Loading...
nl

ervaring?

inge1983
inge1983 apr 15 '13
Hoi allemaal,

Er is hier de afgelopen dagen het 1 en ander gebeurt.
Een krachtigere gevoel hebben continu, gevoel hebben dat mijn hart ( met de dag) meer open gaat staan.

Nu gisteravond stond mijn oma naast me.
Ik voelde me eerst verdrietig worden maar na 10 min zakte dit ook ineens af en voelde ik me heel erg blij.
Mijn oma zei dat ik niet bang moest zijn met wat er nu gaat gebeuren en dat ik het allemaal over me heen moet laten komen.
Nog niet nadat zij dit gezegd had voelde ik weer de licht vanuit mezelf naar voren komen ( zag mijzelf letterlijk stralen net als engelen ) en voelde weer die kracht zo sterk naar voren komen.

Nadat dit was gebeurt voelde ik me heel raar/ wazig.
Kon niet in slaap vallen ( steeds maar draaien) bleef me heel raar voelen. ( kan het gewoon niet eens met woorden omschrijven)
Vandaag ik stond op om naar me werk te gaan en dat hele rare aparte gevoel bleef maar hangen.
eenmaal op mijn werk ging het wel weer wat maar toch continu een soort gevoel alsof er iets bij me gedaan werd bleef maar doorgaan.
Vanmiddag keek mijn teamleider me aan knipoogde even ( met een blik van het is goed) en nog geen 5 min later, ik trok het niet meer en vanuit het niets moest ik ineens heel erg hard huilen.

Nu ben ik thuis en heb ik mediteer muziek ( angel meditation music) op staan en voelde daarna een rust over me heen komen.

Mijn oma kwam vanmiddag weer even langs om "te kijken"
en gaf weer aan dat het nodig was.
Daarna was het net alsof er een explosie van emoties los kwam.

Heeft iemand van jullie hier ook een ervaring mee??
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 15 '13
Mooi, dat je nu afscheid mag nemen en je oma ervoor kiest om weer verder te gaan. Ook zij mag nu een reis maken. Bedankt voor het delen.
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 16 '13
Heb er niet op zo'n manier ervaring mee. Wel wat je beschrijft in het doorkomen van energie wat even heel heftig dingen lostrilt. Duurt meestal een paar dagen om te processen. Veel tranen en emotie, en op een gegeven moment weer de rust in mezelf. ik zie het altijd maar zo; er is een kern met laagjes eromheen, iedere keer komt een laagje los en beweeg ik me meer naar mijn kern. Door sommige dingen moet je ff doorheen.. Wat fijn dat je oma er voor je is om je te begleiden:D
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 16 '13
Ik denk dat het in eerste instantie belangrijk is om je te aarden...
Hier staat een oefening:
http://opzoeknaarjezelf.nl/aarden/


zodat je niet elke keer helemaal van je stuk gebracht wordt
en je dagenlang het gevoel geeft dat je niet in je lichaam zit...
Zodra je weer terug bent komen er allerlei gevoelens in je zonnevlecht-hart chakra waardoor je zo intens verdrietig bent...
Het kan zijn dat je door een muur van verdriet heen moet om bij jezelf te komen,...
waarschijnlijk heb je een hele moeilijke tijd achter de rug...
Je oma mag je hierin begeleiden... tenminste dat neem ik aan?
niets is zomaar, alles heeft een rede wink

laat het verder maar over gewoon over je heen komen...


Succes ermee!
Groetjes Moonflowertje wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki