Loading...
nl

mythes of werkelijkheid

volgjezelf
volgjezelf jun 14 '13
Ieder die zich spiritueel ontwikkeld, komt wel in contact met elementen die voor hem of haar een betekenis heeft. De 1 heeft een groot contact met edelstenen de ander heeft juist weer een groot contact met draken. Welke elementen zijn voor jou een dragende kracht in jou ontwikkeling? en welke betekenis hebben ze voor je? Persoonlijk ben ik hier redelijk terughoudend in. Ik ben waakzaam als het gaat om het delen van het contact met bepaalde elementwezens.

Persoonlijk heb ik zelf veel ervaring met draken, olifanten, slakken, kabouters, kristallen schedels, elfen, vogels, bomen, Jezus en Saint Germain.

Elk element heeft voor mij zijn eigen betekenis en zijn eigen ervaring. Ik ben voornamelijk beniewd naar jullie ervaring. Ieder heeft ervaring met elementen waar je niet dagelijks over praat. ("ik zeg eerder hoe was het weer, dan dat ik zeg Gister had ik best een heftig contact met een phoenix")

alvast bedankt voor het delen van jullie ervaringen:)
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 15 '13

Hoi Volgjezelf....

eerlijk gezegd sta ik daar niet zo bij stil, eigenlijk
Het gaat allemaal zo snel...
de laatste tijd trek ik de natuur in, en geniet van alles om me heen...
de zon, de maan, de sterren, het universum, waarin ik als wezen middenin sta...
Vlinders houden me bezig... want wie wordt er nu geboren met een tattoo van de vijand, van zijn/haar vijand op zijn rug?
hoe mooi is het hypnose-systeem? waardoor de muis het hazenpad kiest, als hij wordt geconfronteerd met de uil?
Egypte voel ik me mee verbonden, met name met Horus (valk)
de slang is mijn Chinese horoscoop (ik heb daar iets mee)
Valk is mijn totem-dier (21-03-1977)
en de eik is mijn boom...

kristallen schedels, komt ook (door Merudi) steeds op mijn pad
(heb er 1 gezien in het British Museum, die nep zou zijn smirk)

nu ben ik wel heel benieuwd wat er op jou profiel-foto te zien is?
ik zie een orb, die ik ook regelmatig zie, of fotografeer...

waar ik enorm in geïnteresseerd ben de laatste tijd is: A Haunting, over geesten/ entiteiten die de mensen best wel dwars kunnen zitten...
Ik wil daar iets mee gaan doen...
want soms vluchten ze het huis uit, en dan zit de volgende bewoner er mee...

ik maak veel foto's van alles

want ik vind alles interessant, ik wil altijd het naadje van de kous weten, dat is niet makkelijk, maar wel duidelijk (voor mij dan)....
ik hoop dat je dit bedoelde...

groetjes Moonflowertje smile

de slak <3 heb ik ook ervaring mee...
maar ik ga nu nog ff foto's maken buiten, een knalrode zon gaat onder tongueecht mooi!
volgjezelf
volgjezelf jun 17 '13
Hoi moonflowertje,

Bedankt voor je antwoord.
De foto die ik heb gemaakt was met 2 vrienden van mij. We wilden toen kijken of het mogelijk is om een orb zelf te scheppen. Was echt een hele fijne ervaring en ik blijf het heerlijk vinden om te kijken naar die foto.
Ik zat met mijn handen chi gevoel op te roepen een vriendin zat te observeren en zat helemaal "ik zie het uit je handen stromen" en een vriend maakte toen een foto. Was gewoon heel leuk om te doen. of het nu scheppingskracht is of toeval dat weet ik niet, maar het is wel een vette foto geworden. hahaha.

Met negatieve entiniteiten heb ik nog niet zoveel meegemaakt. meestal als ik alleen het gevoel heb dat er iets ongewenst is, dan bescherm ik mij meestal met een spreuk

met overleden personen uit mijn familie heb ik wel vaak contact mee gehad, was dan geen negatieve energie is. Alleen ik sta er wel voor open om het te ontvangen, alleen ik vind dat gewoon als je dood bent mag je naar een nieuwe weg dan hoef je niet nog op aarde je energie te delen ook al is het goed bedoeld, dan vind ik dat je gewoon terug moet gaan naar je bron. je weg is klaar op aarde.

Ik heb zelf een kristallenschedel en ik weet niet zozeer wanneer het echt is of nep, maar volgens mij gaat het puur om de intentie en om de kracht die je er mee hebt.

groetjes
Kees
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 17 '13
Ja dat is waar! Ik vind hem wel echt... het is een echte kristallen schedel! alleen niet zo oud...
Ik kan niet zeggen dat ik er niets mee heb, omdat het telkens weer op mijn pad komt (zoals nu) tongue
maar waarom?
... ik sta er niet zo bij stil, want als het echt belangrijk is komt het vanzelf...

deze foto heb ik genomen in het Britisch museum, London
hij stond een beetje in een hoekje shocked



dit is de achterkant van de schedel



mythes zijn fantastisch
Ik heb een levendige fantasie
en inlevings-vermogen
dus is het werkelijkheid,
toch weet ik het verschil wel tussen
wat wel en wat niet echt is wink
dat weet ik gewoon tongue
Cialara
Cialara jun 19 '13
Hey volg je zelf, wat een leuk onderwerp!

Ik heb ook wel contacten met verschillende elementen. Natuurlijk veel met kristallen, maar ook met Hermes en tegenwoordig met de Sylphs. Ik voel me daarnaast ook erg verbonden met de engelen en de elfjes... Vooral de luchtelementen ofwel Sylphs laten mij vaak beelden, gezichten, figuren enzo in de wolken zien. Soms zo duidelijk dat je het bijna niet geloven kunt laughIk zal eens een foto opdiepen van een elementaal in de wolken die ik onlangs tijdens een vakantie heb gefotografeerd...
Cialara
Cialara jun 19 '13
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 20 '13
bizar! ik zie er een oude wijze man in wink
wel meer, eigenlijk, maar de man is het duidelijkst wink
volgjezelf
volgjezelf jun 21 '13
Dit zijn foto's van mijn kristallenschedel. Ik heb ze ietwat ingezoemd, dan kan je echt veel orbs herkennen.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 22 '13
is het fluoriet?

ik vind hem wel vet mooi
Hoe krijgen ze er een schedel in h'e?
Fluoriet


Algemene informatie

Fluoriet kan donkergeel, groen, blauw, violet of zwart van kleur zijn. De steen is doorzichtig met een glasachtige glans.

Werking

Fluoriet is een beschermende en stabiliserende steen, die het zelfvertrouwen vergroot en helpt structuur te brengen in ons leven. De steen geeft inzicht in beperkende gedrag- en denkpatronen en onderdrukte gevoelens en werkt emotioneel stabiliserend. Fluoriet is een goede steen om te dragen tijdens het studeren. De steen bevordert de concentratie, zorgt voor een snelle informatieverwerking en helpt om verbanden te leggen met al aanwezige kennis. Het beschermt tegen en reinigt elektromagnetische straling (bijvoorbeeld van computers en mobiele telefoons). De steen heeft een positieve werking op stijfheid, gewrichtsproblemen (zoals artritis) en reuma. Het is goed voor de botten en tanden en het verlicht de pijn bij gordelroos en andere zenuwpijnen. Verder heeft het een gunstige werking op de huid (bijvoorbeeld op puistjes en rimpels) en slijmvliezen, met name van de ademhalingswegen.

Naast de algemene werking van fluoriet hebben paarse, groene, blauwe en gele fluoriet de volgende aanvullende eigenschappen:

Paarse fluoriet bevordert herstel, geeft steun bij zware operaties en heeft een positieve werking op het beenmerg, de cellen en ziektes die daaraan gerelateerd zijn zoals bijvoorbeeld leukemie. Deze steen kan verder gebruikt worden om in een diepere meditatie te komen.

Blauwe fluoriet werkt met name op de hersenen en de geest in. Het bevordert het geheugen, de concentratie, rationeel denken en informatie verwerking. Het helpt bij verwarring, twijfel en mentale instabiliteit en maakt de geest helder en sterk. Deze steen heeft een positieve werking op de ogen, oren, neus en keel en kan oorsuizen verminderen.

Groene fluoriet werkt met name in op het hart en bevordert emotionele balans, de intuïtie en evenwicht tussen gevoel en verstand. Het absorbeert en beschermt tegen negatieve energie. Deze steen heeft een positieve werking op de maag.

Gele fluoriet bevordert zelfvertrouwen, helpt je om grenzen te stellen en om voor jezelf op te komen (met name in groepen). Deze steen werkt opbeurend.

Verzorging

Fluoriet kan verbleken onder invloed van zonlicht en het is beter deze steen niet te veel bloot te stellen aan water. Hier vind je meer informatie over het reinigen en opladen van edelstenen.

Toepassingen

Fluoriet kan op of bij het lichaam gedragen worden.
De steen kan in een ruimte geplaatst worden (bv. bij de pc)
Het kan verwerkt worden tot een elixer, wat met name effectief is tegen virussen.
Chakra

Gele fluoriet werkt in op het zonnevlecht chakra (3e) groene fluoriet werkt in op het hart chakra (4e), paarse fluoriet werkt in op het voorhoofd chakra (6e) en heldere fluoriet werkt in op het kruin chakra (7e).

Sterrenbeeld

Waterman & Vissen

Chemische eigenschappen

Samenstelling: CaF2, hardheid: 4 & dichtheid: 3,2.

Bron:http://www.edelstenenenmineralen.nl/fluoriet.html

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki