Loading...
nl

overgangfase positief

BRAINSCAN
BRAINSCAN mei 2 '07
net las ik op site murudi.net berichten van gabriel en micheal komt perfect uit.Timing kan niet beter want nu besef ik ongeveer het bedoeling .
ik ben een beetje wakker geworden en besef hoe het beter kan.van negatief naar positief probeer ik te werken.
Alles valt als een puzzel in elkaar.
want ik wou al lang stoppen met roken.
Ik was eerder al 6 jaar gestopt met roken maar sinds 1 jaar ben ik weer begonnen.
ik heb duizend x proberen te stoppen maar vandaag gaat me zeker lukken want ik vernietigd alleen maar mijn gezondheid en positieve kracht.

dankzij mensen van merudi site wordt ik steeds slimmer, wijzer en effectiever.
Dat is ook het bedoeling.
eerst moet ik vandaag stoppen met roken
gezonder eten dan zal ik automatisch rustiger en kalmer worden.Ik praat liever niet meer veel over negatieve onderwerpen.tast alleen maar je geweten aan dat besef ik nu wel ik heb niet alleen me eigen ermee maar ook andere mensen die meelezen.

Ik wordt nu alleen maar nog creatiever vanaf nu.heb zin om meer te schrijven maar wil ook tekenen .Ik wil hobby maken want ik heb nog geen echte hobby ben alleen te druk met muziek luisteren enzo.mijn verhaal is al lang genoeg dus ik hou het nog kort.
1 kleine stap naar een postieve richting is al een heel grote stap .Ik moet nu alleen nog eff wennen .want het is pas nieuw nog voor mij dat positief denken geweldloos en haatloos maar ik wil zeker mijn best doen om steeds positiever te worden

bedankt iedereen ik was bijna van het afgrond gevallen net op tijd lijk ik gered te worden.
alles is voortbestemd.vrede met beschermenegelen.
Delen:
BRAINSCAN
BRAINSCAN mei 2 '07
ik lijk mijn innerlijke rust gevonden te hebben.
geen gevoel geen genade gewoon ik heb erg veel verdriet en spijt en zo is het nou eenmaal.ik probeer gewoon te vergeten en niet eraan te denken.in het kort uitgelegt.
Ik toon gewoon geen gevoelens geen gezichtsuitdrukking.gewoon ontspannen gezichtsspieren.Ik vertrek geen ene spier Dit is ook nieuw voor mij want ik brons veel met mijn wenkbrouwen Ik ben gewend om altijd te dagdromen me dingen voor te stellen ,dat kost veel energie.
beter aan niks denken lekker rustgevend is dat.ik heb al 2 dagen niet geslapen.moe ben ik wel maar ik voel dat ik vandaag echt kan veranderen mijn eerste stap is om dingen niet zovaak uit te stellen gewoon alles veregeten en vergeven.
en het belangrijkste vind ik tog dat ik liever naar mensen moet luisteren minder praten en meer goed luisteren wat mensen zeggen.eerst denken dan doen en zeggen aaight
LPChip
LPChip mei 2 '07
En zo is het maar net BrainScan! :)

Gefeliciteerd met je doorbraak. :)

Het moeilijkste is denk ik om dit altijd te doen, ongeacht wie je voor je hebt (bekend en onbekend, en dus ook bij familie.)

Om het even grof te zeggen: Heb schijt aan de mening van een ander zodat hun kunnen zien dat je positief ingesteld bent. Dan kan het een drijfveer voor hun worden om ook te veranderen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 2 '07
Goedzo Brainscan! Ik hoop dat je dit gevoel heel lang weet vast te houden en niet weer terugvalt in een negatieve stemmingswisseling. Weet dat jij degene bent die je geest beheerst en dat niet je geest jou beheerst! Als je echt jezelf in de hand wilt houden, dan kan dat ook gewoon. Je hoeft er alleen maar bewust van te worden wat je doet. Dit is nou precies waarom wij hier zijn :). Bewust making.
BRAINSCAN
BRAINSCAN mei 2 '07
Missie is missie Ik begrijp nu dat jullie meesters zijn weet jullie wel, en het boodschap overbrengen.Ha ik op gebied een vakman.
haha geweliciteert.ik weet niet eens meer wanneer iemand mij ooit heeft gezegt.maar goed ter zake.
Tja LPCHIP je hebt 1000 procent glyk maar jammer genoeg zijn er niet zoveel karakterstiek met zulke leidinggevende karakter eigenschappen.
Bestond geld maar niet.

Hahaha mijn geest is verdwaald denk ik.
Al heel mijn leven ben ik op zoek naar mijn geest.Maar mijn geest en ziel zijn ver van elkaar verwijdert.Ze staan ver uit balance .maar volgens mij heb ik mijn geest en ziel gezien afgelopen jaar.

Ik moet wel schrikken maar er heb wel behoorlijke ernstige letsel opgelopen toen ik mijn geest en ziel dacht te zien.
Het was namelijk zo dat mijn linkeroog strijd en vecht tegen mijn rechter oog.
Ik dacht volgen mij toen van ik keek een in de spiegel en keek diep in mijn ogen .via een spiegel.dus ik keek in de spiegel keek diep in mijn ogen is zag mijn ziel en geest naar mij kijken via de spigel want ik keek van heel dichtbij goed in mijn ogen.

ik denk dat mensen op mij vervloekingen hebben gedaan met zwarte magie.
Of ik was bezeten.
1 ding wil ik meededelen wat ik op een dag heb gedroomd en ging slapen nadat een hooggeleerde medicijnenman was speciaal over het genezen van vervloekingen.In ieder geval toen ik die nacht ging slapen .Huilde ik voor het eerst in mijn leven in mijn slaap.ik sliep en ik wist zeker dat ik in mijn droom heb gehuilt.maar vredig heel grijsent lachend ook heel blij .Blij dat mijn tranen zijn uitgehuilt.op dat moment toen ik medicijnen kreeg van de medicijnen man .Die nacht begon mijn geest en ziel mij te reinigen van slechte demonen.Volgens mij waren het demonen die die tranen uit mijn ogen komen.dus demonen heb ik uitgehuilt zeg maar.vreemd maar vogels mij wel.

LPChip net een drijfveer wat je zei.
Als iemand jouw vervloekt heeft tegen iemand die nooit iemand zou vervloeken.dat brengt tog geen drijfveer in gang want een drijfveer heeft krachten nodig.Om te kunnen vallen van zijn boom .
Als een veer of blad van een boom valt.
Of het is vers en rijp.
Of of het is verdorven.
Dus op het moment dat die veer valt tot het neervalt op de grond.De veer kracht zwaartekracht en windje mee.Dat is positief.
maar het kan nooit een drijfveer zijn want als het wil drijfen om niet verdronken te worden en het wordt express verdronken dat is het negatief.Dus een drijfveer moet in bewegen blijven want anders beweegt het niet in de lucht,want anders is het geen veer meer.
of het veer valt in 1 loodrechte landing recht naar beneden maar dan drijft het niet.
Golven van de zee is mijn beste vb.
Golven golven in balance .
Soms worden golven hoog en kan je op surven.
In constante versnelling zonder over te schakelen.
constant hetzelfde snelheid .

hartslag is mijn beste vb.
leine pieken hoge pieken.

negatief en positief zullen altijd blijven strijden.want positief stoot positef af.
Dus als slechte mensen die negatief zijn.niet opeens postief kunnen worden.
Als je de 1 alles gunt.
er zijn altijd wel mensen die jaloers op je worden terwijl je zelf maar een arme mens bent en niks hebt.je kan wel proberen mensen het goede vb laten zien.Maar tegenwoordig is dat echt bijna niet zo.
Onze wereld leiders ontmoeten bijna hun G8 top elkaars bondgenoten.
Zij moeten ons het vb geven en ze kunnen het ook want zij hebben het juiste bevoegdheden.
Murudi zou een projeckt moeten zijn die subsiede krijgt om mensen lid te maken van een organisatie.
En je moet investeren om positieve tijd te kunnen verwachten.daarom zou beter zijn dat mensen met talenten worden aangenomen maar wel gesponcoort wordt .zo kan je mensen zeker positief bijbrengen.
Ateliers daar zit ik serieus over na te denken om die thuisstudie te doen.Aleen ik heb geen geld.
Ik ga maar eens mijn eerder geschreven teksten lezen en ordenen want ik heb bijna zeker 5 maanden niks gecshreven of gelezen.pas als ik trug lees zal ik precies weer weten wat ik die moment dacht.Ik mijn ware ik zit in mijn geschreven teksten in .Ik heb zeker 1 miljoen woorden geschreven.allemaal kris kras door elkaar.
haha ik wil mijn boek openbaren aan het buitenwereld maar niemand moet denken dat ik echt zo in het echt ben.Ik ben heel rustig jongen maar ik shreef die dingen gewoon op toen ik energie en fantasyrijk.

Niemand kan ontkennen iedereen heeft een eigen fantasy wereld .Dus mijn teksten voortaan moeten jullie niet letterlijk maar figuurlijk denken.

Het liefst schrijf ik over liefde maar geen slechte negatieve dingen

Ik zal mijn best doen

word vervolg.
LPChip
LPChip mei 4 '07
Wow, je hebt erg veel geschreven. Te veel om overal op te reageren eigenlijk. toch wil ik op een paar puntjes een reactie geven. :)

 Quote:
Origineel van BRAINSCAN:
Tja LPCHIP je hebt 1000 procent glyk maar jammer genoeg zijn er niet zoveel karakterstiek met zulke leidinggevende karakter eigenschappen.
Bestond geld maar niet.
Je hebt geen leidinggevende karaktereigenschappen nodig om jezelf te zijn en aan anderen te laten zien hoe jijzelf bent. Je hebt enkel de wil nodig om te doen hoe jij bent in het bijzijn van een ander.

 Quote:
Origineel van BRAINSCAN:


Hahaha mijn geest is verdwaald denk ik.
Al heel mijn leven ben ik op zoek naar mijn geest.Maar mijn geest en ziel zijn ver van elkaar verwijdert.Ze staan ver uit balance .maar volgens mij heb ik mijn geest en ziel gezien afgelopen jaar.

Ik moet wel schrikken maar er heb wel behoorlijke ernstige letsel opgelopen toen ik mijn geest en ziel dacht te zien.
Het was namelijk zo dat mijn linkeroog strijd en vecht tegen mijn rechter oog.
Ik dacht volgen mij toen van ik keek een in de spiegel en keek diep in mijn ogen .via een spiegel.dus ik keek in de spiegel keek diep in mijn ogen is zag mijn ziel en geest naar mij kijken via de spigel want ik keek van heel dichtbij goed in mijn ogen.
Het is erg normaal dat je schrikt als jij jouw eigen ziel ziet in de spiege. Er is een topic hier op het forum genaamd 4 ogen, die hier dieper op ingaat. Niks om je zorgen over te maken, want het is immers normaal. Kort gezegd, schrik je omdat je jezelf 100% ziet, zowel de positieve als negatieve kanten. Kanten die je soms niet wil zien en zelfs kanten waarvan je niet wist dat je ze had.

 Quote:
Origineel van BRAINSCAN:


Murudi zou een projeckt moeten zijn die subsiede krijgt om mensen lid te maken van een organisatie.
En je moet investeren om positieve tijd te kunnen verwachten.daarom zou beter zijn dat mensen met talenten worden aangenomen maar wel gesponcoort wordt .zo kan je mensen zeker positief bijbrengen.
Dat ben ik niet met je eens. Hoewel het mogelijk handig zou zijn als er sponsorring zou zijn, is dit heel erg materialistisch. Het staat haaks tegen datgeen waar wij heen willen groeien. We hebben de middelen niet nodig, dus waarom zouden wij iets materialistisch als een organisatie maken? De groep zelf hebben we al, en een mens is vrij om te doen wat hij wil.

We zijn dus goed op weg zoals we nu bezig zijn.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 5 '07
 Quote:
Origineel van Brainscan:

Murudi zou een projeckt moeten zijn die subsiede krijgt om mensen lid te maken van een organisatie.
En je moet investeren om positieve tijd te kunnen verwachten.daarom zou beter zijn dat mensen met talenten worden aangenomen maar wel gesponcoort wordt .zo kan je mensen zeker positief bijbrengen.
 Quote:
Origineel van LPChip:

Dat ben ik niet met je eens. Hoewel het mogelijk handig zou zijn als er sponsorring zou zijn, is dit heel erg materialistisch. Het staat haaks tegen datgeen waar wij heen willen groeien. We hebben de middelen niet nodig, dus waarom zouden wij iets materialistisch als een organisatie maken? De groep zelf hebben we al, en een mens is vrij om te doen wat hij wil.

We zijn dus goed op weg zoals we nu bezig zijn.
Nou lpchip, ik zou graag $8000 willen hebben om alle teksten door een professioneel buro te laten vertalen naar het engels en evt nog alle andere talen. Ik ben met je eens dat merudi niet materialistisch is, maar vergeet niet dat de wereld dit wel is. Zonder deze wereld, had merudi ook niet bestaan zoals het nu is. Geen internet, geen website, geen manier om te communiceren met elkaar. Vergeet niet dat de meeste mensen hier, elkaar nog nooit hebben ontmoet. Het gaat niet om geld, maar om wat je ermee doet :).
BRAINSCAN
BRAINSCAN mei 5 '07
ja jullie hebben beide glyk lpchip en nims.
kennis is meer waard dan macht en geld.
Als we maar gezond zijn en aan de medemens denken.
Iedereen kan van elkaar leren.
beter dan dat iedereen iedereen in de gaten houdt en elkaar de schuld geven.
Informatie uitwisselen voor wat hoort wat.
samenwerken daarom is merude geschikte plek om debatten en discussies aan te gaan.maak niet uit wie je bent.want we kunnen elkaar niet zien op deze site.Dus nu beoordelen we elkaar van onze argumenten,denkwijze en woordenschat.
Acktie reactie kort en krachten rijke woorden.
wie de bal kaats kan hem trug verwachten.
LPChip
LPChip mei 9 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Nou lpchip, ik zou graag $8000 willen hebben om alle teksten door een professioneel buro te laten vertalen naar het engels en evt nog alle andere talen. Ik ben met je eens dat merudi niet materialistisch is, maar vergeet niet dat de wereld dit wel is. Zonder deze wereld, had merudi ook niet bestaan zoals het nu is. Geen internet, geen website, geen manier om te communiceren met elkaar. Vergeet niet dat de meeste mensen hier, elkaar nog nooit hebben ontmoet. Het gaat niet om geld, maar om wat je ermee doet :).
Als dat je doelstelling is, en je ervoor gaat, kun je die 8000 bij elkaar krijgen om ervoor te zorgen dat deze teksten vertaald worden.

Maar zeg nou zelf, je hebt die 8000 helemaal niet nodig om dat voor elkaar te krijgen. Hulp is al aangeboden. Misschien niet zo professioneel, maar is dat echt wat nodig is om merudi aan het licht te brengen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 10 '07
De hulp is aangeboden, maar heelaas is het alweer een tijd geleden gestopt. Wel is er iemand opgestaan die het engeldocument aan het vertalen is naar het engels. Maar je hebt de doelstelling op de home-page gezien. Al die talen wil ik hebben :).
LPChip
LPChip mei 11 '07
Als het engelstalige gedeelte af is, zal het makkelijker worden om vertalers te vinden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 11 '07
Ja absoluut :). Alleen eerst het engelstalige gedeelte afhebben. Maar goed, als ik weer wat tijd over heb, zal ik het ook weer eens proberen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki