Loading...
nl

"Hoi, mijn naam is Maartje!"

admin
admin mrt 25 '13


Hoihoi, allemaal!

Zojuist vond ik via mijn telefoon een leuke spirituele app. Via de app kwam ik hier uit.
Na even te hebben rond gekeken, via de app, heb ik besloten mij aan te melden. smile

Mijn naam is Maartje. Ik ben 26 jaar, zonneteken vissen, ascendant kreeft.
Ik hou van creatief bezig zijn en hou me momenteel bezig met een thuisstudie Voedingsdeskundige.
Ik heb een aantal jaren in de zorg gewerkt, ben officieel grafisch vormgeefster,
maar heb ook een diploma kruidengeneeskunde en hoop binnenkort weer werk te vinden in de zorg.

Ik hou van leren. Lezen en dingen meemaken. Misschien dankzij mijn werkloosheid ben ik het
snelle ritme van de maatschappij verloren en zweef nu rustig mee met het ritme van moeder aarde.

Vanaf mijn 14de ben ik bezig met het paganisme. Het begon met wicca, dat werd hekserij, daarin vond ik de Kelten en van daaruit ben ik de rest
van de wereld gaan bekijken. (Maori's, indianen etc.) Op het moment ben ik weinig bezig met hekserij/paganisme. Af en toe een meditatie. Aarden.
En ik zet veel gedachten op papier. Gedachten omzetten in lijnen op papier is voor mij DE methode om het van me af te zetten.
(Alles eruit schreeuwen tegen de wind in werkt trouwens ook wel heel fijn! ;P :P)
De wereld zou zo anders kunnen zijn, zoveel mooier... al dat geweld... frown

Ik denk teveel na, wordt mij vaak gezegd. Ik denk dan:" Ja, je hoofd omdraaien en net doen of je neus bloed is lekker makkelijk...
Ik kan dat gewoon niet. Het gaat kriebelen, vervelend pijnigen en vervolgens laat het me totaal niet meer los."
Ik moet er iets aan doen. Al is het maar iets kleins. Laat me helpen. Een van de redenen dat ik graag in de zorg werk.

2012 was voor mij behoorlijk intensief. Werkloos geworden, tweelingziel gevonden, oude vrienden verloren, nieuwe vrienden gevonden,
professioneler bezig gegaan met schilderen en illustreren, betere band met ouders gekregen,
beter gaan nadenken over voeding en weer een stapje verder in het verwerken van "vroeger".

Ik ben benieuwd wat Merudi mij gaat brengen. smile

Ik wens ieder liefde en zomerse warmte,

x Maartje
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 25 '13
Welkom op Merudi. Mooie introductie en ik heb ook zin in de wartme! Ben de kou een beetje zat aan het worden wink
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 25 '13
Hoi Maartje,

Welkom:D Wat een mooie en warme introductie!

En wat heb je een leuke dingen gedaan allemaal:D Kruiden, voeding, creativiteit, en wat 'toverwerk' hihi. Leuk!

Ik herken wat je zegt; op het moment dat je bewust of door omstandigheden uit alle drukte stapt, dat je dan weer in contact komt met je eigen ritme. Fijn dat je dat zo kunt ervaren.

grtjs,
L'arbe de vie
admin
admin mrt 26 '13
Dank jullie wel laugh^^
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 26 '13
Welkom op Merudi, Maartje wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki