zo ff me verhaal kwijt.
ik ben de laatste tijd veel met engelen bezig en ze voelen geweldig aan.
maar ik zat terug te gaan naar me kindertijd en ik verbaasde me dat ik ook tekens had mogen, vooral munten en bescherming als het vroeger niet goed ging
en later heb ik het niet zo opgemerkt, maar in de afgelopen maanden zijn ze veel bij me en heb ik ook veel aan hun
haha ik was bijna overgereden door een auto en wat voel ik, me voet gaat onverwachts naar achter, ik weet niet wie het was maar ik heb hem/haar bedankt uit me hart.
maar ik heb ook over een boek gedroomd met engelen en ik ging naar alkmaar om eerst te werken en daarna ff naar de new age winkel, maar die vond ik niet en kwam ergens anders uit en zag een mooi boek, eerst wou ik tarot kaarten kopen maar kwam 35 cent te kort haha heel toevallig
dus ik heb dat boek gekocht maar ik bedacht me in eens heb ik dat boek niet eerder gelezen en ja ik heb dat ook maar in me dromen dus ik vond dat wel een bevesteging dat de engelen er weer waren.
alleen nu voel ik me helemaal leeg dus ik ga me meer bezig houden met engelen en hoop dat ik hun witte licht mag ontvangen