Loading...
nl

engelmens/tweelingziel

magnblwStorm
magnblwStorm feb 28 '13


ik val maar gelijk met de deur in huis, hoe is het mogelijk dat een engelmens een tweelingziel kan hebben als ze zelf geen ziel heeft?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 1 '13
Zie hier voor de uitleg: http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.p...he_alliance.htm

De term tweelingziel heeft vooral te maken met dezelfde oorsprong:

Aarde was een planeet met een paar overlevenden die op zoek waren naar hun eigen thuis planeet. Er werd afgesproken dat deze ervaring nooit meer vergeten mocht worden en werd opgeslagen bij iedereen die daar was. Een contract werd tussen de laatste overlevenden gemaakt, waarin werd afgesproken dat de Aarde beschermd moet worden en de zoektocht naar Lemurië verder moest gaan, zoals bedoeld.

Een periode van veel ontdekkingen ontstond doordat de stralen elkaar zeer zorgvuldig gingen verkenen. Engelen leerden via straal 5 (inzicht) dat de Engelen en Nephilim eigenlijk uit dezelfde bron afkomstig zijn. Ze lijken zo enorm veel op elkaar omdat de thuis planeet van de Nephilim en Engelen op exact dezelfde afstand van hun bron staan.

Vanwege hun gelijkheid, duurde het ook niet lang voordat de eerste tweelingziel verbinding werd gevormd tussen de Nephilim en Engelen. De Nephilim kwamen hierdoor weer in contact met hun eigen wens zich te verbinden met hun bron. De Nephilim werden toen bekend als gevallen Engelen, zo dat zij zich altijd hun goddelijke Engelen oorsprong zouden herinneren.
magnblwStorm
magnblwStorm mrt 5 '13
dank je julien, nu begrijp ik ook waarom ik vleugels zag bij mijn tweelingziel........
Tatora
Tatora sep 8 '13
dus als je zelf een engel bent, en je hebt je 'andere ik' gevonden ,dan is het per definitie zo,dat de ander een nephilim is geweest dan ? smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki