Na lange lange tijd weereens een hele bijzondere droom gehad. Deze wil ik graag met jullie delen. Wellicht kan jullie visie mij ook helpen bij het begrijpen ervan.
Ik woon ik een hoekhuis (niet mijn normale huis overigens) en in de tuin ligt een overleden jonge dame. Ze is prachtig. Ze heeft een witte jurk aan, lang lichtblond stijl haar en ligt in een wat ongemakkelijke houding. Ze ligt half op haar rug/zij en haar hoofd naar opzij. Ik kan haar gezicht vanaf hier niet zien. Er ligt aarde om haar heen als een soort hoopjes rond haar, maar niet op haar. (de aarde ligt op een manier alsof ze een engeltje heeft gemaakt zoals kinderen in de sneeuw kunnen doen) Haar huid is wit/grijs. Ze heet Jennifer.
Ik ga naar binnen. Later ga ik weer even buiten kijken.
Het lijkt erop alsof ze wordt begraven onder ons huis. Dit lijkt me heel gewoon op dit moment. Ik kan haar gezicht nu wel zien en ze is echt heel knap. Ik kan me niet herinneren of haar ogen open zijn, maar denk van wel. Er ligt nog steeds aarde om haar heen en ze ligt half onder het huis.
Binnen besef ik me dat ze onder ons huis ligt en hierbij voel ik me wat ongemakkelijk.
We (ik en meerder mensen die ik niet ken, maar wel bij mij horen) zitten in de eetkamer, boven op haar zeg maar (zij ligt op deze plek onder het huis) en het is tijd om afscheid te nemen van Jennifer. We wachten nog op 1 persoon, een man.
Zodra hij binnen is zegt hij dat het tijd is. Hij helpt jennifer met opstaan/verrijzen en met in een ogenblik verschijnt Jeniffer buiten achter het raam. Ze is nu volledig zichtbaar. Ze zweeft zeg maar achter het raam en kijkt iedereen in de kamer aan ze lacht en knikt naar de mensen in de kamer. Naar mij lacht ze niet ze kijkt me indringend aan 2x. Dit voelt voor mij heel ongemakkelijk. Het lijkt alsof ze bevestiging zoekt bij mij.
Dit laatste doet me denken aan ruim 25 jaar geleden toen ik als kind snachts een verschijning heb gezien van een meisje. De blik van het meisje toen en de vrouw in mijn droom nu was precies hetzelfde. Ook het uiterlijk van de personen meisje toen jonge vrouw nu, zou hetzelfde kunnen zijn maar dan zoveel jaar later zeg maar.