Loading...
nl

even voorstellen

volgjezelf
volgjezelf jun 14 '13
Hoi allemaal,

Ik ben kees 26 jaar. Studeer de pabo en ik heb al van jongs af aan een brede interesse in het leven. Zo ben ik geinteresseerd in kristallen, de natuur, psychologie, christusbewustzijn, bewust dromen, eigenlijk alles wat met religie te maken heeft, de zin en onzin van het leven, balans, aliens, graancirkels, mythes, occulte bewegingen en hoe ik mijzelf kan afstemmen op elke gewenste frequentie. Beoefen sinds een aantal jaar tai chi en ik lees graag boeken over van alles en nog wat momenteel lees ik veel over het inzicht tot het hoger bewustzijn van rudolf steiner, maar ik hou ook van andere soorten boeken zoals de man van 100 die uit het raam klom, echt een super leuk boek. Wanneer ik klaar ben met de pabo wil ik reiki meester worden, want ik heb altijd al het gevoel gehad dat ik mensen kan genezen. Verder vind ik muziek helemaal te gek. Ik hou van drummen, gitaar spelen, didgeridoo spelen. ook mandalas tekenen of het schilderen van landschappen en het beoefenen van string art zijn 1 van mijn hobbys. Koken vind ik ook heel leuk om te doen en samen zijn met mijn vriendin vind ik ook erg leuk. Verder vind ik nog veel meer dingen leuk, maar mijn gedachtes zijn nu even op en ik moet nog een brief op de post doen en het is bijna 5 uur.
Ik ben voornamelijk op de site om gelijkgestemden te ontmoeten en kijken wat ik als hsp'er mag ervaren.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 14 '13
Hoi Kees, je bent een heel divers iemand. Mooi om te zien hoe breed je geinteresseerd bent. Welkom op Merudi!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki