Loading...
nl

Waarom?

Spud
Spud mrt 23 '13
L´arbe de Vie,

De meeste mensen zouden wijselijk hun mond houden, maar ik ben niet zoals de meeste mensen.
Er moet me toch nog iets van het hart. En wel de manier van hoe jij je berichten bewerkt.
Ik dacht altijd dat bewerken van berichten enkel was om aanpassingen en toevoegingen te doen. Maar gisteren heb jij je bericht zo bewerkt dat de toon van de inhoud ook helemaal veranderd is.
Zonde! En dan bedoel ik niet als zijnde godszonde, maar jammer! Want daarmee zou je je eigen geloofwaardigheid en oprechtheid onderuit kunnen halen voor mensen.
Ik ben me bewust van het feit dat ik nu waarschijnlijk weer iets heel lelijks en gemeens gezegd heb, maar ik ga er toch ook een beetje vanuit dat jij het ook geen leuke gedachte vind als je hiermee mensen het gevoel geeft dat wanneer ze met jou spreken jou berichten moeten qoute of printscreenen.

Ik kan me goed voorstellen dat men soms terugkomt op wat men geschreven heeft, dat heb ik zelf ook. Maar dan kan je er toch gewoon een bericht naast plaatsen ipv je bestaande bericht volledig te veranderen? Dat schept minder verwarring en achterdocht dan dit en geeft de ontvanger/lezer de ruimte om er nog op te kunnen reageren.
Nou ik hoop dat je het een beetje als opbouwende feedback kan lezen ipv afbrekend.
L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 24 '13
Dat mag je vinden spud. Dat is jouw mening.

Ik ben niet hetzelfde als jij. Mijn wereldbeeld is anders; wat je b.v. Zegt over achterdocht, geloofwaardigheid, verwarring, herken ik niet. Dat jij er kennelijk last van hebt, zegt iets over jou.

Uiteindelijk heb ik m'n bericht gereduceerd Naar wat voor mij de kern was. Heeft wat herschrijven gekost. Dat is mijn proces om te kunnen formuleren wat ik nou eigenlijk wil zeggen. dat is mijn manier. Jammer dat je daar een oordeel op hebt:-S

Ik heb niet het gevoel dat jou berichtje feedback geeft. Je vertelt vooral over wat jou dwars zit en wat je vind wat daar anders aan zou moeten, zodat het weer klopt met jouw -wereldbeeld-. Wat ik ook lees is dat je op mijn gevoel probeert in te spelen, door voor mij te denken. Daar pas ik voor...

L'arbre de vie
L'arbre de vie mrt 24 '13
De stelling waarom er meer lezers zijn dan schrijvers: ik denk dat dit te maken heeft met zichtbaar worden. Het is best 'veilig' om mee te lezen. Daadwerkelijk jouw verhaal vertellen en jouw mening geven, is best 'spannend'. Zo zou ik het uitleggen.

Op eigen dingen als weerstand, ontwikkeling, etc.. Denk niet dat je daar invloed op heb. Ligt aan de lezer zelf toch? Tja..
Spud
Spud mrt 29 '13
Precies! Zichtbaar maken, wat jullie willen onderdrukken. laugh
XXX
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 30 '13
Origineel bericht van: Spud
Nou precies daar zou ik het met iedereen hier over willen hebben. smileHet grote
aantal lezers tov schrijvers.
Ben ik de enige die opmerkt dat er iets veranderd lijkt te zijn of zijn
er andere met mij die dit ook zo ervaren?
Gezien het aantal views bij dit topic denk ik iig dat er wel genoeg mensen zijn die geïntereseerd zijn in dit onderwerp. wink

Nu ja als er dan iets veranderd zou zijn, wat zou de reden daar dan van kunnen zijn?
Ik gooi maar een balletje op.
Ontwikkeling/vooruitgang of blokkade/weerstand, waardoor mensen zich
niet meer zo geroepen voelen om te reageren of iets te delen.
En wat zou je eraan kunnen doen om het weer toegankelijker/interessanter te maken?


Aangezien niemand anders er verder op reageert denk ik dat jij de enige bent voor wie dit geld. Zeker nu het weer drukker is geworden en er veel actieve mensen bijgekomen zijn, denk ik dat het wel meevalt allemaal.
Spud
Spud mrt 30 '13
Mooi hè zoals dingen toch gewoon werken zoals ze werken. wink
Wat je me door je zeggen in de schoenen probeert te schuiven, heb ik totaal geen feeling mee, dus dat geef ik je in alle liefde terug opdat een ander er iets aan heeft.
Mooi te zien dat er weer beweging op het forum is en dat meen ik uit de grond van mijn hart. grin
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 31 '13
Zeker mooi hoe het werkt en dat er niets de kop in word gedrukt. Het is overduidelijk dat jij steeds weer afstand neemt van je eigen woorden, zelfs als je ze letterlijk gequote terug krijgt. Ook dat wordt nu heel duidelijk zichtbaar en geef ik met alle liefde weer aan je terug, opdat een ander er iets aan heeft.
Spud
Spud apr 1 '13
Gòh, Julien, kan je echt niet veel anders dan mensen woorden in de mond douwen die ze niet zeggen? Mijn advies is, trek je doktersjas eens uit en ga voelen. Maar niet bij mij, want ik ontrek me uit deze discussie. Begint een beetje te lijken op herkauwen. wink
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 2 '13
Origineel bericht van: Spud
Precies! Zichtbaar maken, wat jullie willen onderdrukken. laugh
XXX


Je leest ook alleen maar wat je wilt lezen, Spud... En je blijft reageren vanuit je eigen Pijn... Diepe Diepe Zucht... zo is communicatie niet mogelijk confused

Ik stap uit dit onderwerp, nogmaals.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki