Loading...
nl

Wie wil mijn foto lezen

Demover
Demover apr 2 '13
Wie oh wie wil mijn foto lezen ben zo benieuwd.


Groetjessss
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 3 '13
Hoi Demover,

Als je wilt dat je foto gelezen wordt, helpt het vaak om wat meer deel te nemen aan het forum door bijvoorbeeld reacties te plaatsen, of jezelf voor te stellen of onderwerpen te beginnen.

De fotolezers hebben dan de indruk, dat je ook iets komt brengen en niet alleen komt "halen". Je zal dan sneller gelezen worden.

Groetjes Julien.
Demover
Demover apr 7 '13
Ok ik snap het dankjewel.
Heb me eigen gelijk even voorgesteld.
Zal proberen actief deel te nemen, ben alleen wel altijd heel druk maar ga me best doen.

Mvg monique
Sarah_
Sarah_ apr 8 '13
Hoi Monique,

Jouw foto is heel bijzonder; daarom ben ik ook even terug. Je gezicht bleef veranderen; ik werd er heel duizelig van .. heb jij ook last van duizelingen?

Ik word ook heel misselijk, herken je dat?

Je linkeroog (rechts op de foto, lijkt berustend en peilend maar is ook moe van alles. Toch geeft dit oog de meeste beweging, de meeste veranderingen van je gezicht. Het lijkt haast geen echt oog, omdat je alles van een afstand bekijkt, mensen van een afstand bekijkt en inschat. Dit is zo bizar! Je bent soms zelfs kaal, heel bijzonder om te zien, ik zou willen dat er een cameraatje in mijn hoofd zat en ik het op kon nemen voor je.

In je voorstelberichtje las ik dat je contact hebt met orbs en dat je er veel om je heel hebt. Dat verbaast me niks. Je bent mijlenver. Doe je er al iets mee? Dat is wel de bedoeling hoor!

Je andere oog (het andere deel van jou dus) kijkt guitig de wereld in. Klopt denk ik ook wel bij de foto die je plaatst … je wilt de foto gelezen hebben maar plaatst het, al dan niet bewust, liggend dus moeilijk leesbaar voor iemand die gewoon even, voor de lol, een foto, jouw foto wil lezen. Niks snel lezen voor jou, je wilt dat er serieus naar je foto gekeken wordt. Zelf zou je dat ook doen. Zelf ga je ook serieus met mensen om. Mooie eigenschap. Maar je kwam niet zomaar tot de conclusie dat je serieus behandeld wilt worden. Heel wat gebeurd voordat je het echt eiste! Eindelijk … zucht … Jij behandelt mensen met respect en jij wilt dat ze dat ook bij jou doen. Voor minder doe je het niet meer. Eerst wel, nu niet meer. Genoeg is genoeg.

Meisje, je wilt zoveel, je kan zoveel maar besef dat je niet de hele wereld kan helpen. Aarden, je moet echt aarden. Beide voeten op de grond en het liefst met blote voeten. Ga maar zitten, kleermakerszit. Ik zie je met stenen en water. Doe je daar iets mee of wil je daar iets mee gaan doen.

Ik voel mijn hart(chakra). Geef je genoeg om je hart, om jezelf. Om anderen wel, is niets mis mee maar echt aan jezelf denken en nee zeggen als je iets niet wilt is een ander verhaal. Werk aan de winkel, al ben je al redelijk klaar en aardig op weg om heel te worden. Je lacht, kijkt sceptisch maar toch afwachtend en van een afstand. Niet nog een keer, je wilt het niet nog een kaar allemaal meemaken. Gebeurt ook niet, je hebt je lesje geleerd en dan stopt deze les. Joepie … nieuwe les, nieuwe kans.

Je bent ijzersterk en tegelijkertijd heel zacht. Wees dat ook eens voor jezelf. Veel mannelijke energie ook. Alles tot in de puntjes geregeld willen hebben.

Meer is minder hoor ik, wat dat betekent weet ik niet maar jij wel wordt hier gezegd.

Je hoeft niet te laten zien wat je kan, ze komen er wel achter. Zo niet, dan niet. Punt. Makkelijker worden daarin. Je kan niet iedereen tevreden houden, hoeft ook niet. Toch zie ik dat er nog veel verdriet in je zit; dit moet er echt uit. Opgekropte emoties. Ik voel ook mijn keelchakra. Je moet je echt uitspreken. Ja, je kan stoppen met huilen, ook als de beerput open gaat. Niemand heeft er baat bij als jij niets zegt en het voor je houdt. De volgende dag zien ze je rode ogen … tja … dat is zo.. Allergie zit in de maand? Of iets anders, verzin het maar. Creatief met de waarheid. Kan je best zijn. Moet je ook af en toe zijn als je andere mensen niet wilt laten weten wat je voelt. Maling aan hebben zeggen ze maar dat is niet altijd makkelijk. Dus doe je het gewoon niet. Je hoeft er niet altijd maling aan te hebben. Gewoon lekker leven. Dat is wat je moet. Niets meer en niets minder. Als jij niet lekker leeft als anderen jouw rode ogen zien en weten dat je verdriet hebt dan doe jij gewoon een zonnebril op of zegt dat je last hebt van je contactlenzen … spelen met de waarheid. Staat niet in jouw woordenboek maar mag je best wel eens doen. Gewoon voor jezelf. Omdat jij ook een leuk leven mag hebben en niet het gevoel hoeft te hebben dat je anderen pijn doet als je jouw leven leidt.

En dat is de bedoeling meisje, JOUW leven gaan leiden op JOUW manier. Maar eerst die krop uit je keel kwijt zien te raken. Wees jezelf, je bent een mooi mens!

Hopelijk herken je hier iets van en kan je er iets mee.

Lieve groet, Sarah
inge1983
inge1983 apr 8 '13
Zo Sarah wat omschrijf jij dit mooi en goed!!

Ik ben nog een beginneling in het lezen van foto's, maar wat bij mij ook sterk naar voren komt is een hele diepe intense pijn.
Pijn bij het hart.

Ik zie een persoon die altijd alles maar goed keurde en zichzelf weg cijferde.
Dat daar ook een heel groot stuk pijn weg komt.
Krijg er zelf bijna een brok in me keel van.

Kom inderdaad voor jezelf op.
Jij hielp anderen en die anderen kunnen jou ook helpen!

Laat je hart open gaan en het zal niet prettig zijn maar daarna ga je je als herboren voelen en ga je een kracht vanuit jezelf voelen die je nooit hebt gekent.

Liefs Inge
Demover
Demover apr 8 '13
Oh wauw Sarah ik sta met me mond vol tanden.

Wel heel bizar dat me foto zo raar doet.
Misselijk,en duizelig klopt wel heb het afgelopen jaar een beetje in een soort schimwereld geleefd.
Waardoor ik geen vertrouwen meer in mijn lichaam had en hierdoor ziek werd.
Dit alles komt omdat mijn moeder augustus 2011 na 3 weken ziek zijn is overleden heel plots
dit is het verdriet wat jullie zien, pls de vele ervaringen die ik in mijn leven eb opgedaan dan hebben we het dus over alles van afstand bekijken mensen vertrouwen kunnen ed.
Ik ben idd iemand die alles voor iedereen doet en me eigen op plaats 2,3 of verder zet.
Me gezin zoontje en man zijn heel belangrijk voor me.
Meer is minder kan kloppen ben net 27 kilo regalen en wil er nog 20.
Iets et het paranormale doen zou ik best willen maar ben er ook beetje bang voor sinds het overlijden van me mama durf ik zelfs af en toe niet alleen naar boven omdat ik dan ang ben dat ze opeens voor me staat en ik dan bang word.ik voel dan zeg maar dat dat zou kunnen gebeuren een soort spanning.
Ms heb ik je niet overal een verklaring voor gegeven maar je mag altijd vagen ik ben een open boek.
Inge jij hebt het ook helemaal juist.

Vind jullie bijzondere mensen dank julie wel.

Gr. Monique
Demover
Demover apr 8 '13
Ohja afwezig dus mijlenver zoals je dat zegt klopt ook ben altijd met me gedachten bij andere of gewoon afwezig in me hoofd.
Of bedoelde je het niet op die manier
Sarah_
Sarah_ apr 9 '13
Dank je wel voor je snelle reactie. Wat vreselijk voor je dat je moeder zo plotseling overleed! Gecondoleerd! Dat is schrikken natuurlijk en logisch dat het verdriet nog steeds zo groot is. Het is niet niks natuurlijk! Geef jezelf de kans te rouwen want ik heb de indruk dat je daar nog lang niet klaar mee bent.

Het is jammer dat je zo bang bent naar boven te gaan omdat je dan je moeder zou kunnen zien. Snap ik wel want je schrikt je natuurlijk te pletter als ze ineens voor je zou staan. Aan de andere kant, nu jouw moeder weet dat je zo bang bent zal ze zich waarschijnlijk niet zo snel laten zien aan je. Zij houdt ook van jou en wil je niet bang maken. Ze wil alleen weten hoe het met je gaat en je steunen, voor zover ze dat nog kan. Hoe komt het dat je dit hebt als je naar boven gaat; voel je haar daar meer/vaak? Wat mooi dat ze zich zo laat voelen maar als het bij jou niet goed voelt kan je gewoon zeggen dat je dat niet wilt, zoiets, in jouw woorden "mama, ik weet dat u er bent want dat voel ik maar ik wil dit niet meer want ik word bang. Wilt u alstublieft weg gaan". Over een tijdje denk je daar misschien anders over en dan kan het zomaar zijn dat je op de bank zit en, in je hoofd, met haar zit te babbelen.

Een voorbeeld, wat het misschien duidelijker maakt voor je. Mijn vader is overleden. Tijdens zomervakantie in Oostenrijk gingen we in een skilift naar boven om van de berg af te rodelen. Alle gezinsleden stapten uit, maar ik durfde niet. Ik zag daar mijn 2 kinderen staan met hun vader en durfde echt niet uit te stappen en dacht "als de skilift naar boven gaat dan gaat hij ook wel weer naar beneden" Ik durfde echt niet en dat ding bleef naar boven gaan leek wel. Naar beneden was erger, ik was zo bang. Ineens hoor ik mijn vader "je hoeft niet bang te zijn, het komt goed" Ik dacht echt op dat moment niet aan mijn vader, hij was er gewoon ineens. Ik zag hem niet, had mijn ogen dicht maar wist gewoon dat hij naast me was. "makkelijk praten voor u papa, u bent al dood" "maar jij nog lang niet, dat ding komt gewoon beneden. Je hoeft niet bang te zijn".
Ik bedoel hiermee te zeggen dat je moeder er nog gewoon is en als je haar nodig heeft weet ze dat en zal ze je steunen. Ze wil je echt niet bang maken en als ze weet dat jij zo bang bent zal ze er alles aan doen om dat te voorkomen!

Aarden, voetjes op de grond. Probeer niet teveel aan de andere wereld te denken. Dat komt echt vanzelf!

Eerst je gezondheid en je rust! Jij eerst.

Nogmaals, dank je wel voor je reactie.

Lieve groet, sarah
Sarah_
Sarah_ mei 1 '13
Originally Posted By: Demover
maar ben er ook beetje bang voor sinds het overlijden van me mama durf ik zelfs af en toe niet alleen naar boven omdat ik dan ang ben dat ze opeens voor me staat en ik dan bang word.ik voel dan zeg maar dat dat zou kunnen gebeuren een soort spanning.

Gr. Monique


Hoi Monique,

Tijdje niets van je gehoord. Hoe gaat het nu met je? Durf je alleen naar boven en heb je het nu onder controle denk je?

Groet, Sarah

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki