Loading...
nl

Eenzaam 5

Acheliah
Acheliah mei 11 '07
Mensen denken altijd dat ik iets heb. Iets engs ze kijken me raar aan of ik vies ben of lelijk weet ik veel ik wil er gewoon een beetje bij horen het verlies opvullen. Mensen kijken mij aan met een gruwel of ik sex met ze wil of zoiets. Mensen snappen niet dat het mij pijn doet zoals ze mij aan kijken of ik één of ander lelijk monster ben kijk het lelijke eendje zal nooit veranderen in een mooie zwaan okej maar ik ben niet vies of zo maar zo doen sommige wel. En ik mis mijn kinderen heel erg ik kan daar niet mee omgaan wat ik ook probeer. En ja ik heb vreselijk snel hulp nodig. Om alles op een rij te zetten.
Sheva
Sheva mei 12 '07
Lieve Dinie,

Probeer eerst je zelf te helpen en van je te zelf te leren houden.
Anders kan je andere mensen en ook je kinderen niet helpen....

Veel liefs Sheva.. :D
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 12 '07
Waarom laat jij al die mensen die iets van je vinden zoveel macht over je hebben? Kijken ze misschien niet raar omdat jij verwacht dat ze raar gaan kijken? Mischien moet je minder bevoor-oordeeld naar die mensen kijken, zodat je ze ook de kans geeft om minder bevoor-oordeeld naar jou te kijken.
Acheliah
Acheliah mei 12 '07
Kan mss wel omdat ik dat natuurlijk gewend ben dat mensen negatief doen. Misschien verbeeld ik het me ook wel. Dan zal ik proberen anders naar hun te kijken zal ook wel voort komen uit mijn verleden. Er zijn gewoon mensen om wie ik veel geef en ben altijd bang dat ze niet om mij geven of misbruik van mij maken. En ja ik weet het maar ergens heb ik altijd hoop dat er eentje bij zit die het ook goed met mij meent en ook net zoveel om mij geeft.
admin
admin mei 12 '07
Hallo Dinie,

Ik ben nog maar nieuw hier maar heb al wel veel gelezen. Je hebt het heel zwaar gehad en volgens mij heb je nog veel te verwerken.
Soms komen mijn kinderen wel eens thuis met het verhaal dat iemand slecht over hun denkt en dan zeg ik altijd, het is niet belangrijk wat een ander van jou vind, het is veel belangrijker wat jij van jezelf vind!
Ik "proef"het verdriet in je verhalen en ik leef erg met je mee. Misschien is het een goed idee als je inderdaad hulp gaat zoeken voor jezelf, hulp om je te helpen verder te gaan. Soms kom je helemaal vast te zitten en kun je niet verder, schrijven kan ook helpen, dan raak je ook veel balast kwijt.
Ik ken het gevoel wat je omschrijft, mijn verleden is ook niet makkelijk geweest { van wie wel?}maar er is licht in het duister, echt waar.

liefs,
Fì¡ileacì¡n
Acheliah
Acheliah mei 12 '07
Dank je feileacan ja ik heb de laatste tijd veel verdriet, dat klopt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 12 '07
Maar dat verdriet heb je al die jaren weggestopt dinie. Het is dan toch heel logisch dat er dan nu een hele bult uitkomt? Daar kun je niets aan veranderen. Ga er niet tegen vechten, want dan duurt het verdriet alleen maar langer.
Sheva
Sheva mei 13 '07
Hi Dinie,

Als je contact heb met marc en of Manja en het gaat goed en je heb er wat aan laat je mij het dan weten???

Dat zou ik erg leuk vinden groetjes en veel liefs Sheva ;)
sterre
sterre mei 13 '07
niemand kan meer om je geven, dan dat jij om jezelf geeft. De vraag die er dan bij me opkomt is, waar in je leven ben jij op een andere manier naar jezelf gaan kijken, wie ben je gaan geloven dat je niets waard zou zijn?

Jij bent perfect zoals jij bent, en net zo waardevol als ieder ander

sterre
Acheliah
Acheliah mei 16 '07
Hoi Sterre

Ik denk dat dat gekomen is in mijn jonge jaren iedereen die mijn zus knapper vond. Als ze tegen mij zeiden je bent knap dan zei ik knap lelijk ja. Kon mij niet voorstellen dat ik ook knap was. Ik heb me eigenlijk altijd al het lelijke eendje gevonden die nooit een knappe zwaan werd. Mss komt dat door de opmerkingen die ze maakten naar mij toe. Hoe ze keken enz.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '07
Ooit gehoord van faalangst en een minderwaardigheidscomplex? Ik denk dat je bij jou daar gerust van kunt spreken.
Acheliah
Acheliah mei 16 '07
Mss wel maar hierboven staat het allemaal wel zo makkelijk maar er is natuurlijk wel het één en ander aan vooraf gegaan snappie. Vele nare op,erkingen wat mij idd zo onzeker heeft gemaakt maar nu voel ik me niet lelijk hoor alleen baal ik van het dik zijn meer niet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 16 '07
Ja uiteraard heb je dat niet voor niets. Maar je hoeft je je er niet bij neer te leggen en te accepteren dat je er niets aan kunt doen. Iedereen is in staat om te veranderen, zolang ze het maar durven.
Acheliah
Acheliah mei 19 '07
Als je vraagt of er iets veranderd is moet ik zeggen ja en is idd iets veranderd ik heb deze maand maar 34,10 gekregen om van de leven en ik loop vast in mijn huishouden. Het lijkt gewoon of ik niks meer uit mijn vingers krijg ik heb hulp nodig ik weet het maar niemand om me heen helpt mij ik weet het nu ook ff niet meer ik ga in ieder geval die mensen schrijven die ik gekregen heb op deze site. Mss kunnen zie mij raad geven want als ik nu zo door blijf gaan ga ik eraan kapot. Ik heb trouwens het verslag gekregen van de voogd hij schrijft dat de situatie niet veranderd ik ben met een schuls sanering bezig enz dus er veranderd wel iets degelijks maarja mijn dochter zie ik ook nooit meer terug.

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah mei 25 '07
Sorry Sheva maar het emailadres klopt niet

Liefs Dieneke
Sheva
Sheva mei 25 '07
Hi Dinie je hoeft geen sorry te zeggen maar dit is wat ik heb gekregen op het visite kaartje..

Het telefoonnummer is 0251-228831
of 06-41041184.
Weet je dat je met voipbuster gratis naar alle vaste lijnen kan bellen via je computer?

www.voipbuster.com.
Je kan 7 dagen onbeperkt bellen naar alle vaste lijnen voor €1,30 opwaarderen met telefoon kan mobiel en vast zijn..

Als je hier vragen over heb kan ik je er bij helpen scheelt echt veel geld ik gebruik het dagelijks..

Veel liefs Sheva (bel ze)...Manja en Marc kunnen je ckers helpen...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 26 '07
Niet om het 1 of ander, maar heeft deze persoon ook toestemming gegeven om zijn telefoonnummer op Internet te zetten?
Sheva
Sheva mei 27 '07
Hi Nims

Ik weet zeker dat ze dat niet erg vind want haar visitekaartjes worden uitgereikt in een winkel in beverwijk die gespecialiceerd zijn in het paranormale en speciale stenen etc.

Iedereen die hulp nodig heeft wordt aan hun doorgewezen en ze zijn echt heel goed en lief en weten waar ze mee bezig zijn.

Uiteraard zou ik nooit zomaar email,telefoon,etc doorgeven zonder toestemming. :)
Ik vind het wel goed dat je dit aangeeft i.v.m privacy (als verpleegkundige weet ik daar heel goed mee om te gaan)...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 28 '07
Inderdaad, just in case. Ik probeer dat altijd goed in de gaten te houden namelijk. Het blijft wel Internet, en niet iedereen vind het even prettig om erop te staan. Vandaar.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki