Loading...
nl

Terence

DaemonTer
DaemonTer jul 3 '13
Ik stel me voor. Ik ben Terence mac aferty. Ik ben hier om mensen te zoeken die in demonen geloven en en ervaring mee hebben. Eventjes voor mensen die leugens rondsturen: ik ben niet van gisteren ik heb ook nog wat ervaring en dingen die ik wil delen. Ten eerste: ik geloof in demonen en dat je die kan oproepen, maar niet dat ze een materiele vorm hebben. Je kan ze zien, maar niet is het dagbewustzijn. Het zijn wezens die met ons ''spelen''. We zien ze in ons dromen. Als je goed bekijkt, alle wetenschappers zeggen dat dromen in ons onderbewustzijn ontstaan. Maar waar komt het dan vandaan? Van ons ''zien en horen" die dag? Denk het niet, ik heb nog nooit een geest gezien die met me wilt praten en die zegt dat een gast mijn sportkleren heeft gestolen. Uitendelijk was het ook die gast duseen beetje straf, of niet soms? In ieder geval, volgens mij is het dromen een andere dimensie, maar zonder dezelfde "regels" als deze wereld. Daarom dat sommige singen kan manipuleren. Nachtmerries is hetzelfde, behalve dat die demonen meer ervaring hebben dan wij ooit zullen hebben. Je kan dat doorbreken, maar evident is het niet. Om een nachtmerrie te doorbreken, moet je eerst bessefen dat het een naxhtmerrie is. Zoek daarna achter dingen die niet kloppen, bijvoorbeeld iets dat verdwijnt, of de tijddie te snel gaat op een klok, allemaal zulke dingen buiten levende wezens, want dat werkt helaas niet. Als je je er genoeg op concentreert, en niet op de dingen rond je let, zullen ze verdwijnen. Ik zou dan die dimensie goed onderzoeken, in de plaats van het einde van de droom af te wachten. Ik hoop dat ik niet te geobsedeerd lijk. Wie meer wilt weten, of iets wilt meedelen(positief of negatief), is altijd welkom. Ik sta open om ideeen te delen en te debatteren,zolang er geen gevloek is. Ik wacht op jullie antwoorden met veel ongeduld!

Terence Mac Aferty
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 3 '13
Hoi Terence,

Welkom op Merudi. Ik geloof zeker in Demonen en gebruik ze ook in mijn eigen praktijk. De oorspronkelijke naam van de Demoon is de Nephilim en staat eigenlijk voor kracht. Door de tijd heen, is dit flink verwrongen geraakt en wordt het nu geassocieerd met Macht en misbruik. Toch is het van oorsprong niet zo slecht bedoeld. Voor meer informatie wil ik je zeker de Nephilim sectie van deze site aanraden: http://merudi.nl/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/cosmicrays/02_nephilim/index.htm
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 4 '13
Welkom op merudi, Terence...

Over demonen heb ik een heel ander beeld, eigenlijk shocked
iig vergelijk ik ze niet met de Nephilims, want dat waren levende wezens op de aarde (o.a in Ethiopië en het oude Egypte, denk aan Nefertiti (koningin van de 18de dynastie in Egypte ) zijn de schedels gevonden...
Ik geloof dat demonen nooit op de aarde geleefd hebben...

maarja, dat is mijn beeld... ik heb volgens mij nog nooit oog in oog gestaan met een demoon?
Ik zie het een beetje als een soort Engel,( alleen kwaadaardig ) die heb ik ook nog nooit gezien...

groetjes Moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki