Loading...
nl

sila.

vestaans
vestaans apr 16 '13
hoi beste allemaal,

ik ben bezig met therapie (voor de zoveelste x ) maar ik maak me zorgen over me hond sila. ik heb helaas geen foto van haar frownen ik mis haar nog heel erg.

zij is in 2005 overleden en ik heb geen afscheid kunnen nemen, en dat doet nog steeds pijn. kunnen jullie ook zonder foto contact met haar nemen.
ik ga nu eindelijk rouwen om haar.

ik ben benieuwd of ze goed begraven is? en of ze vaak bij me is?

als het lukt graag smile
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 18 '13
Hoi vestaans,

Welke therapie volg je? Helpt het je wel, het lijkt alsof je er niet zo blij mee bent, maar Miss lees ik dat verkeerd..

Als ik over je hond voel dan zie ik het beeld dat er van jou uit nog een energetisch koord loopt van jou naar Sila. Dat is niet zo gek, want als je het rouwproces nog niet bent doorgegaan dan houd je Sila als het ware nog hier. Sila kan daardoor niet goed overgaan, wat sila naar mijn gevoel wel wil. Daarbij heb ik het gevoel dat ze met alle geduld wacht op het moment dat jij in staat bent haar los te laten. Ze wacht op die afronding als het tijd is voor jou om dat aan te kunnen... Dat is de info die ik oppik..
vestaans
vestaans apr 18 '13
heyy,

ik volg cognognetieve gedrags therapie, ik ben er deels blij mee.
ik heb nu heel veel emoties door therapie (me muur brokkelt af)
het is soms heftig, maar ik ben ook maar een mens gelukkig.

ik las het bericht en ik schrok ervan, hoe kan ik haar loslaten? wil ik dat wel? wie wel? de tranen kwamen eruit en ben gaan lopen.
ik wil haar niet loslaten maar ik wil wel dat ze overgaat.
ik wil diep in me hart dat ze overgaat en dat gaat ook gebeuren.
maar ik weet niet hoe ik haar kan loslaten? en zal ze nog wel naar me komen? zal ze me vergeten?

sorry voor deze vragen, zit me echt diep.
bij haar voelde me ik geliefd en beschermd, zij was me vader en moeder.

diep uit me hart dankjewel!!!
vestaans
vestaans jun 2 '13
hey L`arbre de vie,

hij is over gegaan laugh2 weken terug, echt nog bedankt laugh
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 4 '13
:-D

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki