Hoi Monique,
Jouw foto is heel bijzonder; daarom ben ik ook even terug. Je gezicht bleef veranderen; ik werd er heel duizelig van .. heb jij ook last van duizelingen?
Ik word ook heel misselijk, herken je dat?
Je linkeroog (rechts op de foto, lijkt berustend en peilend maar is ook moe van alles. Toch geeft dit oog de meeste beweging, de meeste veranderingen van je gezicht. Het lijkt haast geen echt oog, omdat je alles van een afstand bekijkt, mensen van een afstand bekijkt en inschat. Dit is zo bizar! Je bent soms zelfs kaal, heel bijzonder om te zien, ik zou willen dat er een cameraatje in mijn hoofd zat en ik het op kon nemen voor je.
In je voorstelberichtje las ik dat je contact hebt met orbs en dat je er veel om je heel hebt. Dat verbaast me niks. Je bent mijlenver. Doe je er al iets mee? Dat is wel de bedoeling hoor!
Je andere oog (het andere deel van jou dus) kijkt guitig de wereld in. Klopt denk ik ook wel bij de foto die je plaatst … je wilt de foto gelezen hebben maar plaatst het, al dan niet bewust, liggend dus moeilijk leesbaar voor iemand die gewoon even, voor de lol, een foto, jouw foto wil lezen. Niks snel lezen voor jou, je wilt dat er serieus naar je foto gekeken wordt. Zelf zou je dat ook doen. Zelf ga je ook serieus met mensen om. Mooie eigenschap. Maar je kwam niet zomaar tot de conclusie dat je serieus behandeld wilt worden. Heel wat gebeurd voordat je het echt eiste! Eindelijk … zucht … Jij behandelt mensen met respect en jij wilt dat ze dat ook bij jou doen. Voor minder doe je het niet meer. Eerst wel, nu niet meer. Genoeg is genoeg.
Meisje, je wilt zoveel, je kan zoveel maar besef dat je niet de hele wereld kan helpen. Aarden, je moet echt aarden. Beide voeten op de grond en het liefst met blote voeten. Ga maar zitten, kleermakerszit. Ik zie je met stenen en water. Doe je daar iets mee of wil je daar iets mee gaan doen.
Ik voel mijn hart(chakra). Geef je genoeg om je hart, om jezelf. Om anderen wel, is niets mis mee maar echt aan jezelf denken en nee zeggen als je iets niet wilt is een ander verhaal. Werk aan de winkel, al ben je al redelijk klaar en aardig op weg om heel te worden. Je lacht, kijkt sceptisch maar toch afwachtend en van een afstand. Niet nog een keer, je wilt het niet nog een kaar allemaal meemaken. Gebeurt ook niet, je hebt je lesje geleerd en dan stopt deze les. Joepie … nieuwe les, nieuwe kans.
Je bent ijzersterk en tegelijkertijd heel zacht. Wees dat ook eens voor jezelf. Veel mannelijke energie ook. Alles tot in de puntjes geregeld willen hebben.
Meer is minder hoor ik, wat dat betekent weet ik niet maar jij wel wordt hier gezegd.
Je hoeft niet te laten zien wat je kan, ze komen er wel achter. Zo niet, dan niet. Punt. Makkelijker worden daarin. Je kan niet iedereen tevreden houden, hoeft ook niet. Toch zie ik dat er nog veel verdriet in je zit; dit moet er echt uit. Opgekropte emoties. Ik voel ook mijn keelchakra. Je moet je echt uitspreken. Ja, je kan stoppen met huilen, ook als de beerput open gaat. Niemand heeft er baat bij als jij niets zegt en het voor je houdt. De volgende dag zien ze je rode ogen … tja … dat is zo.. Allergie zit in de maand? Of iets anders, verzin het maar. Creatief met de waarheid. Kan je best zijn. Moet je ook af en toe zijn als je andere mensen niet wilt laten weten wat je voelt. Maling aan hebben zeggen ze maar dat is niet altijd makkelijk. Dus doe je het gewoon niet. Je hoeft er niet altijd maling aan te hebben. Gewoon lekker leven. Dat is wat je moet. Niets meer en niets minder. Als jij niet lekker leeft als anderen jouw rode ogen zien en weten dat je verdriet hebt dan doe jij gewoon een zonnebril op of zegt dat je last hebt van je contactlenzen … spelen met de waarheid. Staat niet in jouw woordenboek maar mag je best wel eens doen. Gewoon voor jezelf. Omdat jij ook een leuk leven mag hebben en niet het gevoel hoeft te hebben dat je anderen pijn doet als je jouw leven leidt.
En dat is de bedoeling meisje, JOUW leven gaan leiden op JOUW manier. Maar eerst die krop uit je keel kwijt zien te raken. Wees jezelf, je bent een mooi mens!
Hopelijk herken je hier iets van en kan je er iets mee.
Lieve groet, Sarah