Loading...
nl

dingen voelen, zien, horen

ikke
ikke aug 17 '06
hallo,

ik ben net nieuw op dit forum.

ik ben nu net 17 jaar en heb hierin al zeer veel meegemaakt...

ik wist al dat het paranormale bestond wanneer ik zeer klein was, dit omdat mijn moeder er haar constant mee bezig hield: ze kon aanwezigheid van geesten voelen en ze zag schimmen.
Ook ik voel deze dingen ik kan enkele voorbeelden geven:
het begon wanneer ik 4 a 5 jaar was (ik vergeet het nooit). ik lag te slapen en opeens werd ik wakker en ik zag allemaal schimmen om me heen, ik sprong recht en begon te brullen ( ik was nooit zo bang geweest). mijn moeder geloofde mij en kreeg bang, mijn vader wou er dan weer niets van weten...
nog een voorbeel: telkens als ik de trap op loop voel ik gewoon dat er iemand achter mij aan loopt, mijn moeder voelde net hetzelfde.
en nu komt het engste: het is nog niet zo lang geleden. ik lag te slapen en ik voelde plots een getik op mijn schouder .
ik dacht dat ik het gedroomd had dus ging ik weer verder slapen, ik was nog klaarwakker en plots voelde ik opnieuw dat getik en voelde mijn deken zakken tot aan mijn buik .
ik verschrok me rot en plots viel me een schim op van een oude vrouw met krullen, ze droeg een slaapkleed.
met mijn vader was hier niet over te praten dus ik besloot om er met mijn moeder over te praten, ze vertelde mij dat er in dit huis mijn overgrootmoeder overleden was in slaapkleed en ze had krullen.
volgens mijn moeder was het echt een tang van een vrouw.
nu nog steeds ook op dit moment voel ik de koude rillingen (dat ze wel degelijk aanwezig is en mij bespied).
ik heb de laatste tijd zeer veel info gezocht maar raak er gwn niet uit.
daarom ben ik ook heel blij dat we binnekort gaan verhuizen.

ps: dit huis is al 2 maal gezegend geweest vertelde mijn moeder

ook heb ik visioenen als er gevaar dreigt voor me, zo heb ik al veel kunnen vermeiden...

groetjes
Delen:
LPChip
LPChip aug 17 '06
Allereerst welkom :)

Als je wil dat een geest weggaat, vraag/denk gewoon vriendelijk of ze weg willen gaan. Een geest zal zich dan niet meer laten zien op dat moment.
Riaction
Riaction aug 17 '06
Welkom Ikke,

Toen je die oudere mevrouw zag, was je bang om haar? Of voelde het normaal voor je?

groetjes Ria
mause
mause aug 17 '06
ik heb het ook gehad, dat ik schimmen zag en moet je zeggen was doodsbang. ben zelfs midden in de nacht nog naar mijn ouders gegaan. dood eng. ik heb toen ze er weer waren gezegt dat ze me met rust moesten laten en of ze weg wilden gaan. moet zeggen tot nu toe is het behoorlijk rustig. ook heb ik geesten gezien, maar hier was ik niet bang voor. de ene was van mijn overleden opa, die me kwam vertellen dat het goed met hem ging. en 1x van mijn overleden oma, maar dan de jongere versie. die kwam eigenlijk niet echt wat vertellen, maar stond gewoon naast mijn bed.
ikke
ikke aug 18 '06
ria: ik was niet bang om de verschijning zelf, integendeel; ik vond het fascinerend. maar ze keek echt nijdig :s en dat maakte me bang en ook omdat ik constant die rillingen blijf hebben.

mause: wees gerust heb ik al verscheidene keren geprobeerd (om ze te bevelen), het helpt niet
ps: met schimmen bedoel ik geesten :-) sorry
LPChip
LPChip aug 18 '06
Als je ze weg wil hebben, moet je het echt willen. Als je ergens het toch best interessant vind, dan merken ze dat, en blijven ze. Als je vanuit je hart kenbaar maakt dat ze niet gewenst zijn, dan gaan ze weg. Ze willen je verder niet tot last brengen.
Riaction
Riaction aug 24 '06
Hey ikke,

Kan het misschien zijn dat je banger werd omdat je moeder het vertaal over je oma vertelde?

Misschien heb je een beetje hulp nodig om geesten te vragen om weg te gaan. (Net als leren fietsen heb je zij wieltjes nodig en daarna gaat het van zelf.)

Wanneer je met rust gelaten wilt worden vraag dan of de geest weg wil gaan en pak een stokje wierook en ga elke hoek van je kamer bij langs met je stokje. (intussen tijd blijf je zeggen of denken dat ze weg moeten gaan.

Bij mij helpt het wel altijd, maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik er in geloof :D

Ria
juppie
juppie sep 3 '06
dat is wel heel vervelend als ik er een zie. dan komt dat meestal erg onverwachts en schrik ik me ook kapot!! (dan sta ik bijvoorbeeld te gillen in de keuken) ik ben niet echt ontzettend bang maar schrik gewoon erg. waarschijnlijk denken zij dan dat ik erg bang ben want vervolgens zie ik ze dan heel lang niet. totdat op een onverwachts moment.......(en ja dan schrik ik weer dus begint het weer van voren af aan)

dus dan snap ik niet helemaal waarom jullie zo verschrikkelijk veel moeite moeten doen om ze weer weg te krijgen.
Ayasha
Ayasha sep 3 '06
je kan ze helemaal niet bevelen. Je zou voor minder nijdig gaan kijken als geest. Ben je al dood, moet je je nog laten bevelen!

Je moet het ze gewoon beleefd en vriendelijk vragen. (klinkt raar maar werkt wel het beste.) en ook gewoon zeggen dat je bang bent voor ze, normaal laten ze je dan wel.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki