Loading...
nl

Mijn begin in spiritualiteit

Chel76
Chel76 jul 22 '13
Hallo allemaal,

Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik om te beginnen spiritualiteit altijd heel erg interessant heb gevonden. Ook ben ik steeds meer bezig met mijn bewustzijn.
Alsof mijn gevoel me steeds meer dingen verteld. Alsof er een stemmetje op m'n schouders zit af en toe zeg maar. Heel apart.
Zelf ben ik altijd een enorme denker geweest, en nog steeds trouwens. Zo had ik laatst ook zo'n stemmetje wat zei "hou eens op met dat denken"
Ik heb 2 vriendinnen wat zelf heel erg met spiritualiteit bezig zijn, met een heb ik het hier laatst over gehad. Ze zei dat ik eens wat meer naar m'n gevoel moet luisteren. Best moeilijk voor een denker en iemand wat vaak meer naar z'n verstand luistert. Ik wil zelf ook meer naar m'n gevoel luisteren.
Ik probeer nu ook soms te oefenen om gewoon naar mensen of foto's te kijken om te zien of ik er een gevoel bij krijg, maar is nog ontzettend moeilijk. Zal hier nog even mee moeten oefenen om meer naar m'n gevoel te kunnen luisteren.
Probeer nu ook wel eens te mediteren maar ook dit vind ik best moeilijk, omdat ik ook vaak moeilijk vind om stil te zitten.

Mocht er iemand tips of ervaringen met me willen delen hoor ik het graag. Het is nu wel of mijn gevoel me zegt dat ik klaar ben voor deze fase in mijn leven wink
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 22 '13
Welkom Chel. Mooi hoe je nu meer naar je gevoel aan het luisteren bent. Fotolezen kun je goed oefenen op dit forum, dus voel je vrij om in het fotoleesforum de foto's van anderen te lezen.
Chel76
Chel76 jul 22 '13
Dankjewel, zal er zeker gaan oefenen
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 23 '13
Welkom op merudi, Chel

spiritueel groeien gaat niet zo snel...
het sluipt er langzaam in...
Ze zeggen wel eens: Spiritueel groeien gaat niet zonder shit!
dat klopt helemaal!
het meest leer je van je fouten (die dus niet echt fout zijn)
zolang je inziet, en dat achter je kan laten, dan heb je het in je
onderbewuste opgeslagen, dat is het aller belangrijkst
onderbewuste-gids-vorige levens
alles wat je zoekt, kun je daar vinden!
soms zelfs een eindje vooruit (toekomst)

groetjes Moonflowertje wink
L'arbre de vie
L'arbre de vie jul 24 '13
Welkom!

Stapje voor stapje. Bewust zijn dat je niet zo goed naar je gevoel luistert is al de eerste stap:D

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki