Loading...
nl

Piep in oren

L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 9 '13
Hoi allemaal,

Vandaag had ik een gekke ervaring. Je herkent het vast wel, het gevoel van een plotselinge piep in je oren. Vaak heb ik dat in gezelschappen met meerdere mensen.
Vandaag had ik echt een heel raar gevoel; ik voelde dat er als het ware een schijf energie door me heen schoot door m'n oren, kort daarop voelde ik een hele harde piep in m'n oren. Ik was echt verbaasd en beetje verward, van huh wat gebeurd er nou. Ik heb dit nog niet eerder zo ervaren en vraag me af of iemand weet wat dit betekend?

Ben benieuwd of er iemand is die feedback kan geven,

Groetjes,

L'arbre de vie
Delen:
Beschermengel
Beschermengel mei 11 '13


Het piepen in mijn oren heb ik ook vaak en vooral bij gezelschap ...ik kan me er iets bij voorstellen zoals jehet verteld, het komt vaak op de raarste manier binnen en moeilijk uit te leggen wat je voelt.

Zo heb ik ook wel eens mezelf als spaarpot gevoelt (ik kan het niet anders verworden) ik was me aan het instellen op iemand of diegene ooit een kind zou krijgen....terwijl ik dit vraag voelde ik van bovenaf een munt dwars door mijn hoofd gaan en zo vallen ...met geluid en al. ( het kwartje was gevallen smile..en later hoorde ik dat ze over 8 maanden een kindje zouden krijgen)

Dit heeft niets te maken met het piepen in de oren maar ik wil aangeven dat het best moeilijk is om te vertellen wat je voelt. En de spaarpot is natuurlijk wel raar maar zo voelde ik het wel smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 12 '13
Dankje voor het delen van jouw ervaring beschermengel:D
Jaa is idd lastig te verwoorden hoe zoiets voelt en wat het wil zeggen.

Wat je vertelt over de spaarpot kan ik wel plaatsen. Vallende kwartjes, duidelijk doorgegeven van boven hihihi!
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 12 '13
een jaar geleden had ik het ook, het is dan net of er "iets" in je energie-veld wordt afgesloten....
ik heb gezocht toen met google en vond eigenlijk niets bijzonders,
Het is vrij normaal, iedereen heeft periodes waarin het erger is dan anders...
over wat het precies is... daarover weten ze nog maar weinig...
(allemaal theorieën, maar niet iets waarvan ik zei, ...Ja!)

groetjes Moonflowertje wink
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 12 '13
Ja dat beschrijf je goed, het voelde inderdaad als 'afsluiten- blokkeren' van mijn energie. Heel vaag. Jammer dat er niet meer nog over bekend is dan dat we kunnen vinden op het net.
Dankje vor je feedback.
vestaans
vestaans mei 21 '13
die piep heb ik ook wel eens, maar ik heb gehoord dat gidsen of iets bovennatuurlijks met je willen praten.

mss herkennen jullie dit smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 21 '13
Ik kreeg een keer door dat het een energie is dat jou energie-veld raakt, waardoor je tijdelijk wordt afgesloten...
pleiaden
pleiaden mei 21 '13
Hoi l'arbre ,
Denk dat de piep al weg is?
Kun je deze piep nog denkbeeldig horen?
Dan trilling voelen...en de piep weg laten..voel dan wat er komt.....ik denk/voel dat vestaans gelijk heeft wat betreft contact zoeken....
Het is ook mijn gevoel wat ik hierbij heb, laat het nu even over aan de gevorderden wink
Groetjes van roelof
L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 23 '13
@ moonflowertje, ik kan me daar in vinden wat je zegt. De vraag is alleen , waarom ik me dan laat afsluiten daardoor. Dankje:D weer iets om te onderzoeken, mocht het nog een keer gebeuren.

@ vestaans, goede tip om tijdens de piep me niet te focussen om de piep, maar op dat wat er eventueel onder te voelen is. Kan het nu niet meer zo terughalen.

Thanks!
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 26 '13
ik heb het zeker 4 keer in de week...
soms hoor ik erachteraan een soort ruis
(ook heel kort)
maar wat het nu is?

waarschijnlijk gaat het automatisch
net als knipperen met je ogen

wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki