Loading...
nl

Wie wilt mijn foto lezen ?

Gesina
Gesina sep 11 '13
Ja spannend s het zker smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 13 '13
mooi buikje hoor!

volgens mij ben je maar een paar kilootjes aangekomen wink

Nog 1 week ongeveer...
laugh
Gesina
Gesina sep 13 '13
Ja ongeveer 15 kilo kan ietsjes meer zijn smiledankjewel
Dolff
Dolff sep 13 '13
mooi buikje naar vooren.
succes met bevallen straks.
Gesina
Gesina sep 14 '13
Dank je wel smile
Gesina
Gesina sep 15 '13
Gisteren is de Verloskundige langs geweest omdat ik al een paar dagen last van mn onderrug heb alleen werdt het alleen maar erger en erger en pijnlijker heb er nu nog steeds lastvan!!

alles is nog mooi dicht geen ontsluiting niks!! dus ze d8 aan een blaasontsteking moest mijn urine weer na laten kijken (heb namelijk 4 of 5x al blaasontsteking gehad in mn zwangerschap) maar die is schoon!!

Nu is het blijkbaar voorwerk ofzo ?? we w8 maar af !! zo maar weer een warme douche nemen smiledouche wat af nu tongue
Maryssa
Maryssa sep 15 '13
Hallo Gesina,

Qua datum krijg ik niet wat door maar heb wel het idee dat het een jongetje is. Als ik zo naar je kijk krijg ik een heleboel irritaties te voelen. Ben je boos op iemand? Ga het uiten want je hebt er fysiek last van. Probeer jezelf positief te stemmen. Luister naar mooie harmonieuze muziek, ik denk daarbij aan klassieke muziek of mantra's. Het gaat jou en jouw kindje helpen om wat rustiger te worden en in balans te komen met alle emoties. Ik wens je mooie weken toe en een heel mooi kindje.
Gesina
Gesina sep 15 '13
Is idd een jongetje winknee niet echt boos ofzo zal wel irritaties zijn van de zwangerschap ofzo denk ik!!

Dankjewel xx
Gesina
Gesina sep 16 '13
vanacht weer zo slecht geslapen heb zon last van die rugweeen en wordt gewoon steeds om de 1,5 uur wakker vanochtend stond ik om 04.30 gewoon onder de douche ff warme stralen op mn rug houden!! mag straks naar de apotheek even iets ophalen wat het zkhuis heeft voorgeschreven voor de nacht zodat ik lekker kan slapen hoop dat het gaat helpen!!
Gesina
Gesina sep 20 '13
Hooooi woensdag avond 18-09 is onze zoon jaro bevallen

Om 23.34 hij is 50 cm en weegt 3690 gram

We maken het goed t was een zware bevalling!!!
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 20 '13
Gefeliciteerd!

Sorry voor mijn late reactie shocked

3 dagen eerder tongue

nu kan je ff uitrusten... haha
ik moet lachen omdat ik weet dat je geen rust in je kont hebt
maarja, het mag wel!

wat een mooie originele naam trouwens!

winkgeniet ervan!

groetjes Moonflowertje smile
Gesina
Gesina sep 21 '13
Dankjewel smilehaha nee maar k neem het er wel van nu ff wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 21 '13
Gefeliciteerd met de geboorte! En rust lekker uit smile.
Sarah_
Sarah_ sep 21 '13
Gefeliciteerd met de geboorte van Jaro! Veel geluk met het kleine manneke whistle
Gesina
Gesina sep 22 '13
Dankjullie wel smile
Loi
Loi sep 22 '13
gefeliciteerd met Jaro
Dolff
Dolff sep 23 '13
gefeliciteerd, geniet ervan
Gesina
Gesina sep 24 '13
dank jullie wel laugh
Gesina
Gesina okt 1 '13
Wil jullie allemaal nog heel erg bedanken voor de steun en medeleven smilein de afgelopen tijd het heeft mij enorm geholpen ook al was ik heel erg ongeduldig hihi Bedankt!!
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420