Loading...
nl

Wie wil een fotolezing doen?

L'arbre de vie
L'arbre de vie mei 12 '13
Hoi dimiphoenix,

Het eerste wat ik voel als ik me op je afstem is een draaierig gevoel in m'n hoofd en lichaam, ik voel me niet echt goed in contact met m' n lichaam, ik tol een beetje in rondjes wat betreft energie, voel me er niet helemaal bij zegmaar. Is dit herkenbaar?

Daarnaast valt het me op dat er een beweging is vanuit jou, het weggaan uit je lichaam en weer terug, met de nadruk op een sterke beweging van 'weggaan'. Dit lijkt op een soort wegvluchten- vlucht uit jezelf als het even moeilijk is voor je.

Verder zie ik een gouden hart. Wat kwetsbaar en wat verlegen. Mag het dat wat meer laten zien denk ik:D

Kan jij rust vinden en tijd vinden om goed te ontspannen?

Ben benieuwd wat je herkent.

Groetjes!
L' arbe de vie
DimiPhoenix
DimiPhoenix mei 13 '13
Heb dat al even, dat draaierig gevoel. Ook mentaal is er vanalles gaande, een stukgelopen relatie net en we kunnen elkaar niet loslaten. Soulmates enzo, we voelen elkaar nog steeds aan hoewel zij bij iemand anders is, en blijven contact houden en er blijft hoop komen, de vonken springen nog steeds als we samen zijn. Reden waarom de relatie stukgelopen is was omdat ik mijzelf afgesloten had, muren gebouwd. Enorme problemen met zelfvertrouwen en vertrouwen-in gezien mijn verleden. Heel kwetsbaar en verlegen.
En de rust en tijd om te ontspannen gaat heel moeilijk vrees ik. Gezien we dag en nacht praten. En bij haar was het enige rustpunt dat ik ooit echt gekend heb.

Groetjes en dank je. Sorry heb beetje veel werk gehad laatste dagen confused

Dimi

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki