Loading...
nl

rotdag

vestaans
vestaans apr 7 '13

ik had echt een rotdag.
het begon in de ochtend dat ik om 6 uur wakker werd door de baby van me vriend zijn vriendin.
dat is niet heel erg, want dat doen baby`s.
de vrouwen gingen lekker shoppen en ik besloot met de mannen thuis te blijven en te genieten van de rust en de zon.
er kwamen meer mensen maar opeens was er 20 euro verdwenen, en een jongen begon er over zonder dat hij eigenlijk wist dat het er niet was.
en iedereen was verdacht die in het huis was en dat was helemaal terecht.
we hadden wel een vermoeden dus dat zijn we ook gaan uitpluizen want je gaat niet stelen.
en iedereen erbij gehaald en ondervraagd, maar 2 mensen gedroegen zich heel erg vreemd.
ze hadden geen geld meer om eten te kopen en toen opeens wel.
toen hebben we die 2 mensen gesproken en ik voelde me stil, heel erg warm, trillingen, gewoon niet me eigen.
ik nam de emotie van iemand anders over die die gevoelens had, ik ben me op personen gaan richten en aan me zelf gaan vragen wie het was.
ik kreeg een naam te horen, maar dat was best vaag maar ik had gelijk.
ik heb het tegen die jongen verteld en die is hun gaan aanspreken, daarna heb ik echt nog last der van gehouden.
die jongen was kwaad en terecht, maar hij wou die 20 euro terug krijgen, eerst wou hij die boeda`s meenemen maar dat is afgeraden omdat dat ongeluk brengt.
en dat zou die avond nog gebeuren, tot het zover was en hij ging er naar toe en het ging eerst met praten.
toen schreeuwen en daarna hoorde ik een knal en is er iets in me gebroken, me emoties gingen me lichaam in en bleven overal steken.
der is gevochten dat is jammer, maar het was niet tegen te houden op dat moment.

ik ga ook niet meer slapen, ik kan niet slapen met een gedachte dat er straks iemand inbreekt of een ruit inslaat. me emoties laat ik er nu lekker uit.
ik snap aan de ene kant wel dat het een impact op me had gezien me verleden, maar dat het zo heftig was wist ik niet.
ik ga zo ff op de bank liggen en mss wat koffie drinken en hopen dat me emoties er echt uitkomen maar ook alles.
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 7 '13
Jôh!

ik heb een hekel aan zulke situaties...
met de buren is het ook wel eens gebeurt dat ik de politie moest bellen( haha, iets wat absoluut tegen mijn principes is)
Als er iets is, ga ik zelf wel... (dit was de enige keer)
ik werd om 6 uur smorgens wakker, een enorm kabaal buiten
En ik voelde me agressief, bang, en machteloos
Ook een soort van onverwerkt jeugdtrauma geloof ik tongue
ik durfde niet eens te bellen in eerste instantie...
ik dacht: straks hoort hij me praten en dan (...)
stom he?
maar toch heb ik gebeld...
want er zijn ook kleine kinderen daar...
de politie was er binnen 5 minuten...
ik naar buiten en verteld wat er aan de hand was...
waar de buurvrouw bij stond... die beaamde dat haar vriend
inderdaad nogal agressief was (kwaaie dronk)
maar hij was al gevlogen...

de buurvrouw was eigenlijk wel blij dat ik had gebeld


Sorry, ik moest daar weer aan denken bij het lezen van jou verhaal...
€20,00 stelen noemen wij een junkie-streek
vooral als het gaat om een bekende...
en je voelt je niet meer op je gemak, want tja...
je zal onbewust diegene toch in de gaten gaan houden als hij over de vloer komt... rot is dat!
... een echte junkie-streek

gelukkig kost het maar €20,00 om hem te leren kennen

maar toch, sterkte ermee
Ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen?

groetjes Moonflowertje wink
vestaans
vestaans apr 7 '13
goed dat je gebeld had zeker met die kleintjes erbij, als ik dat zie dan word ik ongelooflijk boos en dan ben ik heel erg sterk.

ik ben gelukkig weer thuis en ga zo maar ff aarden en nog aan het water zitten om me rustig te laten voelen.
ja het was ook een junkie streek, hij wou wiet kopen.
maar me emoties heb ik wel weer en daar ben ik blij mee
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 8 '13
Ondanks dat het een 'rotdag' is, is het tegelijkertijd ook een 'mooie dag', want zonder deze ervaring, zou je waarschijnlijk die oude pijn nog vasthouden. Als ik je zo lees, is het behoorlijk losgetrild. Denk dat het nodig was, denk je niet?

Alle mensen in je leven, spelen eigenlijk maar een rol, zo zie ik dat. Ze spiegelen de dingen die jezelf nog niet verwerkt/uitgewerkt hebt of de positieve dingen die je nog mag leren. En als je dingen zo lang hebt weggestopt, komt het 'harder' terug op je pad. Zovan hallo ik ben er nog, die oude pijn; mag ik gezien, gehoord, ontladen en geheeld worden?

Goed om even in alle rust te processen;-)
Sterkte Vestaans!
vestaans
vestaans apr 9 '13
hey l`arbe de vie,

ik heb ff geen woorden.

ik vond het ook wel een prettige dag dat ik wist dat ik ook maar een mens was.
ja ik denk ook dat het nodig was, en het heeft me zeker los getrild, en het is gelukt er kwamen een paar tranen eruit.
hahah ja ze willen eruit en dat gaat zeker gebeuren, ik volg nu ook therapie om alles een plekje te geven en om te zeggen je bent niet zwakj omdat je huilt je hebt je te sterk gehouden laat het maar los.

maar me gids of beschermengel laat zich steeds vaker zien als ik het moeilijk heb dus daar ben ik blij mee.
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 9 '13
Hoeft ook ff niet, woorden;)
je hoeft alleen maar te voelen en toe en los te laten.

Fijn dat je begeleiding hebt gevonden. En fijn dat je eindelijk de ruimte in jezelf kunt maken om los te laten:D eindelijk na al die tijd van vasthouden. Weet hoe dat is. Mij hebben stenen erg geholpen in mijn proces, hele fijne leermeesters:D

Sterkte vestaans

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki