Loading...
nl

wie herkent dit?

pleiaden
pleiaden apr 13 '13
In 2003 was ik 33.ik ben mijn tweelingsziel tegen gekomen die toen verder ontwikkeld was dan ik.heb toen heel erg veel over mezelf geleerd, ook werd er veel voor mij bevestigd.dit op spiritueel niveau.zelf zat ik in een relatie en heb daarvoor gekozen hoewel het loslaten erg
moeilijk was, maar tijdens deze ontmoeting kreeg ik een beeld door van de pleiaden, het voelde als thuis ik zag mijzelf mijn tweelingsziel en anderen die ik herkende maar dan als en mooi warm vreugdevol mooi licht :), dit beeld kreeg ik door als ik nou wou Of niet.zoals veel dingen dit overkwam me zo uit het niets...sinds die tijd gebeuren er steeds meer mooie momenten bij me.....ik ben nieuw hier en ik wil leren, ontwikkelen en delen....groeten van roelof (pleiaden)
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 13 '13
Mooi en bedankt voor het delen. Ook ik heb mijn tweelingziel ontmoet toen ik in een relatie zat. Ik heb er ook voor gekozen om bij mijn toenmalige relatie te blijven. Ze was vooral mijn signaal om naar binnen te gaan, en mijn eigen krachten te ontwikkelen. Ik heb nu geen contact meer met mijn TZ en heb ondertussen een andere relatie. Er is dus veel veranderd, maar ik ben vooral veel meer mezelf geworden.

Uiteindelijk besefte ik me, dat wat ik in mijn TZ zag, vooral de dingen waren die ik in me had, maar zelf nog niet leefde.
pleiaden
pleiaden apr 13 '13
smilegraag gedaan julien.....ook ik besefte dat achteraf dat wat ik zag in haar de dingen waren die ik in me heb maar nog niet Of onvoldoende heb laten ontwaken....het is echt een spiegel van jezelf....heb echt veel geleerd van haar....fijn dat je dit deeld smile
Groeten van roelof
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 14 '13
Ik ben er sceptisch over. is het niet gewoon zo dat je iemand kent die, zoals jullie aangeven, een spiegel is naar jezelf en bepaalde stukjes wakker maakt, waarvan je vergeten was dat dat ook is wie jezelf bent? Als het enkel een spiegel is, dan is het toch geen tweelingziel?
pleiaden
pleiaden apr 17 '13
Hoi L'arbre,
Sceptisch is goed hoor smile
Denk dat ik te weinig heb aangevuld in mijn tekst.
Het is meer dan een spiegel, je voelt zoveel warmte, liefde geborgenheid, veiligheid, zoveel emoties ook een geluksgevoel (blij dat ik je gevonden heb) je kunt van elkaar de gedachten uitspreken zonder te weten dat de persoon daar over dacht, op afstand elkaar voelen (nog af en toe) het is toch een gevoel van samen een zijn...zelfs ons bio ritme kwam overeen.zelf zie ik haar niet meer maar kan haar energie voelen af en toe Hmm klinkt gek ma het is net alsof er een witte draad van mijn zonnevlecht naar de zonnevlecht van haar loopt....
Sorry voor mijn vertraagde reactie
Groeten van roelof
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 17 '13
Geen verplichtingen hoor;)

Vind het nog steeds apart. denk dat je het moet meemaken om te weten wat het is. Snap het wel iets beter door wat je uitlegt. Dankjewel voor je toelichting.

Grtjs
pleiaden
pleiaden apr 18 '13
smilegraag gedaan
Spud
Spud apr 20 '13
Mijn advies is, blijf delen wat je meemaakt, ik kwam hier ook in mijn leerfase en nieuwsgierigheid. Heb hier veel steun gevonden.
Nu ben ik niet meer zo opzoek naar antwoorden, of delen, dat wat de mensen mij hier gegeven hebben wil ik nu verder uitwerken.

En dat gun ik jou ook. Dus mijn boodschap aan jou is, deel vooral, en haal uit de feedback wat voor jou van toepassing is. Want dan kom je verder is mijn gedachte.

Succes en supper tof dat je deze tweelingziel contact met ons wilde delen.
pleiaden
pleiaden apr 20 '13
smiledank je spud,
Heb zoveel respect voor de mensen hier !! Voel me echt welkom, heb al veel antwoorden mogen krijgen, delen ga ik zeker doen hoor smile
Ik dank je voor jouw berichtje het doet me goed smilesmile

Ik wens jouw ook succes met het uitwerken fijn dat je al zover bent
Groeten van roelof

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki