Loading...
nl

Bestaat er zoiets als karma?

layla
layla mei 24 '13
Hey iedereen,

Ik vraag me de laatste tijd meer en meer af of er iets bestaat als karma : wat je zaait, dat oogst je vroeg of laat.
Ik heb altijd wel min of meer geloofd in dat principe, maar de laatste tijd wordt het in mijn omgeving wel griezelig werkelijkheid.

Ik probeer de laatste maanden heel erg positief in het leven te staan en vooral goeie dingen te doen. Daarbij mijd ik bewust negatieve situaties en mensen, door er geen aandacht of energie aan te verspillen. Verder probeer ik zoveel mogelijk te doen voor de mensen die ik graag zie en die er altijd zijn voor mij.
Sinds ik daar bewust mee bezig ben, zie ik erge dingen gebeuren met de mensen rondom mij, die het niet goed met mij voorhebben en mij op een negatieve manier behandelen.

Zijn er hier nog mensen die dit ervaren hebben?

Alvast bedankt.
Groetjes,layla
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 25 '13
ik heb daar ervaring mee, en weet ook dat het niet werkt!

op een gegeven moment zul je merken dat je toch gewoon jezelf blijft!
je kan wel aardig doen tegen mensen, maar tegenwoordig trappen mensen daar niet meer in wink
Wees jezelf!
Dat is de makkelijkste weg...

en dat vormt jou karma

als je continue moeite moet doen om maar aardig gevonden te worden, dan word je doodmoe!
en je vormt een beeld tegenover anderen, die niet klopt!

succes wink
layla
layla mei 27 '13
Ja, daar heb je wel gelijk in, Moonflowertje.
Het is pas sinds ik heel bewust ervoor kies mezelf te zijn en mijn eigen weg te volgen, dat ik merk dat de mensen die het daarmee moeilijk hebben, erge dingen overkomen (ziekte, diefstal…).
Zij proberen al een tijd mijn keuze om mezelf te zijn, te blokkeren en zich ertegen te verzetten. En nu valt het me op dat net die mensen erge gebeurtenissen meemaken.
Ook al is dat het laatste wat ik wil, toch gebeuren die dingen….

En als je schrijft, wanneer je continu moeite moet doen om aardig gevonden te worden, erg vermoeiend is, daarin heb je ook hélemaal gelijk.
Sinds ik dat niet meer doe, voel ik me veel beter in mijn vel, alsof er een grote rugzak van mijn rug is gevallen.

Bedankt voor je antwoord.
Groetjes.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki