Loading...
nl

foto lezen

volgjezelf
volgjezelf jun 14 '13
Hoi ik ben nieuw en nieuwsgierig wat jullie in mij zien smile

alvast bedankt!
groetjes
Volgje
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 14 '13
Het is wel handig als je een foto van jezelf bijvoegt.
volgjezelf
volgjezelf jun 14 '13
sounds like a plan smile
Sarah_
Sarah_ jun 15 '13
smileik krijg niets bij jouw foto over jou maar ik begon spontaan hard te lachen toen ik jouw hond zag. Is hij een beetje eigenwijs? Als jij zegt dat hij moet volgen dat hij dat moeilijk doet? Eigen willetje? Misschien ook idee hoor, door jouw naam smileJij zegt "volg me" en hij zegt "volg jezelf".

Het lezen van jouw foto laat ik over aan de andere fotolezers. Voor mij is deze foto moeilijk te lezen omdat jullie er met zijn 2tjes op staan.

Groet, Sarah
volgjezelf
volgjezelf jun 15 '13
Mijn hond is maar voor 2 dingen eigenwijs en dat is voor het achterna zitten van poezen en wanneer die eten heeft gevonden. Dan kan ik echt roepen los, maar dan is standaard zijn reactie hap slik weg.
Verder heeft tie wel zijn eigen willetje, maar is hij ongelooflijk trouw. Ik loop altijd met mijn hond zonder riem door het park of bos en dan ben ik hem even kwijt, maar dan hoef ik maar op mijn vingers te fluiten en dan is tie als een speer aan mijn zijde. Heel trouw beestje en ook heerlijk zijn reacties van andere mensen als ze hun eigen hond 100 keer roepen en ik heel droog voorbij loop en even op mijn vingers fluit en dat ze dan meteen naast mij staat.
Dan zie je echt die afgunst in de ogen van een ander, hahaha.
Heb trouwens wel een hele sterke band met haar, probeer ook wel eens geestelijk haar te roepen/voelen en dan komt ze ook naar me toe. super grappig.
Sarah_
Sarah_ jun 15 '13
Interessant! Knap dat ze lost volgt, moet ik die van mij nog beter leren winkHeb je ook een foto van jezelf alleen? Dat is namelijk makkelijker lezen.
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 17 '13
Hoi, vind jouw foto ook lastig om te lezen omdat de energie van jouw hond zo op de voorgrond aanwezig is en jij er een beetje bij wegvalt. Ben jij iemand die liever op de achtergrond aanwezig is? Op de foto zie je er wat schuw uit..
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 17 '13
Oja en ik heb het gevoel dat er allerlei plannen of ideeën in je broeien, maar dat die nog niet uitgevoerd zijn. Alsof je op het juiste moment wacht. Is het moment niet nu?

Enne, heb je iets met de actuarianen?
pleiaden
pleiaden jun 19 '13
Hoi
Met wat vergroten en schuiven met je foto is het me redelijk gelukt om je foto te kunnen lezen....

Ik voel me moe worden.....slaap je slecht en lig je te piekeren/denken?

Wat ik door krijg is dat je vaak worstelt tussen het denken en het voelen....je mag wat meer op je gevoel afgaan, probeer niet te gaan twijfelen het is goed zoals het is

Zie een blauwe vlek boven aan de rechte kant bij je.....misschien zegt het jouw iets? Hij hoort bij je

Groeten van roelof
volgjezelf
volgjezelf jun 20 '13
Hoi L'arbe Vie,

Super tof van je dat je mijn foto wilt lezen.
Heb soms inderdaad het idee dat ik afwachtend ben. Dat klopt inderdaad. De acturianen die ken ik persoonlijk niet, misschien heb ik er wel onbewust contact mee maar dat weet ik niet.

groetjes Kees
volgjezelf
volgjezelf jun 20 '13
Hoi roelof,

Super bedankt dat je mijn foto leest.

Ik slaap niet echt slecht, zit wel in een moeilijk periode met mijn studie waardoor ik wel eens pieker. en ik ben mijn studie ook echt zat. dus dat moeie gevoel klopt wel. tussen denken en voelen heb ik inderdaad wel eens wat strubbelingen.
Die blauwe vlek zegt mij overigens helemaal niks. Ik heb ook geen idee wat je er mee bedoelt.

groetjes
Kees

groetjes kees
pleiaden
pleiaden jun 23 '13
Hoi Kees smile

Graag gedaan, wou jou bedanken voor je feedback

Kan me voorstellen dat je je studie even zat bent, helemaal tegen het eind van een schooljaar
Probeer het doel voor je te houden, gaat je ook lukken smile

Ik stuur je nog even een pb wat betreft die vlek

Groeten van roelof
Spud
Spud jul 6 '13
Ik kan helemaal geen foto lezen, en toch zei deze foto mij iets.
Dus ik geef eerst mijn reactie en daarna lees ik wel.

Jou hond en jij lijken een eenheid te vormen. Een team. Jij vertaald de mensentaal aan hem en hij vertaald de dierentaal waar mogelijk. Super gaaf om te zien, want gaat met veel humor gepaard.
Dankjewel dat ik even mocht kijken, want je hond geeft de grens heel duidelijk aan, spieken mag, maar dan moet je ook geven, hoop dat ik dat voldoende gedaan heb met mijn reactie. wink
Mooie foto iig.
Spud
Spud jul 6 '13
Hoi Kees, ik heb gelezen nu, veel extra antwoorden gaf ik je niet. Maar mij heb je wel een antwoord gegeven. Ik lees dieren, mensen begrijp ik vaak geen snars van.
Al snap ik de moeite met je studie wel. Lekker om je dan te verschuilen achter zo´n mooi wezen als je hond. Maar is niet nodig hoor! Jij kan ook voldoende respect oproepen bij mensen zonder dieren. Dat je dat maar even weet! Al hoop ik dat je je hele leven lang dieren begeleidt, want ik zie daar een mooie samenwerking in. Misschien omdat ik het graag zie, misschien wel omdat ik het zie, niemand kan het zeggen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki