Loading...
nl

engelen van heden en verleden.

vestaans
vestaans apr 25 '13
zo ff me verhaal kwijt.

ik ben de laatste tijd veel met engelen bezig en ze voelen geweldig aan.
maar ik zat terug te gaan naar me kindertijd en ik verbaasde me dat ik ook tekens had mogen, vooral munten en bescherming als het vroeger niet goed ging smile

en later heb ik het niet zo opgemerkt, maar in de afgelopen maanden zijn ze veel bij me en heb ik ook veel aan hun smile
haha ik was bijna overgereden door een auto en wat voel ik, me voet gaat onverwachts naar achter, ik weet niet wie het was maar ik heb hem/haar bedankt uit me hart.
maar ik heb ook over een boek gedroomd met engelen en ik ging naar alkmaar om eerst te werken en daarna ff naar de new age winkel, maar die vond ik niet en kwam ergens anders uit en zag een mooi boek, eerst wou ik tarot kaarten kopen maar kwam 35 cent te kort haha heel toevallig tongue
dus ik heb dat boek gekocht maar ik bedacht me in eens heb ik dat boek niet eerder gelezen en ja ik heb dat ook maar in me dromen dus ik vond dat wel een bevesteging dat de engelen er weer waren.

alleen nu voel ik me helemaal leeg dus ik ga me meer bezig houden met engelen en hoop dat ik hun witte licht mag ontvangen smile
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 26 '13
Mooi, bedankt voor het delen!
Beschermengel
Beschermengel apr 27 '13


Mooi Vestaans! ...als kind had ik ook zo'n soort ervaring mijn allereerste ervaring met een engel. Ik wilde oversteken maar een aankomende auto zag mij waarschijnlijk niet want hij raasde als een gek over mijn tenen heen, ik had de auto niet gezien maar als ik niet werd gestopt (door iets en ik weet zeker dat ik werd tegengehouden) dan had ik hier nu niet meer gezeten.

Mooi he, ik ben het ook nooit vergeten en het is toch al heel wat jaartjes geleden smile

Als je nog meer verhalen hebt Vestaans, horen wij ze graag!
vestaans
vestaans apr 28 '13
ik vond het leuk om het te delen.

engelen zijn heel bijzonder ja en die vergeet je niet meer smile

haha de verhalen komen wel winknog ff wachten smile
Beschermengel
Beschermengel apr 28 '13


Leuk ik ben benieuwd! smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki