Loading...
nl

raad gevraagd aan kaarten

Lullaby
Lullaby jun 22 '13
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op het forum en heb er zin in langs te komen.

Mijn vraag aan de kaarten was of ik een juiste keuze heb gemaakt.

Ik heb de lenormandkaarten gebruikt.

Ik trek: ooievaar klaverbladen lijkkist

Het ondewerp van de vraag is dat ik zojuist een huisbezichtiging heb afgezegd omdat ik de woning te klein vind.

Maar verder leek het me wel heel leuk.

Wat zeggen de kaarten nou precies. Was het een juiste keuze dat ik heb afgezegd, of juist niet? Alvast bedankt.
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 23 '13
volgens mij is het met Lenormandkaarten zo dat je alle 36 kaarten moet uitleggen
... in 4x9 kaarten

dan is de dame belangrijk want die staat voor jou... als je een vrouwelijk persoon bent dan smile
alle kaarten die er om heen liggen vertellen wat, over wat achter je ligt en wat nog moet komen , wat er boven je hooft hangt enzo...
ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen deze manier ken shocked



Titel : De Ooievaar

Omschrijving : Verhuizing, eventueel verandering van werkkring. De Ooievaar wordt sinds lange tijd verbonden met de geboorte van een kind. Tevens geeft de ooievaar mogelijk aan een totale omwenteling van de omstandigheden (huiselijke en/of werksituatie) waarin men nu leeft. Dit zou eveneens kunnen betekenen verandering van inrichting van huis of kantoor.

Uiteraard speelt (spelen) hier de kaart(en), die het dichtst bij nr. 17 ligt of liggen weer een rol. Bijvoorbeeld kaart nr. 4 (Het Huis), dan zal het zeker een verhuizing betekenen. Indien echter kaart nr. 13 (Het Kind) dicht bij de kaart nr. 17 ligt en bij de kaart van de consuitant(e), dan geeft dit een geboorte aan. Kaart nr. 3 (Het Schip) naast de kaart nr. 17 (De Ooievaar) geeft een verhuizing naar verre streken aan.

Hartenvrouw is hier de spil waar alles om draait. Zij bezit een talent om huizen perfect in te richten en is een goede moeder.

Zij bezit tevens een praktisch, zonnig karakter, zodat zij bij een eventuele grote verandering in haar leven (verhuizing naar het buitenland) dit goed zal kunnen hanteren.
-----------------------

De Klaverbladen

Titel : De Klaverbladen

Omschrijving : Deze kaart vertegenwoordigt een groot geluk. Ligt echter de kaart nr. 6 (De Wolken), nr. 10 (De Zeis) of nr. 8 (De Dood) dichtbij, dan valt dit geluk weg. De klaverenbladen geven ook aan: hoop op geluk. Soms zelfs een groot innerlijk geluk, waarover men niet kan spreken.

Liggen er positieve kaarten in de omgeving, bijvoorbeeld nr. 4 (Het Huis) en nr. 16 (De Sterren), dan zal men in het huis veel geluk ervaren en bovendien ook nog geluk hebben in zaken.
------------De Lijkkist

Titel : De Lijkkist

Omschrijving : Deze kaart geeft altijd een zeer ernstige situatie aan, namelijk ziekte, dood, faillissement, fraude etcetera.

De omliggende kaarten geven uiteraard ook hier weer aan in welke situatie men verkeert. In combinatie met de kaarten no. 11 en no. 14 is er grote tweedracht, sluwheid en bedrog. Dit zou ertoe kunnen leiden dat de consuitant(e) de huidige omstandigheden niet meer aankan. Hierdoor kan een hartinfarct, als gevolg van al deze problemen, ontstaan.

Het is een dodelijke, gevaarlijke situatie waarin men zich dan bevindt. Mocht er echter de kaart no. 20 (de tuin), die een positieve vernieuwing aangeeft, dicht bij de kaart no. 8 liggen, dan komt men al deze problemen te boven. Ruitennegen kan aangeven: plotselinge gebeurtenissen die te maken hebben met bedrog en verraad.

Hier zal de lezer(es) zeer goed de intuitie moeten laten werken om met de omringende kaarten een goede duiding te doen.

je kan het ook online doen (gratis)
ik heb de betekenis van jou kaarten opgezocht op:
http://www.orakels.org/php/?m=wo_lcards (bron)

De link waar je 13 kaarten kan trekken (gratis) is:
http://www.orakels.org/php/?m=wo_lonline

Succes wink

groetjes Moonflowertje smile

ps: goede en slechte keuzes maken bestaat niet, in mijn visie...
als je het uiteindelijk inziet, dat weet je dat je het goed gedaan hebt, of dat je het voortaan beter anders kunt doen smile
een win-win situatie
je wint altijd inzicht, wat je in je onderbewuste met je mee draagt, door de levens heen is dat wat je behoud wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki