L´arbe de Vie,
De meeste mensen zouden wijselijk hun mond houden, maar ik ben niet zoals de meeste mensen.
Er moet me toch nog iets van het hart. En wel de manier van hoe jij je berichten bewerkt.
Ik dacht altijd dat bewerken van berichten enkel was om aanpassingen en toevoegingen te doen. Maar gisteren heb jij je bericht zo bewerkt dat de toon van de inhoud ook helemaal veranderd is.
Zonde! En dan bedoel ik niet als zijnde godszonde, maar jammer! Want daarmee zou je je eigen geloofwaardigheid en oprechtheid onderuit kunnen halen voor mensen.
Ik ben me bewust van het feit dat ik nu waarschijnlijk weer iets heel lelijks en gemeens gezegd heb, maar ik ga er toch ook een beetje vanuit dat jij het ook geen leuke gedachte vind als je hiermee mensen het gevoel geeft dat wanneer ze met jou spreken jou berichten moeten qoute of printscreenen.
Ik kan me goed voorstellen dat men soms terugkomt op wat men geschreven heeft, dat heb ik zelf ook. Maar dan kan je er toch gewoon een bericht naast plaatsen ipv je bestaande bericht volledig te veranderen? Dat schept minder verwarring en achterdocht dan dit en geeft de ontvanger/lezer de ruimte om er nog op te kunnen reageren.
Nou ik hoop dat je het een beetje als opbouwende feedback kan lezen ipv afbrekend.