Loading...
nl

Indigo Type-3 ( 2 zielen, 1 lichaam )

DG_Lights
DG_Lights mei 13 '13
Volgens de Indigo benamingen heten ze Indigo Type-3. Dat zijn 2 zielen/spirits in 1 lichaam. Zij hebben een speciale missie die volgens afspraak tot stand gekomen is. Wat erop neerkomt dat een verder gevorderde ziel het lichaam bestuurd waarbij een jongere ziel op de achterbank plaats heeft genomen om zo te baden in het licht om DNA te herstellen en veel te leren. Het klinkt mooi en dat is het ook echter door bepaalde situaties of westerse gewoonte als drank, drugs of medicijnen kan het zijn dat dit wezen geheel of gedeeltelijk de overhand krijgt. Zo ontstaat een gevecht tussen deze 2 zielen, zo kunnen tijdelijke of chronische mentale of emotionele stoornissen ontstaan die bekend staan als klinische schizofrenie of MPS (het Meervoudig Persoonlijkheid Syndroom). De communicatie van de bestuurder word dan als het ware onderdrukt of bevroren waardoor het wezen zich kan uiten.
Iemand met gaves kan deze mensen herkennen, ook hebben deze mensen soms zowel psychisch (zoals hierboven beschreven staat) alsook fysieke symptomen bijvoorbeeld een scheef gegroeide kaak, een slecht rechter oog en soms kan ook het gehoor rechts minder tot niet functioneren. Dit zijn allemaal dingen die kunnen bijtrekken of genezen. Of dat dit alle symptomen zijn weet ik niet maar dit is wat ik heb geleerd van het dagelijks leven alsook van forums en internetsites (onder de post staan links).
Ik post dit op het forum zodat er meer informatie over beschikbaar is en omdat er nog weinig over bekend is er zijn meerdere mensen met vragen hierover.
Als iemand hier meer over weet of vragen over heeft mag die mij een PM sturen eveneens uiteraard hier posten.



Bronnen:
http://www.ascensie.nl/bezetenheid3.htm
http://indigosociety.com/showthread.php?30879-Indigo-type-3
http://www.psychedelicadventure.net/2010/02/indigo-races-starseeds-its-human.html
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 15 '13
Waar ik benieuwd naar ben is, hoe komen deze twee zielen terecht bij dat lichaam en waarom? Wat is hun connectie en waarom kiezen ze er samen voor, om dit aan te gaan?
Sanne
Sanne jun 2 '19
Hai! ben momenteel zelf op onderzoek uit naar dit type indigo, vermoedelijk ben ik er zelf een en zou heel erg graag meer informatie hierover willen hebben. Zou iemand mij verder op weg kunnen helpen? Ik zie de linkjes beneden wel maar 1 ervan werkt niet en zou graag willen weten of er ook boeken te vinden zijn?? Wil zo graag met deze info gaan werken!

groetjes en hoop dat iemand me wat meer inzicht kan geven!!
Julien Moorrees
Julien Moorrees jun 30 '19

Hallo Saimon,


Ik heb je 06 van de website afgehaald omdat dit voor iedereen te lezen is. Dit vanwege privacy gevoeligheid en bescherming van je eigen data. Uiteraard kun je je nummer wel doorgeven in privé berichten aan anderen. Bedankt voor je begrip hiervoor.


Overigens is Jezus de eerste kristalmens (daarom heet hij ook Christus (van Kristal),dus je hebt misschien wel meer met kristallen dan je denkt :).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki