Loading...
nl

wie wil mijn foto lezen

pleiaden
pleiaden apr 12 '13
Heb een vraag over mijn liefdes leven, wie wil hier advies over geven het is nogal gecompliceerd en overzie het nu even niet, mijn volgende vraag is kunnen jullie zien waar mijn gave's liggen ik weet dat ik helende handen heb, ik weet ook dat ik meer kan maar waar moet ik beginnen pffff zoveel vragen wink
Mag ik jullie bedanken ?....ik ben net nieuw hier
Groeten van roelof (pleiaden)
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 12 '13
Ik moest hieraan denken toen ik je bericht las.
Jaargang heilige seksualiteit, link: http://www.ananta.eu/opleidingen/workshops.html
pleiaden
pleiaden apr 13 '13
Hoi l'arbe,
Ik heb je even een mailtje toe gezonden
Dank je wel voor je bericht smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 13 '13
je liefdesleven wordt zoals dat bij iedere relatie is, op de proef gesteld...
Als de relatie sterk genoeg is, komen jullie er wel doorheen...
Je hebt een positieve warme uitstraling...
tegen jou durven mensen een gesprek aan te gaan...
het maakt daarbij niet uit hoe oud ze zijn of wat ze denken te zijn, kinderen, pubers, of juist mensen die al wat ouder zijn; buschauffeurs, leraren, managers, koks, directeurs, kunstenaars, het maakt niet uit, ze gaan een gesprek aan...
Jij staat open, en hebt geen vooroordeel, dat straal je uit...
Dat is een mooie gave!

een gaves hebben we allemaal... allemaal dezelfde...
Alleen gaat het erom, wat doen we ermee?
in hoeverre staan we open om terug te keren naar de bron (door inzicht (bewust zijn van dat dingen gebeuren, en dat je er niets aan kan veranderen) dan kun je het loslaten en verder gaan...
het positieve behouden, dit wordt ergens in het onderbewuste vast gezet, zodat je er niet meer mee bezig bent, en toch is het een stukje van jou geworden...
de dingen die je mee maakt, maken je niet... de manier van hoe jij er mee om gaat, dat wel wink

groetjes Moonflowertje wink
pleiaden
pleiaden apr 13 '13
smilehoi Moonflowertje,
Ik wil jouw bedanken voor jouw reading
Het klopt dat veel mensen een gesprek met mij aangaan het klopt dat ik ook geen vooroordeel heb....geef wel advies hoor:) maar laat het aan"hun"over wat ze ermee doen
Ik ben echt blij door jouw geworden
Je hebt echt geholpen hiermee smile
Groeten van roelof (pleiaden)
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 13 '13
Hoi pleiaden,

Youre welcome, heb geen persoonlijk berichtje gezien. Wellicht is er iets fout gegaan??

Groetjes
pleiaden
pleiaden apr 13 '13
Hoi l'arbe,
Als het goed is...dan is het gelukt wink
Marjanne
Marjanne apr 13 '13
Bij het lezen van jouw foto was het eerste wat bij me opkwam: 'nagelaten'... Ik krijg niet helder in welke context dit past, misschien weet jij het zelf. Heeft iemand jou iets nagelaten of heeft iemand iets naar jou toe nagelaten te zeggen of te doen? Verder voel ik dat je hoog zit met je energie, ga meer bewust met je energie de aarde in...gronden dus. Dan kan 'het weten' transformeren in 'gaan doen'. BewustZijn zit niet in je hoofd maar in je buik.. je 3e chakra. Als je je met dat centrum van Zijn verbind centreer je jezelf en voel je waar je wilt beginnen, wat je wilt gaan doen. Zolang jij je met je hoofd wil bedenken waar je 'moet' beginnen begin je nooit smile
M.b.t. je liefdesleven krijg ik niet iets concreets door... Maar ik heb wél het gevoel dat jou veel wordt verweten ... Ik hoor het verwijt: je bent te zacht. Herken je dat? 'Wees eens een echte kerel' ... hoor ik ook. Of dit in verband staat met jouw liefdesleven weet ik overigens niet. Er bekruipt me een gevoel of er iets van een machtsspelletje gaande is.. In de trant van: "jij geeft niet toe dus doe ik het ook niet, kijken wie dat het langst volhoudt".
Afbakenen is belangrijk.....Afbakenen van de energie die van jou is en van die ander. Jij staat prachtig open in jouw energie, je geeft veel en je vloeit heel gemakkelijk over in de energie van die ander. Een hele mooie gave, maar wees je er bewust van (voor zover je dat al niet was).
Voel wat er op dit moment voor jou belangrijk is. Je bent voor mij heel duidelijk een healer en zeer heldervoelend. Laat het meer gebeuren, voor alles is er de juiste timing smile

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.
pleiaden
pleiaden apr 14 '13
Hoi marjanne,
Ik wil je graag bedanken voor het lezen van mijn foto.:)
Je hebt me wel even aan het denken gezet over het woord nagelaten...heb het even los gelaten kreeg toen het gevoel dat ik nooit afscheid heb kunnen nemen van mijn oma, ze is na een operatie overleden...aan een bloed prop die los schoot toen.heb hier lang mee rond gelopen, het komt nu weer naar boven.wat betreft de verwijten klopt hoor ik heb een lange tijd en relatie gehad daar werd me vanalles verweten zestond boven me deed alles om maar goed te zijn voor haar, uiteindelijk werkt dat niet....we zin toen uit elkaar gegaan...voelde me toen echt machteloos...kwam wel voor mezelf op ma werd hard terug geduwd.
In mijn nieuwe relatie ligt het anders ik snap waar je het over hebt wat betreft als jij niet toegeeft dan doe ik het ook niet.....ik heb een bepaalde beslissing bij haar gelaten..(Huh...nagelaten?) Ik weet wat ze voelt en probleem is dat ze vanuit het denken reageert (ikheb het zo laten staan ik was zelf erg verrast).......wat betreft mijn gave's je ziet het goed!! Wat betreft mijn heldervoelendheid klopt ook......:) rest alleen nog een vraag hoe baken je je goed af?Ik wil je zo graag bedanken dit was zo
verhelderend :):) groeten van roelof (pleiaden)
Marjanne
Marjanne apr 14 '13
Hoi roelof,

Graag gedaan.
Er zijn veel manieren hoe je jezelf kunt afbakenen,
afhankelijk van wat goed voor jou voelt.
Zo kun je bijvoorbeeld een denkbeeldige cirkel rond jezelf zetten en rond die ander; visualiseer hierbij zo sterk mogelijk een witte cirkel van bijvoorbeeld krijt die je rond jezelf heen trekt.
Wat ook helpt is je derde chakra "dicht draaien".. dit doe je door voor het chakra draai te maken tegen de klok in. Op deze manier voorkom je ook dat energie van de ander bij jou binnenkomt.
Als laatste wil ik je nog meegeven dat je altijd energie kunt "terugsturen" naar de persoon van wie die energie is. Bijvoobeeld als je een heftig gesprek hebt gehad, of bij onwenselijke emoties van de ander of bij wat voor een situatie da ook.
Dan visualiseer je dat die persoon tegenover je staat en je zegt in gedachten: in liefde stuur ik je nu de energie terug die bij jou hoort en niet bij mij." .... eventueel maak je nog een 'veeg-gebaar' met je hand. Uiteraard kun je dit in eigen bewoordingen doen.
Essentieel is en blijft bij heldervoelendheid dat je jezelf centreert door bijv. een aantal keren naar je derde chakra toe te ademen en een affirmatie uit te spreken, bijv.: ik sta in mijn krachtcentrum en alles wat ik niet wens zal afstand houden.'
Kijk maar of je met deze tips wat kunt smile
pleiaden
pleiaden apr 14 '13
Hoi marjanne,
Ik wil je bedanken voor je tips.....ik ga hiermee aan de slag smiledank je
Groeten van roelof
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 16 '13
wat een prachtige avatar heb je gekozen trouwens...
Dat blauw en groen past wel bij je tongue

groetjes Moonflowertje smile
pleiaden
pleiaden apr 17 '13
smiledank je wel Moonflowertje....Hij spark me enorm aan :):)
pleiaden
pleiaden apr 20 '13
smilehet afbakenen is gelukt.....het is net alsof er tien kilo last van je afvalt...super bedankt smile
Groeten van roelof
pleiaden
pleiaden apr 20 '13
smilehet afbakenen is gelukt.....het is net alsof er tien kilo last van je afvalt...super bedankt smile
Groeten van roelof
Marjanne
Marjanne apr 23 '13
Fijn voor je dat het is gelukt! Graag gedaan smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki