Loading...
nl

wat is jouw ervaring of waar loop je tegenaan?

MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 12 '13
volgens mij maakt dat niet zoveel uit...

het afslaan wel...
Tien
Tien jul 12 '13
Hoi Rowena,

Heb je verhaal gevolgd en wil hier op reageren.

Het is jammer om te lezen hoezeer je beperkt wordt in jezelf zijn/neerzetten in je huidige situatie. Wat mij heeft geholpen is het bekijken vanuit een andere positie.

Sommige mensen hebben er nl. moeite mee als je lichter/helderder wordt. Hiermee bedoel ik dat je meer in je kracht komt te staan en dit is waar je mee bezig bent omdat je aan jezelf werkt. Mijn gevoel is dat dit in deze situatie ook gebeurt. Jij komt meer in jouw kracht en dat vinden zij misschien confronterend of eng of vervelend of ....( ze herkennen je niet meer, je bent nl. aan het veranderen).
Punt is ze kunnen er nu (nog) niet mee overweg en reageren daarom geïrriteerd. Dus niks mis met jouw en de dingen aangeven die voor jouw echt niet kunnen (dan doe je eer aan je eigen gevoelsgrens) en laat je niet gek maken/pijn doen. wink

Heel veel sterkte de komende dagen, want met het aftellen zal het ongetwijfeld je zwaarder vallen.


Lieve groet, Tien
pleiaden
pleiaden jul 12 '13
Hoi tien en Moonflowertje smile
Fijn dat jullie je wijsheid en ervaringen willen delen smilemaakt me blij

Warme groet van roelof
pleiaden
pleiaden jul 12 '13
Hoi Rowena smile

Mooi om te lezen dat ieder tips en wijsheden voor je ..je staat er niet alleen voor wink
En inderdaad tien zegt het al....het zal de komende dagen wat zwaar worden met het aftellen van de dagen, maar het einde is in zicht smile

Groeten van roelof
Rowena
Rowena jul 12 '13
Hey MoonFlowertje,

Wat bedoel je met afslaan? Ik ben nog helemaal nieuw hierin. Weet dat ik die krachten heb, maar totaal niet hoe ik ermee om moet gaan.

Groetjes Rowena
Rowena
Rowena jul 12 '13
Hey MoonFlowertje,

Wat bedoel je met afslaan? Ik ben nog helemaal nieuw hierin. Weet dat ik die krachten heb, maar totaal niet hoe ik ermee om moet gaan. Dankje voor je tips!

Groetjes Rowena
Rowena
Rowena jul 12 '13
Ho! Ik ben iets te enthousiast haha. Sorry smile
Rowena
Rowena jul 12 '13
Hey Tien,

Bedankt voor je reactie. Ja ik denk ook dat dit de situatie is waarin ik zit. Ik zou heel graag mijn grenzen aan willen geven, maar ze vinden volgens mij dat ik me net zo moet gedragen als hun. Ik heb wel aangegeven hoe ik graag behandeld wil worden (en dat is gewoon normaal hoor. Geen gekke dingen) maar alles wat ik wil word weer in hun ogen als niet goed gezien. Bijvoorbeeld mijn rust die ik nodig heb. Ik kan rustig een hele dag alleen boven zitten. Zij begrijpen dat niet en denken dan dat dat niet goed voor me is.

Ik heb het praten en dingen uitleggen opgegeven, omdat ze vreselijk tegen me uit kunnen slaan. Dit doet me erg veel pijn. Ik leef met een groot masker op daar en doe maar net alsof er niks aan de hand is, dat werkt wel.

Het is even aftellen in deze situatie. Om zoveel mogelijk vrede te bewaren.. Ik bloei wel weer op wanneer ik op mezelf woon smile

Ben nu lekker bij mijn moeder, kan ik weer even tot rust komen.

Bedankt dat jullie er allemaal voor me zijn!
Groetjes Rowena
Rowena
Rowena jul 12 '13
Hey Roelof,

Het voelde zo fijn toen ik al jullie berichtjes zag. Ik bloeide helemaal op laugh.
Ben jullie allemaal zo dankbaar!

Fijn weekend xx
pleiaden
pleiaden jul 12 '13
Hey Rowena,

smilefijn om te lezen, ben blij voor je
Graag gedaan hoor wink

Fijn weekend Rowena
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 13 '13
je haalt de pijn weg... met je handen
op de een of andere manier neem je iets van de pijn over...
op het moment dat je het licht en liefde door je handen laat stromen (naar de pijnlijke of zieke plek)
op dat moment sta je open...
de ziekte of pijn gaat in jou zitten
dit gaat energie zuigen van jou, tot je doodmoe bent

ik weet niet precies hoe je de pijn weg haalt? maar het kan dmv reiki maar ook magnetiseren... bij magnetiseren trek je als het ware de pijn uit het lichaam... als een magneet
aangezien dat jij de magneet bent... houd je deze pijn vast...
hoe meer er aan de magneet zit, hoe minder kracht de magneet heeft...
vandaar dat ik zeg; je moet het wel afslaan, door flink met je handen te wapperen wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 13 '13
Ik ben vrij en gelukkig, juist vandaag!
Alles is perfect, juist vandaag!
Ik leeft bewust in het nu
Ik ben dankbaar voor alles wat op mijn pad komt
Ik heb respect voor mijn ouders, mijn leraren en alle ouderen
Ik verdien mijn brood op een eerlijke manier
Ik houd van mijn naaste zoals ik van mezelf houd
Ik ben vol liefde voor elk levend wezen

winkDat is reiki^^
Rowena
Rowena jul 15 '13
Hey MoonFlowertje,

Sorry voor mijn late reactie. Beter laat dan nooit laugh

Ja ik word er vaak wel erg moe van wanneer ik dit bij andere mensen doe. Ik zou eens een cursus moeten gaan volgen. Lijkt me ook erg leuk!

Ik deed al wapperen met mijn handen en soms ook onder de kraan 'afspoelen'. Deed dit al vanzelf. Zonder dat ik wist dat dit belangrijk was.

Bedankt voor je tips. Ik ga me er maar eens in verdiepen.

Groetjes Rowena
Tien
Tien jul 16 '13
Lieve Rowena,

Graag gedaan en wat fijn dat je af en toe kan bijtanken bij je moeder.

Ik zag wat vragen over helen/healen en wilde hier iets aan toe voegen. De uitleg van moonflowertje is mooi en duidelijk.

Alleen heb ik de overtuiging dat het geen energie van jezelf moet kosten, dat is niet goed. Het is in mijn ogen belangrijk dat je ook tijdens healen je eigen grenzen intact houdt en je geeft vanuit de universele bron van liefde/leven. Een ieder is hier op aarde om zichzelf te healen op welke manier dan ook en sommige hebben het mooie talent dat ze dat ook bij een ander kunnen doen.

Vertrouw op je gevoel Rowena, die werkt prima!
Er zijn verschillende manieren om los te laten, deze werkt ook voor mij. Je handen BOVEN het vlammetje van een kaars houden.

Succes met het ontdekken. :-)

Lieve groet, Tien
Rowena
Rowena jul 17 '13
Hey Tien,

Bedankt voor je tips. Ah daar heb je hem weer de grenzen aangeven. Ik ben daar helemaal niet goed haha. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen anders wordt ik helemaal omver gelopen.

Dat is wel een goeie ja met het vlammetje, dan kan je wel loslaten haha.

Thanks!

Groetjes Rowena
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki