Loading...
nl

wie wil/kan mijn foto lezen

Nuon
Nuon jul 22 '13
Ik zou graag mijn foto willen lezen. Vooral op betrekking over het meisje en mij dat ik heb leren kennen vorig jaar op vakantie. Zij is mij ook een x wezen opzoeken. Zullen wij elkaar nog een keer ontmoeten of moeten wij elkaar vergeten???
Ik had het gevoel dat het echt was/is??
Of zit ik helemaal fout??
Delen:
Nuon
Nuon jul 22 '13
Vast bedankt!!
L'arbre de vie
L'arbre de vie aug 5 '13
Hoi Nuon,

Hoe voelt het in jouw hart? Als het voor jou echt voelt, dan mag jij er iets mee doen. Je hoeft de beslissing niet aan haar te laten afhangen of ze wel of niet weer een keer contact opneemt. Dan schiet je zowieso mis. Go heart and action!
jeannetteborsboo
jeannetteborsboo aug 6 '13
Dag,

Wie kan mij helpen? Onze kat Pepper kan ontzettend agressief zijn. Hij klauwt zich vast aan onze benen en valt aan uit het niets. Zo ook de kinderen. Als je hem dan bij zijn nekvel pakt en op de grond zet dan komt hij nog bozer terug en bijt en krabt je benen kapot. Dit gedrag is niet leuk en zou graag willen weten waar dit vandaan komt.

Alvast bedankt
Jeannette
jeannetteborsboo
jeannetteborsboo aug 6 '13
Hoe plaats ik een foto van de kat?
L'arbre de vie
L'arbre de vie aug 7 '13
hoi jeanette,

zie deze link: http://nlforum.merudi.nl/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432

Je komt hier via 'Forum Inhoud' > 'NL Zelfhulp' >en dan even zoeken naar 'Fotolezen'.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki