk of voel, vandaar dat ik navraag doe.
Ik hoop dat je ondanks mijn onzekerheid er toch iets aan hebt, en je zei iedereen mag het proberen vandaar dat ik het durfde.
Spud
Spud jul 31 '13
En foto 1 zegt mij: Oké prima
Foto 2 als jij dat wil
Foto 3 Wanneer ben je er nou eens klaar mee?
Foto 4 Voor mij is het genoeg.
Ilona83
Ilona83 jul 31 '13
Hee Spud..naja...ik dacht dat wat extra foto's wel wat makkelijker zouden zijn.
Dank je voor je lezing.

Sasja kan inderdaad andere mensen flink uitdagen die zelf niet zeker in hun schoenen staan.
(Ik wil aaaandacht!!!!!!!!!!! HALLO??? Ik wil het NU!!!!!!!!jij weet het niet??? Ik lekker wel!!!!)

Die zwarte hond kan een Tibetaanse Terrier zijn.
Die heb ik in mijn jeugd zowel een mannetje als een vrouwtje gehad.
Kortharig zou kunnen, want ze werden elk jaar geschoren.
Verder zijn het eigenlijk langharige honden.

Maar het stomme is...is dat de eerste eigenaar die haar constant deed slaan, zich altijd in het zwart deed kleden.
Nu reageerd ze nog defensief op zwarte kleding, maar als ze merkt dat de persoon het goed bedoeld, stapt ze er ook snel overheen.
(Daar heb ik wel hard aan moeten werken met haar)

Het gebruik van foto 1 tot 4 hoe jij dat uitlegt...
Dat klopt eigenlijk wel bij Sasja.

Spud...je zit er wel goed erbovenop. whistle

En qua die zwarte aura...het zou ook Banjer kunnen zijn.
Maar die is bruin met wit en door de leeftijd flink grijs.

Dit is Banjer..hij is inmiddels wel overleden maar ze hebben zeker 8 jaar samen geleefd.
Banjer en Sasja waren echt een duo samen.
Spud
Spud aug 1 '13
Hé Ilona,

Nee, Banjer is niet de hond die ik zag. En ik heb gegoogeld op een Tibetaanse Terrier, kort geschoren of niet, nope dat is niet wat ik zag.
Ik zag zoiets
Zwarte jachthond
Maar dan de ogen meer uitpuilend en directer. Om eerlijk te zijn, lijkt de hond op een hond die ik gekend heb dus misschien is het mijn projectie wel?

Misschien moet ik het ook maar houden op wat ik in de eerste instantie zie, want ik merk dat alles weer minder helder voor me is. Was met die dode hond ook, bij meer vragen zag ik ineens niks meer.
Heb wel een soort van maf gevoel, dat er een hond bij gaat komen op je pad. Of hij jou hond word is niet duidelijk maar dat je je ermee begaan voelt wel. Misschien zag ik dat?
Ik hoor het graag of het waar is of nietwaar uiteindelijk.
Spud
Spud aug 1 '13
Was de vorige eigenaar een Ghotic persoon?
Ilona83
Ilona83 aug 1 '13
Ik denk het wel.
Ondanks dat het minimaal 6,5 jaar geleden is dat ze de oude eigenaar (vrouw) heeft gezien, heeft ze nog steeds veel moeite met mensen die zich in het zwart kleden.
En ja, gotische mensen blijven lastig omdat ze vaak zwart aanhebben.
(Ik weet wel beter want onder die laag kleding zijn het ook gewoon mensen)

Ik hou Sasja dan wat extra onder mijn comando.
Als ze eenmaal aan de handen geroken heeft, dan is het ook goed.
Soms kan een kleine omkoping met hondenkoekjes ook goed helpen.
Dan vertrouwd ze deze mensen voor de rest van haar leven.

Maar om terug op je vraag te komen..
De man en vrouw die de eerste eigenaar van Sasja waren, waren bijde inderdaad gohtic.
De vrouw was zeer sterk gothic.
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 4 '13
Sasja is een ouwe, trouwe dame, die ontzettend dankbaar is naar jou toe... dat is wat ik voel bij de eerste foto...

echt een hond met wie je lief en leed kan delen...
zij begrijpt jou, en jij haar...

groetjes

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki