Loading...
nl

foto lezen

inge1983
inge1983 apr 3 '13
Hoi Hoi

Wie van jullie wil/ kan mijn foto lezen?

Ben erg benieuwd of er nog meer uit komt dan dat ik nu op dit moment weet.

Dank jullie wel
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 7 '13
Hoi Inge,

Wat in mij opkomt;
Ik vind je een nieuwsgierig, vrolijk en begaand persoon. Volgens mij sta je vaak klaar voor de dierbare mensen in je omgeving.

Ik zie een beeld wat ik niet echt begrijp, laat ik het omschrijven; ik zie je als het ware energie van jezelf afslaan, beetje geïrriteerd dat je die energie voelt. Ben je op dit moment bezig met het loslaten van dingen die niet meer goed voelen of zit iemand of iets je op de huid wat niet prettig voor je is?

Ik vind je op een bepaalde manier wat gereserveerd. Alsof je het beste of zelfs wel hoogste potentie van jezelf nog in je houdt en nog niet deelt of leeft, op spiritueel gebied dan.je kunt nog meer stralen en in je kracht staan, dan dat je je dat op dit moment beseft:D

Ik voel ook wat donkere delen in jou die nog niet belicht zijn. Volgens mij onderdruk jij nog bepaalde dingen. Zit je met bepaalde dingen in de controle om het beheersbaar te houden? In detail weet ik niet waar dit over gaat, maar het komt zo in me op. In de overgave gaan is de uitnodiging.

Tot slot, zie ik een kindsdeel, een klein meisje, in jou dat graag gezien en gehoord wil worden door haar omgeving. Dit kleine meisje mag leren om zichzelf te zien en te ontvangen in al haar facetten, zodat ze niet afhankelijk is van haa omgeving, maar in haar eigen kracht komt.

Groetjes
inge1983
inge1983 apr 7 '13
Goede morgen Lárbe

Ik ben inderdaad een persoon die snel en vaak voor anderen klaar staat.

Heel diep van binnen blijkt er bij mij nog een oude blokkade te zitten en daar ben ik nu mee bezig om los te laten.

Ik ben net bezig met het nog meer voelen van krachten,
toen het net begon bij mij,heb ik 10 jaar alles alleen moeten uitzoeken en ontplooien zonder dat er iemand was die mij kon helpen om te laten zien wat het allemaal was en wat er allemaal gebeurde.

Groetjes Inge
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 8 '13
Dank voor je reactie. En veel succes in alle ontwikkelingen die nu op je pad zijn. Het is er (nu 10 jaar later) tijd voor laugh
inge1983
inge1983 apr 9 '13
Hoi L'arbe.

Het gaat nu opeens snel hier smile

Gisteravond lig in bed ineens stonden er 2 aartsengelen voor mij.
Michael en ( volgens mij ) Raphael.
Ik moest ineens zeggen ( en zei het ook vanuit het niets)

Dat ik licht kon laten schijnen en dat ik kracht was.

Op het moment dat ik dit zei was het net alsof ik mezelf ook daadwerkelijk licht zag laten schijnen om me heen en op het moment dat ik zei dat ik krachtig was voelde ik een soort elektrische schok door me heen gaan vanaf me vingertoppen helemaal door mijn hele lichaam door naar me tenen.

Een bijzondere maar mooie ervaring smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 9 '13
Heel bijzonder en heel mooi. Je komt in je engelenkracht te staan! Klinkt als een activatie van je innerlijke zelf en het contact met je hogere zelf wordt steeds sterker.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki