Loading...
nl

[tek]katvrouwtje?

Ayasha
Ayasha apr 28 '07
Tja, gek mensje...Iets katvrouw achtig...Geen ide wat het moet voorstellen of waat het vandaan komt :D

Debiorah; heb het proberen in te kleuren maar dat gaat dus echt niet, trekt werkelijk nergens op, echter als er een tekening bij zit ooit, waarvan je denkt 'die wil ikt och eens proberen' ga gerust je gang ;)

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=UDM3WC7E[/img]

De uitsteeksels moeten dus oren voorstellen :D
Delen:
jo
jo apr 29 '07
dit vind ik dus echt een hele mooie tekening!!

Als ik hem in zou gaan kleuren kreeg ze groene ogen, een donker grijze vacht zeg maar.. en zwart haar met een bordeaux rode jurk.
een beetje het slechte tekenfilm figuur :D
Ayasha
Ayasha apr 29 '07
haha jo ga je gang als je wil :D
Ik begin daar niet aan, heb het geprobeert en ben er echt niet goed in :D
jo
jo apr 30 '07
Sorry maar ik kan het ook niet!!!
dan zou ik hem eerst moeten printen.. en ik heb geen printer... en dan inkleuren en dan weer inscannen en ik heb ook geen scanner!!
kleuren en tekenen dat kan ik helaas niet of ik heb er nooit tijd voor genomen.
Ayasha
Ayasha apr 30 '07
haha miss alsk em uit print datk et origineel niet hoef te 'verpesten' als het mis loopt datk et wel kan proberen..
jo
jo apr 30 '07
ja zou je kunnen doen...
succes
BRAINSCAN
BRAINSCAN apr 30 '07
Wel een mooie vorm heeft die lichaam .yasmina vrindin van Alladin zou beter gepast zijn.Maar miscshien wou je meisjes vrouwen als katachtige beschrijven.dat kan best wel kloppen meisjes zijn kattig en schattig maar kunnnen erg gemeen zijn.
mijn visie over meisjes is dat vrouwen het gemeenste wezens op aarde zijn.Dus goed dat je een vrouw zo hebt afgeschildert
Ayasha
Ayasha apr 30 '07
Dat is jou mening er over BRAINSCAN. Overigens is het getekent en niet geschilderd ;)

Mag ik je er wel op wijzen dat je helemaal nooit op aarde had rondgelopen zonder een vrouw? ;)
BRAINSCAN
BRAINSCAN mei 1 '07
ja leefde maar alleen ik en een schoon meisje op een onbewoonde wereld met exotische oase.
Ayasha
Ayasha mei 1 '07
hm met jou ook maar enigzins een discussie starten is vrij moeilijk daar je constant volledig wisseld van standpunt...Kga het dus ook maar opgeven vanaf nu :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki