net las ik op site murudi.net berichten van gabriel en micheal komt perfect uit.Timing kan niet beter want nu besef ik ongeveer het bedoeling .
ik ben een beetje wakker geworden en besef hoe het beter kan.van negatief naar positief probeer ik te werken.
Alles valt als een puzzel in elkaar.
want ik wou al lang stoppen met roken.
Ik was eerder al 6 jaar gestopt met roken maar sinds 1 jaar ben ik weer begonnen.
ik heb duizend x proberen te stoppen maar vandaag gaat me zeker lukken want ik vernietigd alleen maar mijn gezondheid en positieve kracht.
dankzij mensen van merudi site wordt ik steeds slimmer, wijzer en effectiever.
Dat is ook het bedoeling.
eerst moet ik vandaag stoppen met roken
gezonder eten dan zal ik automatisch rustiger en kalmer worden.Ik praat liever niet meer veel over negatieve onderwerpen.tast alleen maar je geweten aan dat besef ik nu wel ik heb niet alleen me eigen ermee maar ook andere mensen die meelezen.
Ik wordt nu alleen maar nog creatiever vanaf nu.heb zin om meer te schrijven maar wil ook tekenen .Ik wil hobby maken want ik heb nog geen echte hobby ben alleen te druk met muziek luisteren enzo.mijn verhaal is al lang genoeg dus ik hou het nog kort.
1 kleine stap naar een postieve richting is al een heel grote stap .Ik moet nu alleen nog eff wennen .want het is pas nieuw nog voor mij dat positief denken geweldloos en haatloos maar ik wil zeker mijn best doen om steeds positiever te worden
bedankt iedereen ik was bijna van het afgrond gevallen net op tijd lijk ik gered te worden.
alles is voortbestemd.vrede met beschermenegelen.