Loading...
nl

wie wilt mij lezen?...

bodyrap258
bodyrap258 feb 24 '13
lees mij aub
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '13
Hoi Bodyrap,

Als je wilt dat je foto gelezen wordt, helpt het vaak om wat meer deel te nemen aan het forum door bijvoorbeeld reacties te plaatsen, of jezelf voor te stellen of onderwerpen te beginnen.

De fotolezers hebben dan de indruk, dat je ook iets komt brengen en niet alleen komt "halen". Je zal dan sneller gelezen worden.

Groetjes Julien.
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 26 '13
Bodyrap,

Bij het zien van jouw foto krijg ik een heel benauwd gevoel. Alsof je met bepaalde emoties geen raad weet en dat die zijn opgestapeld in je systeem. Herkenbaar? Voelt naar mijn gevoel benauwend, alsof je daardoor niet voldoende ruimte hebt voor jezelf.

De woorden defensief en manipulatie-bespelen komen op. Ik heb daarbij ook het idee dat je makkelijk een masker opzet ter verdediging of ter bescherming van je ware ik. Daarbij wek je op deze foto de indruk op mij dat je door middel van manipulatie- of mensen bespelen in staat bent om controle te pakken op jouw omgeving (gebeurd vaak als je je niet veilig voelt).

Volgens mij zie jij dingen scherp. Je bent in staat om door mensen heen te kijken.

Wat mij opvalt, moet je zelf even onderzoeken of dat voelt, is dat jij nog met bepaalde zielenwonden zit: Thema's op het gebied van -macht- en -kracht-.

Ook moet ik steeds aan het woord: schijnwerkelijkheid-werkelijkheid denken. Kan dat niet direct plaatsen, jij Miss wel? Miss iets te maken met loslaten van je eigen illusies?

Ben benieuwd wat je herkent,
Grtjs,
L arbe de vie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki